سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

ماجرای کسب و کار Reddit و نقاشی بیل گیتس!


ردیت یک وب‌گاه برای جمع‌آوری اخبار اجتماعی هست که در آن کاربران ثبت‌نام کرده قادرند اخبار را در قالب لینک یا متن ارسال کنند و آن را با دیگران به اشتراک بگذارند و به اخبار دیگران رأی بدهند. ردیت، تنها پرتالی هست که بیل گیتس برایش نقاشی کشید.


ویدیو مرتبط :
ماجرای خواستگاری از دختر بیل گیتس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماجرای جنجال دست دادن بیل گیتس! +عکس


این روزها مدل دست دادن بیل گیتس به سبک امریکایی با رییس جمهور زن کره جنجالی بزرگ ایجاد کرده است.

خبرآنلاین: این روزها مدل دست دادن بیل گیتس به سبک امریکایی با رییس جمهور زن کره جنجالی بزرگ ایجاد کرده است.

ثروتمند ترین مرد عالم آی تی، در دیدار با "های پارک" در حالی که دست چپ خود را در جیب نگه داشته بود، با وی دست داد و این موضوع سوژه داغ رسانه ها شد.

در نگاه اول رسانه های کره ای این حرکت بیل گیتس را توهین تلقی کرده و آنرا خارج از ادب و نزاکت دانستند.



 گیتس و های پارک رییس جمهور زن کره جنوبی

رسانه های غربی نیز نوشتند بیل گیتس موفق به مدیریت توهین به تمام کره جنوبی ها با گستاخی و شکستن قوانین سخت گیرانه و نانوشته این کشور، شده است. چنین نوع دست دادن در ادبیات کره، بسیار توهین آمیز بوده و قابل بخشش نیست. از سوی دیگر هر کسی این مدلی دست دهد، خود را بالاتر از نفر روبرو می داند و به همین خاطر از موضع قدرت چنین کاری می کند.

بعدا برخی برای توجیه دست دادن بیل گیتس به سبک امریکایی، با گرد آوری تصاویر سایر دیدارهای بیل گیتس ، دلیل و برهان تازه آوردند.

از آنجایی که اعضای حزب رییس جمهور تازه کره جنوبی از این حرکت بیل گیتس عصبانی بودند، با انتشار عکس دست دادن بیل گیتس با رییس جمهور قبلی در حالی که دوباره دستش در جیبش بود، کمی از عصبانیت شان کاسته شد.

اما دبیر کل مجلس کره – چانگ جین سوک – یک دست در جیب و نبستن دگمه کت هنگام دست دادن با رییس جمهور جدید را یحتمل یک سبک امریکایی اما بسیار تاسف بار خواند.

به هر حال رییس دفتر رییس جمهور اعلام کرد خانم "های پارک" وی را بخشیده است! شاید خانم "های پارک" بعد از دیدن تصویر دست دادن بیل گیتس با رییس جمهور سابق – لی میونگ باک- فهمیده است همه چیز به سبک امریکایی بر می گردد! نه سبک تازه مد شده و بیخور گنگنام استایل!





بیل گیتس در حال راه رفتن



بیل گیتس و برلوسکونی (برلوسکونی شوخی بردار نیست، بلکه خطرناک هم هست)



گیتس و آلن ژوپه وزیر خارج اسبق فرانسه



گیتس و تابو امبکی رییس جمهور افریقای جنوبی




بیل گیتس و رییس جمهور سابق فرانسه ، سارکوزی




بیل گیتس و وزیر خارجه هند کریشنا در 31 ماه می 2012




 گیتس و رییس جمهور چین شی جین پینگ روز 8 آوریل امسال




گیتس و بان کی مون دبیر کل سازمان ملل