سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

مانتوهای تابستانی با «نگین معتضدی»!


نگین معتقد است نحوه پوشش افراد و سلیقه آنها در انتخاب لباس تا حد زیادی اكتسابی است و اعتراف می‌كند خودش همواره در لباس پوشیدن از مادرش الگو گرفته است.


مجله زندگی ایده آل - نگار حسینی: من به این جمله معتقدم كه لباس پوشیدن در قضاوت افراد نسبت به شما موثر است. شاید به خاطر همین وجه اشتراكم با نگین معتضدی است كه وقتی صحبت از لباس پوشیدن می‌شود، هر دوی ما هیجان‌زده می‌شویم و ساعت‌ها در مورد تاثیر پوشش روی خلق و خوی خودمان و قضاوت دیگران صحبت می‌كنیم.

نگین معتقد است نحوه پوشش افراد و سلیقه آنها در انتخاب لباس تا حد زیادی اكتسابی است و اعتراف می‌كند خودش همواره در لباس پوشیدن از مادرش الگو گرفته است. وقتی صحبت‌هایش به اینجا می‌رسد، ناخودآگاه هیجان‌زده می‌شود. می‌گوید من عاشق مادرم هستم و او همیشه برای من یك الگوی تمام عیار است. از دوران كودكی به لباس پوشیدن او و دوستانش دقت می‌كردم.

به همین خاطر در دوران نوجوانی وقتی به خودم آمدم، دیدم ناخودآگاه شبیه مادرم لباس می‌پوشم؛ لباس‌های گشاد و رنگی كه پر از حس سرخوشی است و به نوعی شناسنامه زنان خانواده ما به شمار می‌رود. حرف‌هایش که به اینجا می‌رسد، مكث می‌كند؛ انگار خاطراتی جلوی چشمش رژه می‌رود و بعد ادامه می‌دهد مادرم همیشه دوست داشت به دلیل علاقه‌ا‌م به لباس در دانشگاه، طراحی لباس بخوانم اما عشق من به بازیگری باعث شد كه بین این دو سراغ بازیگری بروم.

انتخاب تابستانی

پارچه این مانتو از جنس كرپ مازاراتی به رنگ صورتی است كه با گیپورهای فرانسوی به شكل گلدار و راه‌راه تركیب شده است. ویژگی اصلی این مانتو لطافت و ظرافت پارچه به كار رفته در آن است كه با تركیب دو رنگ صورتی و مشكی مانتویی تابستانی اما رسمی و فاخر را عرضه می‌كند؛ این رنگ مانتو، پوست را درخشان می‌كند كه به خاطر انعكاس رنگ صورتی روی پوست است. طراحان سانامدا با هوشمندی تمام از برش‌های عمودی و افقی برای این كار استفاده كرده‌اند كه شما را متناسب‌تر نشان می‌دهد.

مرور مانتوهای تابستانی رسمی با نگین معتضدی

تاثیر لباس روی قضاوت دیگران

 مدتی قبل در جایی خواندم كه وقتی فردی را برای اولین بار می‌‎بینیم، نحوه لباس پوشیدن‌مان به او این امكان را می‌دهد كه در 30 ثانیه ما را آنالیز كند؛ به همین خاطر نمی‌توانیم نسبت به نحوه لباس پوشیدن‌مان بی‌تفاوت باشیم چون افراد به راحتی سعی می‌كنند از این طریق افكار، جایگاه اجتماعی و شرایطی را كه در آن قرار داریم، مورد بررسی و تحلیل قرار دهند.

طراحی لباس با چادر

از همان دوران كودكی علاقه خاصی به طراحی لباس داشتم، به همین خاطر همیشه چادر نماز مادرم را می‌گرفتم و رو به روی آینه می‌ایستادم. سعی می‌كردم با گره زدن‌های مختلف برای خودم لباس جدیدی درست كنم و مادر هم همیشه من را به خاطر این كار تشویق می‌كرد. به خاطر همین روحیه هم بود كه وقتی بزرگ شدم و تصمیم گرفتم در دانشگاه هنر درس بخوانم، او انتظار داشت كه رشته طراحی لباس را دنبال كنم اما علاقه من به بازیگری باعث شد كه در رشته بازیگری تحصیل كنم.

