سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

لیفت با نخ نامرئی روش مفید برای پیشگیری از چین و چروک



لیفت نخی,بالا کشیدن پوست صورت و ابرو ,انجام لیفت

 

دکتر شمس: لیفت با نخ‌های نامرئی جوانی را به ارمغان می‌آورند

استفاده از روش مفید ترد لیفت یا لیفت با نخ نامرئی از چین و چروک پیشگیری کرده و برای مدت طولانی فرد را خوش چهره، جوان و امیدوار نگه می‌دارد.

 ترد لیفت چیست؟

عضو انجمن لیزر پزشک ایران با تأکید بر اینکه در روش نخ‌های نامرئی از ایجاد اسکار جراحی، بیهوشی و اطاق عمل خبری نیست، افزود: نخ‌ها بعد از قرار گرفتن در داخل پوست باعث افزایش جریان خون سازی شده و در بدن ایجاد کلاژن سازی و لیفت می‌کند که این امر منجر به کاهش چین و چروک می‌شود.

همواره با بالا رفتن سن، پوست آدمی دچار تغییراتی شده و چهره با چین و چروک همراه می شود. استفاده از روش مفید ترد لیفت یا لیفت با نخ نامرئی از این امر پیشگیری کرده و برای مدت طولانی فرد را خوش چهره، جوان و امیدوار نگه می‌دارد.

 

لیفت نخی برای چه افرادی مناسب است؟
دکتر شمس عضو انجمن لیزر پزشک ایران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، ضمن اشاره به اینکه متخصص زیبایی موظف است بهترین روش را برای مراجعه کننده خود به کارگیرد، گفت: لیفت نخی قادر است یک لیفت مناسب برای آن گروه از افرادی که بنا به دلایل زیاد تمایلی به انجام عمل جراحی به سبک کلاسیک ندارند، فراهم سازد.


وی افزود: از این روش جهت کاهش چین و چروک صورت و بدن، کاهش قابل توجه خط خنده و ماریونیت، کاهش saggingهای فک، لیفت ابرو و گردن و حتی امروزه جهت لیفت واژن و بازوها هم استفاده می‌شود.

مدیر کلینیک زیبایی وارسته با تأکید بر اینکه در این روش از ایجاد اسکار جراحی، بیهوشی و اطاق عمل، استراحت طولانی مدت و عفونت شدید خبری نیست، افزود: نخ‌ها بعد از قرار گرفتن در داخل پوست باعث افزایش جریان خون سازی شده و در بدن ایجاد کلاژن سازی و لیفت می‌کند که این امر منجر به کاهش چین و چروک می‌شود.


دکتر شمس با اشاره به اینکه ترد لیفت باعث سفت شدن پوست، روشن شدن و لیفت صورت و بدن می‌شود، تصریح کرد: در این متد، از طریق برش‌های کوچک، نخ‌های خاردار برای لیفت و بالا کشیدن پوست صورت و ابرو استفاده می‌شود.

 

بهترین سن برای انجام لیفت با نخ ؟
مدیر کلینیک زیبایی وارسته با بیان اینکه بهترین سن جهت انجام لیفت با نخ در زنان و مردان سن 28 تا 65 سالگی است، افزود: 50 درصد از نتیجه نهایی همان روز عمل قابل مشاهده است و طی 3 تا 6 ماه این فرایند تکمیل می‌شود که بین 1.5 تا 2 سال نیز ماندگار خواهد بود.

 

لیفت واژن,لیفت,کلاژن سازی و لیفت

 

مدت زمان انجام عمل لیفت با نخ چقدر است؟
وی با اشاره به اینکه مدت این عمل 45 دقیقه بوده و بیمار بلافاصله می‌تواند مرخص شود، افزود: در این روش نیازی به بیهوشی نیست و می توان آن را با تزریق ماده بی‌حسی موضعی انجام داد.


پیش از این جهت لیفتینگ صورت از جراحی، لیزر و RF (رادیو فرکانسی) استفاده می شد که جراحی با عوارض بسیار و جای اسکار همراه بود و در لیزر و RF نیز انرژی دستگاه برای رسیدن به شبکه کلاژن زیر پوست باید از سطح پوست عبور می‌کرد تا به بافت زیرین پوست منتقل شود.

امواج هایفوتراپی روشی دیگر برای جوان ماندن
دکتر شمس با بیان اینکه با تکنولوژی جدید هایفوتراپی (HIFU ( high Intensity focused ultrasound نیز  امکان کشیدن پوست و جوان سازی خط خنده، ابرو، چروک پیشانی، غبغب و شلی گردن به روش غیرجراحی فراهم شده، گفت: هایفوتراپی می‌تواند به عمق پوست نفوذ کند بدون اینکه هیچ زخمی یا قرمزی ایجاد نماید و سطح خارجی پوست کاملا دست نخورده باقی می ماند زیرا این امواج در عمق پوست با یکدیگر تلاقی نموده و باعث تقویت اثرهم می شود.


وی با بیان اینکه معمولا بیمار در همان لحظه انجام HIFU کشیده شدن پوست را احساس می‌کند ولی نتایج اصلی بعد از سه ماه مشخص می‌شود، افزود: هایفوتراپی درعمق 1.5 تا 4.5 میلیمتری پوست باعث ایجاد حرارت 65 تا 70 درجه می کند که این حرارت باعث منعقد شدن در آن نقاط می شود.


