سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

محصولات آرایشی و بهداشتی مردانه لورآل



لوازم بهداشتی مردانه,ژل شستشوی مردانه,لوسیون ضد خستگی

 
لورآل همواره سعی در تامین نیازهای زیبایی مخاطبان خود داشته است. امروزه سهم عمده ای از این مخاطبان را آقایان تشکیل میدهند.

 

لورآل با سری محصولات مردانه ی خودL’Oreal Paris Men Expert ، مراقبت از پوست و رسیدگی به سلامت و طراوت پوست را برای آقایان پر مشغله ی امروزی ساده تر کرده است.


روزهای کاری شلوغ و پر جنب و جوش عامل اصلی خستگی زیاد چشم ها و پوست صورت هستند، لورال محصولاتی را به آقایان معرفی میکند که آثار خستگی از جمله سیاهی دور چشم و پف زیر چشم را از روی صورت پاک کرده و طراوت را به پوستشان باز می گرداند.

 

سری Hydra Energetic  شامل محصولات زیر است:
- ژل شستشو و خنک کننده صورت
- لوسیون ضد خستگی و آبرسان صورت
- ژل مرطوب کننده مخصوص ریش
- ژل آبرسان 24 ساعته صورت
- سرم دور چشم حاوی ویتامین C  و کافئین


می توانید محصولات L’Oréal Paris Men Expert  را از نمایندگی فروش آنلاین محصولات لورال – فروشگاه اینترنتی روبان – تهیه نمایید.
www.ruban.com

 


ویدیو مرتبط :
محصولات آرایشی بهداشتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رتبه ایران در مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی/ ۸۰ درصد این محصولات قاچاق اند



اخبار,اخبار اجتماعی ,  مصرف لوازم آرایشی

 

اخبار اجتماعی - رتبه ایران در مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی/ ۸۰ درصد این محصولات قاچاق اند

دبیر نخستین همایش ملی سلامت، بهداشت و زیبایی کشور، با اشاره به بالا بودن سرانه مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران، اظهارداشت: ۸۰ درصد لوازم آرایشی و بهداشتی به صورت قاچاق وارد کشور می‌شود.

حسین نورالدین حاج حسینی در نشست خبری نخستین جشنواره، همایش ملی و نمایشگاه سلامت، بهداشت و زیبایی کشور که قرار است از ۲۴ تا ۲۸ آبان ماه امسال در جزیره کیش برگزار شود، افزود: با توجه به کاهش سن آرایش در کشور و رتبه بالایی که در مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی در دنیا داریم، می‌بایست به گونه‌ای برنامه‌ریزی و رفتار کرد که سمت اصلاح روش‌های استفاده از این قبیل محصولات رفت.

وی با اعلام اینکه سن آرایش به مرز ۱۳ تا ۱۵ سالگی رسیده است، گفت: در خصوص مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی در کشور، رتبه دوم خاورمیانه و رتبه چهارم دنیا را داریم.

حاج حسینی افزود: سرانه مصرف لوازم آرایشی در بین خانم‌های ایرانی ۵ برابر زنان در منطقه خاورمیانه است.

دبیر نخستین همایش ملی سلامت، بهداشت و زیبایی کشور، با اشاره به آمارهایی که در ارتباط با قاچاق لوازم آرایشی و بهداشتی به کشور ارائه می‌شود، گفت: ۸۰ درصد این محصولات که در بازار کشور وجود دارد، به صورت قاچاق می‌آید و اغلب در داخل کشور بسته بندی می‌شوند.

حاج حسینی از رونمایی دو جلد کتاب تحت عنوان «استانداردی بر زیبایی» و «احکام آرایش»، در حاشیه برگزاری جشنواره سلامت، بهداشت و زیبایی در کیش خبر داد و افزود: می‌بایست با رفتار ایجابی، سعی در اصلاح روند استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی در کشور شد.

وی همچنین از ارائه مدل «آرایش به سبک ایرانی» در این جشنواره خبر داد و گفت: اولین آموزشگاه مراقبت زیبایی ایرانی - اسلامی، سال گذشته در تهران راه اندازی شده است.

حاج حسینی، هدف از برگزاری نخستین همایش ملی سلامت، بهداشت و زیبایی کشور در جزیر کیش را، معرفی و حمایت از محصولات ایمن و سالم و آشنایی مردم با این قبیل محصولات دانست.

در ابتدای این نشست نیز حسین علی تقی تهران مدیرعامل موسسه آوزشی علوم و فنون کیش، با عنوان این مطلب که یکی از سیاست‌های اصلی دولت یازدهم، توجه به حوزه سلامت است، گفت: دولت یازدهم، توجه ویژه‌ای به عمومی کردن سلامت با رویکرد علمی و آموزشی دارد.

وی، توجه به بهداشت پوست و مو و زیبایی را یکی از اهداف این جشنواره و همایش ملی عنوان کرد و افزود: وزات بهداشت و سازمان غذا و دارو، از جمله دستگاه‌هایی هستند که ما را در برگزاری این جشنواره همراهی می‌کنند.

اخبار اجتماعی - مهر