پانچو، میراث مادرم است

نمی‌توان این نكته را نادیده گرفت كه همه ما ناخودآگاه از پوشش اطرافیان‌مان تاثیر می‌‌گیریم و سلیقه آنها اثر زیادی روی انتخاب‌های ما دارد. شاید به همین خاطر است كه از همان دوران كودكی جذب نحوه لباس پوشیدن مادرم و دوست‌هایش شدم. مادرم سلیقه خاص خودش را در لباس پوشیدن دارد. او همیشه مانتو‌های گشاد رنگی با دامن بلند می‌پوشد. همین موضوع باعث شد من از همان دوران كودكی دوست داشته باشم شبیه او لباس بپوشم. از طرفی دوستان مادرم اهمیت زیادی به رنگ لباس می‌دادند و مدام سعی می‌كردند از پارچه‌های رنگی استفاده كنند؛ تركیب این دو موضوع باعث شد وقتی به دوران نوجوانی رسیدم، بدون اینكه در این مورد چندان فكر كنم شبیه مادرم لباس بپوشم و در واقع به میراث‌دار او در پوشیدن پانچو بدل شدم.

لباسی برای ورجه وورجه كردن

 آدم به‌شدت فعالی هستم و به همین دلیل همیشه دنبال لباس‌هایی می‌روم كه آزادی عمل بیشتری را به من بدهند و این امكان را در اختیارم قرار دهند كه آزادانه فعالیت بدنی‌ام را انجام دهم. اگر لباس رسمی و اتو كشیده‌ای را بپوشم، بدون تردید نمی‌توانم به اندازه زمانی كه لباس گشاد و راحت می‌پوشم، حركت بدنی داشته باشم. به همین خاطر این سبك پوشش به من امكان ورجه وورجه كردن بیشتری را می‌دهد و از این طریق آزادی عمل بیشتری دارم.

مشكی همیشه رنگ عشق نیست

سال‌ها سلیقه عام مردم جامعه ما را رنگ مشكی تامین می‌كرد و آنها ترجیح می‌دادند در انتخاب رنگ لباس‌های‌شان سراغ نوع تیره آن بروند، البته علاقه به پوشیدن رنگ مشكی صرفا مختص به كشور ما نیست؛ می‌گویند زنان فراعنه مصر هم علاقه زیادی به پوشیدن این رنگ داشتند و معتقد بودند رنگ مشكی به آنها جذابیت و شكوه بیشتری می‌دهد. این گرایش و علاقه در میان شرقی‌ها شدت بیشتری دارد و بخشی از آن به خاطر نوع چهره، رنگ پوست و چشم، ابرو و موهای مشكی آنهاست كه ترجیح می‌دهند از این طریق جذابیت بیشتری به خودشان ببخشند اما من در لباس، مشكی را رنگ عشق نمی‌دانم و معتقدم اگر مردم بخواهند از این رنگ صرفا استفاده كنند، روی روحیه عمومی جامعه تاثیر زیادی می‌گذارد.

شما تصور كنید وقتی صبح سر كار می‌روید و همه كاركنان لباس تیره پوشیده‌اند، ناخودآگاه دل‌تان می‌گیرد اما اگر همه از لباس‌هایی با رنگ شاد بهره بگیرند، بدون اینكه احساس كنید، این موضوع روی روحیه‌تان تاثیر می‌گذارد. شما نمی‌توانید انرژی كه به‌طور مثال رنگ نارنجی دارد، با رنگ مشكی مقایسه كنید و تاثیر این دو را روی روحیه افراد نادیده بگیرید.

هنوز پولدار نشده ام كه لباس ارزان بخرم

یك ضرب‌المثل قدیمی انگلیسی است كه می‌گوید«هنوز آنقدر پولدار نشدم كه لباس ارزان بخرم». من هم به دنبال تبعیت از این ضرب‌المثل همیشه سعی می‌كنم لباس‌هایم را از برندهایی خریداری كنم كه به كیفیت آن مطمئن هستم. شاید خرید لباس ارزان باعث شود مثلا با پولی كه برای خرید یك عدد مانتو كنار گذاشتید. بتوانید دو عدد مانتو بخرید اما بی‌شك كیفیت دو مانتویی كه شما خریداری می‌كنید، قابل مقایسه نیست.