مدیر کلینیک زیبایی وارسته در خصوص اینکه چه کسانی کاندید مناسبی برای هایفو هستند، افزود: افرادی که تمایل دارند همیشه جوان بمانند می توانند از سن 25 سالگی که شروع شل شدن پوست می باشد از این روش استفاده نمایند همچنین افرادی که می خواهند وزن کم کنند ونگران شل شدن صورت و گردن هستند می توانند از این روش استفاده نمایند.


وی با تاکید بر اینکه هایفوتراپی هیچ خطری ندارد و تکنولوژی آن با سونوگرافی یکی است، افزود: با انجام یک جلسه هایفو کشیده شدن ابروها، گونه ها، خط فک مشاهده شده، عمق خط خنده کاهش یافته، خطوط پنجه کلاغی دورچشم صاف تر می شوند و  شلی گردن و غبغب تا حدودی اصلاح می شود.


دکتر شمس در پایان با بیان اینکه این روش کاملا بدون درد بوده و حدود یک ساعت طول می کشد و به جز مختصری قرمزی که طی یک روز از بین می رود عارضه دیگری ندارد، گفت: لیفتینگ بسیار قوی، عدم آسیب به بافت های محیطی، عدم نیاز به استراحت و مراقبت ویژه قبل و بعد از انجام کار و تأییدیه های معتبر دنیا نظیر    ISO , KFDA   از جمله مزایای استفاده از هایفوتراپی هستند.

 
برای دریافت اطلاعات بیشتر می‏توان به مرکز «وارسته» به آدرس اینترنتی www.drshamsclinic.com اشاره کرد. این مرکز از تخصصی‌‌‏ترین مراکز زیباسازی پوست و چهره معروفی است که با چندین سال تجربه، مجری و مشاور با بهترین تجهیزات و تیم حرفه‏ای است.

 


ویدیو مرتبط :
‫هشت راه پیشگیری از چین و چروک-با زیرنویس فارسی‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشگیری از چین و چروک پوست



 

چین وچروک پوست

چی شده؟ باز دوباره رفتی جلوی آینه و منفذهای ریز و درشت پوست صورتت را شمردی؟ باز دوباره با دیدن چین و چروک پوستت آه از نهاد کشیدی که وای دیدی چه زود پیر شدم؟! دنیا که به آخر نرسیده، می‌توان با رعایت برخی نکات همیشه پوستی شاداب داشت. می‌خواهی بدانی، این نوشتار را بدقت مطالعه کن تا با علت ایجاد چین و چروک و روش‌های درمان آن آشنا شوی.

پوست چروکیده معمولا دارای بافت خشن و زمخت بوده و پر از چین و چروک است. اساسا علت آن در معرض قرار گرفتن مفرط پوست در برابر عوامل جوی همچون نور خورشید یا سرمای شدید می‌باشد. اگر پوست شما چین و چروک داشته یا آن که مایلید از ایجاد چین و چروک روی پوستتان جلوگیری به عمل آورید، از نکات زیر پیروی کنید، حتما کارآمد خواهند بود:

 

همواره هرگاه می‌خواهید از خانه خارج شوید از کرم‌ها یا لوسیون‌های ضدآفتاب استفاده کنید.

 

از صابون استفاده نکنید و به جای آن صورت خود را با کرم شیر بشویید.

 

هنگام شب از کرم مرطوب‌کننده استفاده کنید.

 

صبح‌هنگام ــ معمولا پیش از آن که حمام بگیرید ــ سفیده تخم‌مرغ را جدا کرده و آن را با یک قاشق سوپ‌خوری عسل و یک‌چهارم قاشق چایخوری آب هویج مخلوط کرده و روی صورت خود قرار دهید.

 

باقیمانده آرایش خود را توسط یک پنبه آغشته به آب گرم (که قدری نشاسته به آن افزوده شده است)‌ پاک کنید. این کار زبری و چین و چروک پوست را رفع خواهد کرد. البته ایده‌آل‌ترین حالت برای پوست استفاده کمتر از مواد آرایشی است، چرا که مواد شیمیایی موجود در ساختار آنها آسیب فراوانی به پوست شما خواهد رساند.

 

 

برای نرم کردن زبری پوست می‌توان اندکی روغن زیتون روی پوست مالید و با دست آن را روی پوست ماساژ داد.

 

در صورت استفاده از مواد آرایشی سعی کنید از مواد آرایشی حاوی ترکیبات مرطوب‌کننده استفاده کنید.

 

مشتقات ویتامین A را فراموش نکنید

 

تریتنوئین دارویی است که از ویتامین A استخراج شده و برای درمان آکنه (جوش صورت)‌ به کار گرفته می‌شود، اما گاهی اوقات برای درمان چین و چروک صورت نیز تجویز می‌گردد. طریقه استفاده از آن معمولا بنابه تجویز پزشک، یک بار پیش از خواب بوده و تنها برای رفع چین و چروک‌های سطحی و کوچک کاربرد دارد.