سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

مانتو با طرح پانچوهای ایرانی


این مانتو طرح پانچوهای ایرانی را در ذهن ما تداعی می‌كند. پانچوهایی كه در عین سادگی آزاد و راحتند و انتخاب مناسبی برای فصل تابستان هستند.







این مانتو طرح پانچوهای ایرانی را در ذهن ما تداعی می‌كند. پانچوهایی كه در عین سادگی آزاد و راحتند و انتخاب مناسبی برای فصل تابستان هستند. جنس این پانچو نخ خالص است و برای از بین رفتن سادگی آن با نوارهایی از پارچه‌های ژاپنی كه به‌صورت تكه‌دوزی روی آن اضافه شده‌اند تركیب شده است. این مانتو از زیر به وسیله‌ بندینك‌های ظریفی كه روی آن تابیده شده مهار می‌شود این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا مدل یقه آن را دقیقا همان‌طور كه دوست دارید تنظیم كنید.





پارچه این مانتو از جنس نخ ابریشم است. بنابراین برای استفاده‌ روزمره یك انتخاب مناسب و در عین حال متفاوت است. به خاطر از بین رفتن قرینه‌گی و ایجاد حس تازگی در این مانتو تمام كار دستی كه روی آن انجام شده در گوشه سمت راست پایین مانتو متمركز شده است. مدل یقه این مانتو هم برگرفته از یقه‌های مائوست كه به شكلی كاملا ماهرانه با حال و هوای تابستان هماهنگ شده است.





این مانتو یك مانتو مناسب برای فصل گرم تابستان است هم از نظر رنگ و هم از نظر جنس. ابریشم خامی كه در این مانتو به كار رفته از ظریف‌ترین ابریشم‌‌های خام است بنابراین خنكی و لطافت لازم برای این فصل را دارد. دایره‌های شمسه مانندی هم كه در حاشیه آستین و یك طرف این مانتو است با ظرافت تمام گل‌دوزی شده و تماما كار دست است. همچنین رنگ‌های گرمی كه در گل‌دوزی‌های روی این مانتو به كار رفته به‌گونه‌ای انتخاب شده تا سردی رنگ اصلی زمینه مانتو را خنثی كند و در آن گرمای لازم را ایجاد كند.





جنس این مانتو شانتون ابریشم است كه البته در قسمت جلو و پهلو‌ها پارچه حریر مانندی با طرح آشنای بته‌جقه با آن تركیب شده است. همین اتفاق ساده زیبایی مانتو را به‌مراتب بیشتر كرده است. البته این مانتو به‌دلیل برش عرضی كه در جلوی آن ایجاد شده بیشتر مناسب خانم‌هایی است كه قد بلند و اندام كشیده دارند. یقه این مانتو هم یك یقه ساده و در عین حال متفاوت است كه در عین حال كه رسمی بودن یقه‌های انگلیسی را تداعی می‌كند ولی باز بودن آن‌ یقه‌ها را ندارد.





 ویژگی اصلی این مانتو طراحی متفاوت و تاكید بر برش‌های متعدد و متنوع در آن است. در این مانتو كه پایه اصلی پارچه آن ابریشم خام است چیزی حدود 60برش ایجاد شده تا نتیجه نهایی یك طراحی متفاوت و زیبا باشد. البته برای تاكید بیشتر روی زیبایی این مدل، حاشیه آستین و پایین آن هم با نوار و بنسه دوزی كه هر2هنر دست بانوان توانمند ایرانی است تزئین شده است. همه این‌ ویژگی‌ها از این مانتو یك مدل كاملا مجلسی و در عین حال منحصر به ‌فرد ساخته است.


ویدیو مرتبط :
خرید مانتو طرح آرتمیس تابستان 94

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طرح شش کشور اروپایی علیه قضات و بازپرس های ایرانی!



 

 

 

طرح شش کشور اروپایی علیه قضات و بازپرس های ایرانی!

 

ادامه تحرکات اروپا علیه جمهوری اسلامی

طرح شش کشور اروپایی علیه قضات و بازپرس های ایرانی!

شش كشور اروپایی خواستار اعمال تحریم های حقوق بشری علیه ایران شده اند.

یك دیپلمات اروپایی به خبرگزاری فرانسه گفت  كه شش كشور اروپایی پیشنهاد داده اند تا در نشست ماه آینده وزرای امور خارجه این اتحادیه ، تحریم ناقضان حقوق بشر در ایران از سوی این اتحادیه در دستور كار قرار گیرد.

در طرح این شش کشور اروپایی افرادی همچون قضات و بازپرس ها که به ادعای آنان حقوق بشر را در ایران نقض می کنند، هدف قرار خواهند  گرفت ".

بر اساس این گزارش در نشست هفته جاری وزرای امورخارجه ۲۷ کشور عضو اتحادیه اروپا در بروکسل ، شش کشور فرانسه ، بریتانیا ، آلمان ، یونان ، جمهوری چك و هلند درخواست کرده اند تا این تحریم ها در نشست ماه آینده این وزیران تصویب شود.

این اقدام اتحادیه اروپا در پی اقدام شهریور ماه سال جاری آمریكا در تحریم هشت نفر از مقامات جمهوری اسلامی ایران صورت می گیرد .

دولت آمریکا در اوایل بهمن ماه سال جاری از اتحادیه اروپا درخواست كرده بود كه با گسترش تحریم‌ها علیه ایران، مقام‌های مسئول در این کشور را که از نظر آنها در نقض حقوق بشر دست داشته‌اند، مورد تحریم قرار دهد.

ایران ، این تحریم ها را غیر موثر اعلام کرده و از طرف های غربی خواسته است در امور داخلی اش دخالت نکنند.

جمهوری اسلامی همچنین غرب را متهم به اعمال استاندارهای دو گانه در قبال حقوق بشر و نقض حقوق اولیه انسان ها به ویژه اقلیت های نژادی و مذهبی در اروپا کرده است....../تحلیل:عصرایران