به همین خاطر همیشه سعی می‌كنم در این مورد سختگیرانه عمل كنم و سراغ برندی بروم كه ضمن داشتن زیبایی از كیفیت خوبی برخوردار باشد. از بین برندهای ایرانی هم كارهای لوسین داوودیان را می‌پسندم و خیلی وقت‌ها مانتوهایم را از آنجا خریداری می‌كنم. ضمن اینكه یكی از دوستانم مزونی با نام« انار» دارد و خرید از او هم همیشه برایم جذاب است.

تاثیر سریال‌های ترك روی لباس پوشیدن ما

این روزها كشور تركیه تاثیر زیادی روی سلیقه پوشش مردم جامعه ما گذاشته است. اصلا قصد قضاوت خوب یا بد بودن فرهنگ پوششی مردم این كشور را ندارم. حرف من این است كه آنها هرقدر خوب یا بد، فرهنگ پوششی خاص خودشان را دارند و ما نباید اجازه دهیم كه آنها تا این حد روی ما نفوذ پیدا كنند. طی سال‌های اخیرآنها باهوش و ذكاوت خاصی از طریق سریال‌های‌شان روی سلیقه مخاطب ایرانی تاثیر گذاشتند و با تبلیغات سعی كردند فرهنگ رفتاری و پوششی خودشان را به ما منتقل كنند.

طراحی لباس ژیلا مهرجویی بی‌نظیر بود

از بین طراحان لباس مختلف همواره علاقه خاصی به كارهای ژیلا مهرجویی داشتم. او در طراحی لباس به ویژه مانتو تبحر خاص داشت و در این راه به نوعی پیشرو بودند. طی سال‌های اخیر طراحی لباس در سینما و تلویزیون ما معنایش را از دست داده و بیشتر طراحان لباس، نقش انتخاب‌كننده را دارند؛ مثلا به ما می‌گویند چند دست لباس بیاوریم و از آنها چند دست را انتخاب می‌كنند. در حالی كه من اعتقاد دارم كمد لباس نگین معتضدی متعلق به اوست و شخصیت او را نشان می‌دهد؛ اما اگر بخواهد در كاری نقش زنی را بازی كند كه همسرش را از دست داده و زندگی غم‌انگیزی دارد، این كمد لباس سنخیتی با او ندارد. كمبود بودجه و مسائلی از این دست باعث می‌شود این مهم نادیده گرفته شود.

بلندبالا باشید

مدل و جنس پارچه این مانتو ریزش‌دار است و بدون آستر یا لایی دوخته شده است ولی برای اینكه این مانتو بیش از حد ساده و معمولی به نظر نرسد و در عین حال شیك و خاص باشد، طراحان سانامدا دور تا دور مانتو را با پارچه گیپور مشكی با ظرافت اپلیكه دوزی كرده‌اند. پارچه گیپور به كار رفته كه از گل‌های ریز و درشت تشكیل شده و به همین دلیل زیبایی فراتری از پارچه‌های گیپور متداول دارد. جنس پارچه این مانتو از شانتون ابریشم است.

مرور مانتوهای تابستانی رسمی با نگین معتضدی

در تمام مانتو از برش‌های عمودی استفاده شده كه فرد را لاغرتر نشان می‌دهد و خانم‌هایی كه هیكل درشتی دارند می‌توانند از این مانتو استفاده كنند زیرا قسمت جلو و پشت مانتو كاملا آزاد است و برجستگی‌های شكم و پهلو را كاملا می‌پوشاند. لازم نیست به علت بلند بودن مانتو به كفش‌هایی با پاشنه‌های خیلی بلند رو بیاورید چون جلوی این مانتو كوتاه‌تر از پشت آن است و این باعث می‌شود به هیچ وجه كوتاه به نظر نرسید. پیشنهاد می‌شود این مانتو را با رنگ مشكی ست كنید تا رنگ قرمز جذابیت خود را حفظ كند.


