سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

مدل لوستر - سری پنجم



 

 

عکس لوستر , انواع مدل لوستر

مدل لوستر

 

عکس لوستر , انواع مدل لوستر

مدل لوستر

 

عکس لوستر , انواع مدل لوستر

مدل لوستر

 

عکس لوستر , انواع مدل لوستر

مدل لوستر

 

عکس لوستر , انواع مدل لوستر

مدل لوستر

 

عکس لوستر , انواع مدل لوستر

مدل لوستر

 

عکس لوستر , انواع مدل لوستر

مدل لوستر

 

عکس لوستر , انواع مدل لوستر

مدل لوستر

 

عکس لوستر , انواع مدل لوستر

مدل لوستر

 

عکس لوستر , انواع مدل لوستر

مدل لوستر

 

عکس لوستر , انواع مدل لوستر

مدل لوستر

 

عکس لوستر , انواع مدل لوستر

مدل لوستر

 

عکس لوستر , انواع مدل لوستر


ویدیو مرتبط :
صنایع لوستر معقول در بیست ویکمین نمایشگاه بین المللی لوستر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تغییر مدل توسعه در برنامه پنجم/ 50 میلیارد دلار در اختیار وزارت نفت



 

تغییر مدل توسعه در برنامه پنجم/ 50 میلیارد دلار در اختیار وزارت نفت

احمدی‌نژاد در گرگان خبر داد:

تغییر مدل توسعه در برنامه پنجم/ 50 میلیارد دلار در اختیار وزارت نفت

گرگان - رییس‌جمهوری با تاكید بر ضرورت توجه به مدل اسلامی - ایرانی توسعه، گفت: در برنامه پنجم سعی كرده‌ایم كه مدل توسعه كشور را تغییر دهیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، محمود احمدی‌نژاد صبح روز چهارشنبه در جمع مدیران استان گلستان با اشاره به توسعه كشور برزیل گفت: این كشور 200 میلیون نفر جمعیت دارد و در حال رسیدن به كشورهای توسعه یافته است اما نیمی از مردم آن فقیر هستند. بنابراین باید برای توسعه همه جانبه، مدل توسعه تغییر یابد و اقتباسی نباشد.

وی خطاب به مدیران استان افزود: باید كار و تلاش كنید تا استان را رو به جلو ببرید اما باید تصویر روشنی از آینده در ذهن داشته باشید كه پیشرفت در همه بخش‌ها منسجم و به سمت یك هدف باشد.

رییس‌جمهوری با بیان اینكه مدل برنامه‌ریزی توسعه وارداتی بر این اساس وضع شده كه غربی‌ها می‌خواهند فاصله بین نظام سلطه و بقیه كشورها حفظ شود، اضافه كرد: چند كشور نام خود را توسعه یافته گذاشته‌اند و نام ما را در حال توسعه و بقیه كشورها را عقب افتاده كه نمی‌توان كاری برای آنها انجام داد. البته آنان معتقدند كه می‌توان ثروت این كشورهای عقب‌افتاده را غارت كرد.

احمدی‌نژاد با یادآوری اینكه غربی‌ها نام كشورهایی همچون ما را توسعه یافته گذاشته‌اند تا تلاش كرده و به آنها برسیم، اظهار داشت در حالی كه آنها و خود ما نیز می‌دانیم هیچ‌گاه نمی‌توانیم و نمی‌خواهیم مانند آنها شویم چرا كه فرهنگ ما از آنها جداست.

وی با بیان اینكه كشورهای در حال توسعه را در حلقه‌ای انداخته‌اند كه هرچه تلاش می‌كنند به نتیجه نمی‌رسند، تصریح كرد این حلقه مانند سرابی است كه هیچ بهره‌ای از آن نمی‌بریم. به همین دلیل باید از تجربیات دیگران استفاده كرده و مدل خود را داشته باشیم.

رییس‌جمهوری در ادامه سخنان خود با اشاره به اینكه 1350 میلیارد تومان منابع در اختیار وزارت جهاد كشاورزی قرار گرفته، ادامه داد ان‌شاءالله اگر تا پایان سال مجلس صندوق توسعه را تصویب كند، اعتبار آن را حدود سه تا چهار برابر افزایش خواهیم داد.

