سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

ماسك انگور شاداب كننده و تقویت كننده پوست



 

 

انگور

 

این ماسك برای هر نوع پوستی مفید می باشد. سعی كنید در روز به مدت 5 الی 10 دقیقه ماسك را روی صورت گذاشته و بعد با آب بشویید. ماسك دارای پروتئین بسیار است و اجزا و مواد آن به صورت زیر است.

 


مواد لازم:

 

جوانه گندم 1 قاشق غذاخوری

 

جوانه ماش 1 قاشق غذاخوری


انگور شیرین 6 الی 8 حبه

 

عدس پخته 1 قاشق غذاخوری

 

ماست معمولی 1 قاشق غذاخوری

 

سیب، خیار، هلو 1 تكه كوچك ازهركدام

 

تمام مواد را با هم در مخلوط كن ریخته و به هم بزنید؛ سپس روی صورت بمالید و بعد از مدتی صورتتان را بشویید. افرادی كه پوست بسیار خشك دارند، حتماً یك قاشق روغن زیتون و یك قاشق روغن بادام شیرین به ماسك اضافه كنند.


ویدیو مرتبط :
اسپری روان كننده،نفوظ كننده،تمیز كننده،ضد زنگ WD40

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ممنوعیت استفاده نوجوانان از دستگاه‌های برنزه كننده پوست



 

 

 

ممنوعیت استفاده نوجوانان از دستگاه‌های برنزه كننده پوست

 

آكادمی طب اطفال آمریكا در جدیدترین بیانیه خود خواستار ممنوعیت استفاده از دستگاه‌های برنزه‌ كننده برای نوجوانان زیر 18 سال به منظور پیشگیری از سرطان پوست شد.

بر اساس چندین تحقیق انجام‌شده توسط آكادمی طب اطفال آمریكا، ارتباط قوی بین دستگاه‌های ماوراء بنفش برنزه كردن پوست و سرطان پوست وجود دارد كه از آن جمله می‌توان به ارتباط بین قرار گرفتن بیش از حد كودكان در معرض خورشید و تشكیل نوعی سرطان پوست مهلك به نام "ملانوم " اشاره كرد.

بر اساس هشدار پزشكان آمریكایی، برنزه كردن به شیوه مصنوعی امری رایج در بین نوجوانان است كه طبق آمار به دست آمده 24 درصد از نوجوانان سفید پوست بین 13 تا 19 ساله در كشورهای آمریكای لاتین حداقل یك بار در طول عمرشان از دستگاه‌های برنزه كننده پوست استفاده كرده‌اند.

به گزارش پرس تی وی، تحقیقی دیگر در سال گذشته نشان داد كه 10 درصد از نوجوانان آمریكایی بین 11 تا 18 سال از لامپ‌های برنزه كننده خانگی استفاده كرده‌اند كه بسیاری از آنها را زنان و دختران تشكیل می‌دهند همچنین تابش اشعه ماوراء بنفش برای كودكان و نوجوانان بسیار خطرناك است.

آكادمی طب اطفال آمریكا بر نقش متخصصان و والدین در اطلاع‌رسانی و راهنمایی كودكان و نوجوانان به منظور پیشگیری از سرطان پوست تأكید كرد...../تحلیل:عصرایران