شیفته طراحی لباس «گذر از رنج‌ها» شدم

از بین كارهایی كه تاكنون در آن حضور داشتم، شیفته طراحی لباس سریال «گذر از رنج‌ها» شدم چون در آن همه لباس‌ها حساب شده و درست انتخاب شده بود. یادم است حین كار شیفته پیراهنی شده بودم كه طراح لباس برایم در نظر گرفته بود. من اصرار داشتم كه این لباس را كه رنگ شادی دارد، تنها در یك سكانس نپوشم و حداقل در دو سكانس از آن بهره ببرم اما طراح لباس كار با این تصمیم مخالفت كرد و به من گفت كه این لباس را چون رنگ و طرحی شاد دارد، باید در سكانس آشتی‌كنان با همسرت بپوشی؛ شاید آن سكانس كوتاه باشد اما زیبایی كه این لباس دارد، این حس را به مخاطب القا می‌كند كه در آشتی و دلجویی با همسرت پیشقدم شدی. انصافا حرف‌شان هم كاملا درست بودم چون پوشیدن این لباس به من كمك زیادی در بازی حسی در آن سكانس كرد.

تاثیر هامون روی لباس پوشیدن دانشجوهای هنر

از بین فیلم‌هایی كه در سینمای ما پخش شد بدون شك بیشترین تاثیر را فیلم «هامون» در سلیقه پوششی جامعه هنری داشت. اگر در آن سال‌ها سری به دانشگاه هنر می‌زدید، بی‌شك شاهد هامون‌های زیادی بودید که تا سال‌ها دانشجوهای رشته هنر متاثر از این فیلم لباس می‌پوشیدند.

هنر مهران مدیری در طراحی لباس

مهران مدیری علاوه بر اینكه كارگردان توانایی است، در طراحی لباس هم ذوق و سلیقه دارد. در سریال «ویلای من» كه كار طراحی لباس بر عهده ایشان بود، ما شاهد یك كار متفاوت بودیم. در این سریال من نقش هنگامه مهاجر را بازی می‌كردم و می‌دیدم كه ایشان چطور با دقت برای سكانس به سكانس حضور من و سایر بازیگران كار طراحی لباس انجام می‌دهند.

فاطمه معتمد آریا، آرتیست شیك‌پوش

نمی‌توان نحوه لباس پوشیدن هنرمندان داخلی را با خارجی مقایسه كرد چون برای حضور در هر مراسمی، طراح لباس ویژه‌ای به كمك آنها می‌رود و برایشان لباس طراحی می‌كند ولی در ایران همه چیز به شكل خودجوش وجود دارد اما با این حال از بین بازیگران علاقه زیادی به لباس پوشیدن فاطمه معتمد آریا دارم چرا كه در عین سادگی و زیبایی بسیار شیك است.

راحت، شیک و کاربردی

مرور مانتوهای تابستانی رسمی با نگین معتضدی

جنس این مانتو كرپ ولنتینو است كه نسبت به انواع كرپ. خنكای بیشتری دارد و مناسب تابستان است. این مانتو حالت كتی دارد و به خاطر پیله پشت و حالت گشادی كه دارد برای اندام‌های لاغر مناسب‌تر است. كوتاه بودن این مانتو هم آن را برای افرادی با جثه ریزتر مناسب‌تر می‌كند و برای افراد قدبلند مناسب نیست. این مانتو برای هر رنگ پوستی مناسب است زیرا پوشیدن این مانتوی رنگی چهره‌ را از یكنواختی و كسالت بیرون می‌آورد و باعث نشاط بیشتر می‌شود.

مشکی اما تابستانی

مرور مانتوهای تابستانی رسمی با نگین معتضدی

جذابیت این مانتو به خاطر دانتل ظریف كرم رنگ است كه روی پارچه مشكی مانتو كار شده؛ تركیبی كه روی مجلسی بودن این مانتو تاكید می‌كند. پارچه اصلی این مانتو كرپ گونی بافت است كه از میزان رسمی بودن آن كم می‌كند و بیشتر مورد پسند خانم‌های جوان قرار می‌گیرد. دانتل هم پارچه ظریفی است كه طراحان فرانسوی برای فاخر كردن یك مانتو پیشنهاد می‌كنند. تركیب رنگ كرم با مشكی، سلیقه شیك طراحان سانامدا را در طراحی نشان می‌دهد. این مانتو به خاطر كمر پاپیونی‌اش قدرت معجزه آسایی در متناسب نشان دادن اندام خانم‌ها دارد. هنر طراحی در آستین‌ها هم كه غیر قابل انكار است.