احمدی‌نژاد با بیان اینكه در ابتدای دولت نهم 49 میلیارد دلار بدهی خارجی داشتیم، گفت: اكنون این بدهی به 15 میلیارد دلار كاهش و ذخایر نیز افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینكه در گذشته كشورهای غربی سالانه یك میلیارد دلار در صنعت نفت با هزار منت سرمایه‌گذاری می‌كردند، ادامه داد: 'ما پولهای خود را از حساب آنها خارج و به حسابهای خود در داخل واریز كردیم'.

رییس‌جمهوری گفت: اكنون 50 میلیارد دلار در اختیار وزارت نفت است كه در تاریخ صنعت نفت كشور سابقه ندارد و همه پروژه‌ها در این بخش فعال هستند.

احمدی‌نژاد افزود: با وجود تحریم، 12 شركت آن را نادیده گرفته و برای سرمایه‌گذاری در بخش نفت اعلام آمادگی كرده‌اند.

وی خطاب به مدیران استان گفت: از همكاران در مجموعه اداری استان گلستان تشكر می‌كنم كه كارهای خوبی را برای پیشرفت انجام داده‌اند.

رییس‌جمهوری با بیان اینكه تجربه شد و مشاهده كردیم كه می‌توان چهار تا پنج برابر كار كرد، اضافه كرد: فراموش نكرده‌ایم كه زمانی در جلسه شورای مسكن مطرح شد كه سال آینده 200 هزار واحد مسكن روستایی نوسازی شود اما در آن جلسه گفتند كه این میزان عملی نیست چرا كه متوسط سال‌های گذشته 16 هزار واحد بوده است.

احمدی‌نژاد ادامه داد: در پایان امسال و پس از گذشت چهار سال نزدیك به یك میلیون مسكن روستایی بازسازی شده است. به همین سبب امسال در شورای مسكن درخواست افزایش 200 هزار به 400 هزار واحد روستایی برای نوسازی كردیم.

وی با بیان اینكه می‌توان استان گلستان را به بالاترین سطح كشور رساند، ادامه داد: مهم‌ترین رمز موفقیت، كار در كنار یكدیگر است. برخی تصور می‌كنند كه دستگاههای اجرایی هركدام جزیره‌ای جداگانه هستند اما این‌گونه نیست.

رییس‌جمهوری رمز دوم موفقیت در خدمت به مردم را همت دانست و خطاب به مدیران استان گلستان افزود: شما تلاش كنید، دولت پشتیبانی‌تان می‌كند.

احمدی‌نژاد خطاب به مدیران گفت: نكته بعدی قدرشناسی از لحظات است. اگر فرصت خدمت‌رسانی از دست رفت، حسرت آن باقی می‌ماند.

وی با اشاره به اینكه وظیفه اصلی مدیران این است كه كارهای اصلی استان را مدیریت كنند، تاكید كرد اما در كنار این كار باید فضایی برای رسیدن به تك تك امور مردم ایجاد شود.

رییس‌جمهوری ادامه داد كه كارهای بزرگ نباید ما را از كارهای جزیی و نیاز مردم غافل كند.

احمدی‌نژاد از مدیران استان گلستان خواهش كرد كه كار مردم را كار خود بدانند، چرا كه در این صورت بار آنها سبك‌تر می‌شود و بسیاری از پیچیدگی‌های كار كه ناشی از عقب انداختن است، رفع می‌گردد.

وی ادامه داد حتی در نقطه‌ای كه نیاز به منابع مالی است از محل همین بودجه جاری می‌توان كار دهها هزار نفر را در استان انجام داد.

رییس‌جمهوری با اشاره به اینكه با عشق كار كردن لذتبخش است، اضافه كرد: راز و رمز این‌گونه كار كردن عشق مدیر برای خدمت به مردم است.

احمدی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود تصریح كرد كه هر اتفاقی در ایران می‌افتد همه جهان تحت تاثیر قرار می‌گیرد و تا به امروز از صدها شخصیت دنیا شنیده‌ام كه حوادث ایران را به‌طور روزمره بررسی می‌كنند.

دیدار با جمعی از منتخبین و فرهیختگان و جلسه با شورای شهر استان گلستان از دیگر برنامه‌های روز دوم سفر رییس‌جمهوری به استان گلستان است.

رییس‌جمهوری و هیات دولت روز سه‌شنبه در هفتاد و پنجمین سفر استانی و در سومین دور آن، به مدت دو روز به استان گلستان سفر كرده‌اند.

دومین دور از سفر استانی به گلستان، اردیبهشت 87 انجام شده بود...../تحلیل:ایرنا