ویدیو مرتبط :
کمال معتضدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

با نگین معتضدی، وکیل سریال «ویلای من»



با نگین معتضدی، وکیل سریال «ویلای من»

عاشق ادبیات است و این را می‌شود در تک‌تک کلماتی که به زیبایی با احساساتش ترکیب می‌کند، شنید. از آن آدم‌های خونگرم و مهربانی است که احساسات‌شان رو است. نگین معتضدی را اغلب با نقش‌آفرینی در «ویلای من» می‌شناسند.

عاشق ادبیات است و این را می‌شود در تک‌تک کلماتی که به زیبایی با احساساتش ترکیب می‌کند، شنید. از آن آدم‌های خونگرم و مهربانی است که احساسات‌شان رو است. نگین معتضدی را اغلب با نقش‌آفرینی در «ویلای من» می‌شناسند اما نگین شبیه وکیل‌ها نیست، شبیه شاعره است؛ از آن شاعرهایی که می‌شود با شعرهای‌شان زندگی کرد و از حرف‌های‌شان لذت برد. با او و آخرین احساساتی که داشته بیشتر آشنا شوید.

کتاب «عشق» شاهکار بود!
آخرین کتاب خوبی که خواندی، دوستش داشتی و حتی تحت تاثیرش قرار گرفتی چی بود؟
الان کلا دارم کارهای ویرجینیا ولف را می‌خوانم. «موج‌ها»یش مرا شگفت زده کرد و به نظرم خیلی عالی بود. الان هم وسط‌های کتاب خانم دالووی هستم. قبل از اینها هم حدود 3هفته پیش کتابی خواندم که واقعا مرا تحت تاثیر قرار داد: کتاب «عشق» تونی موریسون که یک نویسنده سیاهپوست است. اصلا یک چیز شاهکاری بود این کتاب! داستان از نگاه چند تا زن سیاهپوست روایت می‌شود که درباره یک آدمی به نام بیل کازی صحبت می‌کنند و روایت و تحلیل آنها از آدمی است که انگار بین این خانواده بزرگ یک تابو است. نگاه این کتاب و تحلیل‌هایش شگفت زده‌ام کرد. فوق‌العاده کتاب زنانه‌ای است. رفته بودم نشر چشمه و مد نظرم بود که کتابی بخرم. یک دفعه بین کتاب‌های شعر کتابی پیدا کردم که عکس طراحی روی جلدش خانمی است که انگار بالای سرش یک پرنده است. دیدم چقدر این کتاب طراحی جلد بامزه‌ای دارد. آن را برداشتم. اسم کتاب این بود؛« نان فقط یک واژه نیست». شما باورتان نمی‌شود من تمام این کتاب شعر را همان جا خواندم!

اسم شاعرش را یادت هست؟
سولماز صادقی زاده نصرآبادی.

بازیگران سریال ویلای من,مصاحبه با نگین معتضدی


«فروشگاه خودکشی» یک انیمیشن خوب
آخرین فیلم خیلی خوبی که دیدی و می‌توانی با همین احساسی که نسبت به کتاب‌ها داشتی راجع به آن با من حرف بزنی، چه فیلمی بود؟

اصولا آنقدر که کتاب مرا تحت تاثیر قرار می‌دهد، فیلم مرا تحت تاثیر خودش قرار نمی‌دهد. من دیوانه ادبیات هستم. کتاب و شعر می‌تواند مرا بیمار کند، می‌تواند زندگی‌ام را تحت تاثیر قرار دهد. مثلا دو هفته تحت تاثیر کتابی باشم که تمام کرده‌ام. «میرا» کتابی بود که وقتی تمامش کردم  مرا چند روزی درگیر خودش کرد. ولی فیلم نمی‌تواند آنقدر مرا دیوانه خودش کند که 4روز بعد هم وقتی دارم در خیابان راه می‌روم یک دفعه یادش بیفتم یا مدام در ذهنم تکرارش کنم. مثلا دیروز کار موزیکال «بینوایان» را دیدم. اصلا خوشم نیامد! به خصوص وقتی کتابش را هم خوانده باشی! ولی مثلا فیلم فارست گامپ خیلی روی من اثر گذاشت. خیلی سال پیش دیدم ولی فیلمی بود که با من ماند.

اهل انیمیشن دیدن هم هستی؟
خیلی دوست دارم ولی خیلی کم می‌بینم. مثلا پنجشنبه هفته پیش بود که «فروشگاه خودکشی» را دیدم. خیلی خوب است! یک کار فرانسوی است. فکر کن یک خانواده هستند که ابزارآلات خودکشی می‌فروشند! خیلی دارک است(فضای تاریکی دارد). بعد این وسط پسربچه‌ای به دنیا می‌آید که فقط می‌خندد! این خانواده این بچه را قایم می‌کنند، برای اینکه خنده این بچه به آدم‌ها امید می‌دهد و دیگر فروشگاه‌شان فروش ندارد! خیلی خوشم آمد.انیمیشن موش سرآشپز، راتاتویل، هم مرا خیلی تحت تاثیر قرار داد. باورت می‌شود آخرهایش گریه‌ام گرفت؟ می‌دانی وقتی برای انیمیشن گریه‌ات می‌گیرد از خودت خجالت می‌کشی که چرا بزرگ نمی‌شوی پس! (می‌خندد) من وقتی که هاج زنبور عسل، مامانش را پیدا نمی‌کرد واقعا داغون می‌شدم! بعد به خودم می‌گویم آن موقع 6 سالم بود، الان 28 ساله‌ام، نباید دیگر تحت تاثیر قرار بگیرم، ولی خب تاثیر می‌گیرم و قشنگ مثل ابر بهار گریه می‌كنم!

در شیراز اعتماد هست
آخرین سفر خوبی که رفتی و خیلی توی ذهنت ماند کجا بود؟
سفر به شیراز بود که چند سال پیش با خواهرم رفتم. شیراز برای من شهر عجیبی بود به خاطر اینکه خیلی آرامش داشت. یک چیزی که من توی مردم آنجا دیدم كه واقعا در تهران نمی‌بینی این است که خیلی راحت به تو اعتماد می‌کنند. این مرا شگفت‌زده کرد. یک روز رفته بودم توی بازار شیراز و می‌خواستم چیزی بخرم ولی آن مغازه کارتخوان نداشت. دنبال جایی بودم که عابر بانک باشد و بتوانم پول بردارم. داخل مغازه‌ای رفتم و پرسیدم آقا ببخشید این جاها عابر بانک کجاست؟ گفت دور است. مگر چقدر می‌خواهی؟ گفتم مثلا 300هزار تومان. گفت خیلی خوب! بیا من این پول را به تو می‌دهم. فردا که از بانک گرفتی بیا به من برگردان! من ماندم! گفتم آقا آمدید و من این پول را از شما گرفتم و دیگر برنگشتم! گفت نه بابا برمی‌گردی! آدم‌هایی هستند که انگار در آنها دوز و کلک و نارو زدن نیست. در مورد شیراز این خیلی شگفت‌زده‌ام کرد.

معجزه‌ای که در 3 هفته اتفاق افتاد
 آخرین باری که خیلی خوشحال شدی کی بود؟
خیلی جالب است که همین یک ربع پیش بود واقعا! واقعا عجیب‌ترین اتفاق زندگی‌ام بود. 4 ماه بود درگیر قضیه‌ای بودم، می‌خواستم خانه‌ای را بگیرم و هیچ جور، جور نمی‌شد! چلک یک روستایی بین نور و نوشهر است. در چلک امامزاده‌ای است. 3 هفته پیش آنجا بودم. مطمئن بودم که این کار درست نمی‌شود. یک خانمی آنجاست به اسم بی‌بی. البته متولد 68 است، فکر نکن پیر است! (هر دو می‌خندیم) خودش می‌گوید به من بگویید بی‌بی! من وقتی به چلک می‌روم عصرها با این خانم‌های بومی پیاده‌روی می‌كنم. ماشاءالله همه آنها هم با دمپایی راه می‌روند! یک روز خواستم ادای‌شان را دربیاورم من هم با دمپایی بروم تمام پایم تاول زد! فکر می‌کنم فقط خاصیت خانم‌های چلک است که می‌توانند مسافت‌های خیلی زیادی را با دمپایی پیاده‌روی کنند!  خلاصه آنجا داشتم با یک خانمی راه می‌رفتم. تمام عقده‌های تهران را به آن بیچاره‌ها می‌گویم. به او هم گفتم که این مشکل پیش آمده. گفت نذر این امامزاده کن کارت درست می‌شود. گفتم باشه! همان لحظه توی دلم گفتم خدایا دفعه بعد که من به چلک برمی‌گردم قرارداد این خانه برای من درست شده باشد. الان که دارم این را می‌گویم یک جوری می‌شوم. یک ربع پیش شخصی به من زنگ زد و گفت اصلا نگران نباش من همه اینها را درست می‌کنم. یک آن با خودم گفتم مگر می‌شود اینقدر سریع تو معجزه را ببینی! واقعا به نظرم فقط خدا می‌تواند اینطوری معجزه کند. هیچ کس نمی‌تواند اینطوری برای تو راه را هموار کند.

بازیگران سریال ویلای من,مصاحبه با نگین معتضدی


به آقای مدیری حسادت کردم
یادت هست آخرین باری که خیلی غبطه خوردی یا حتی حسادت کردی کی بود؟
آره

غبطه خوردی یا حسادت کردی؟
حسادت کردم قشنگ! دیدی دلت یک جوری می‌شود؟(خنده جمع) یک سکانسی بود که با آقای مدیری بازی داشتم. سکانس زندان بود که هنوز سی دی اش بیرون نیامده. ما با هم تمرین کردیم و لحظه‌ای که بازی کردیم آقای مدیری طوری بازی کردند که یک آن من گفتم خدایا چرا من نمی‌توانم این طوری بازی کنم؟ چه‌جوری این آدم می‌تواند این‌طوری بازی کند؟ واقعا حسودی‌ام شد!

به خود آقای مدیری هم گفتی؟
(می‌خندد) نه هیچ‌وقت! آن وقت دیگر با من کار نمی‌کند! می‌گوید دختره حسود است! (خنده جمع) کلا یکی از چیزهایی که می‌تواند حسادت مرا برانگیزد دیدن فیلم خوب و بازی خوب است. حسودی‌ام می‌شود که خدایا چطوری بعضی‌ها اینقدر خوب می‌توانند بازی ‌کنند.

به حیوانات احترام بگذاریم!
اینکه می‌گویند همیشه از آدم‌هایی بترس که حیوان‌ها را اذیت می‌کنند درست است. برای اینکه آنها هیچ‌وقت در برابر بچه‌ها مهربان نیستند و هیچ‌وقت احترام سالمندان را نگه نمی‌دارند. از حیوان‌آزاری یک موجود می‌توانی بفهمی که این آدم هیچ‌وقت پدر خوبی نمی‌شود، هیچ‌وقت همسر خوبی نمی‌شود و هیچ‌وقت رفیقی نیست که بتوانی به او اعتماد کنی. به نظر من خانواده‌ها باید خیلی به این مسئله در بچه‌های‌شان اهمیت بدهند. اینکه از بچگی به آنها محبت کردن به حیوانات را یاد بدهند. وقتی بچه‌ای از بچگی این را یاد بگیرد در آینده هم یاد می‌گیرد که به هم‌نوع خودش محبت کند. این یک تمرین است برای اینکه بتواند دیگران را دوست داشته باشد. از اینکه کودکی به گربه‌ای سنگ زد راحت نگذریم. این تنها پیامی است که دلم می‌خواهد همه آدم‌ها بدانند. واقعا حیوانات هم اندازه ما حق دارند. آنها حق دارند در شرایطی زندگی کنند که اینقدر عذاب نکشند و اذیت نشوند.

اگر آخرین روز زندگی‌ام باشد ...
فرض کن می‌دانی آخرین روز زندگی‌ات کی است. دوست داری چه کسانی پیش تو باشند؟

ترجیحم این است که پیش مادرم باشم.یک آدمی هم هست که در زندگی خیلی بهم کمک کرده و دوست دارم که به او زنگ بزنم و بگویم که شاید هیچ وقت درست از تو تشکر نکرده‌ام ولی دوست دارم بدانی که قدر همه کارهایی که برایم انجام داده‌ای را می‌دانم...... /   bartarinha.ir