سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

لوگوهایی که از هم سبقت می گیرند


نشانه یا آرم خودروها، خود به یک ابزار تبلیغاتی برای کمپانی ها مبدل شده اند. در میان تبلیغات رنگارنگ خودروها در سراسر دنیا، حداقل یک بار تصویری از نشانه یا آرم شرکت خودروسازی به نمایش در می آید و این نشانه ها گاهی سابقه ذهنی در چند نسل به جای گذاشته اند.

نشانه یا آرم خودروها، خود به یک ابزار تبلیغاتی برای کمپانی ها مبدل شده اند. در میان تبلیغات رنگارنگ خودروها در سراسر دنیا، حداقل یک بار تصویری از نشانه یا آرم شرکت خودروسازی به نمایش در می آید و این نشانه ها گاهی سابقه ذهنی در چند نسل به جای گذاشته اند. بعضی از آرم ها تقریبا از ابتدای تولید اتومبیل بی تغییر باقی مانده اند، بعضی ها ساده تر شده اند و بعضی ها به طور کلی بازآفرینی شده یا تغییر کرده اند.


ویدیو مرتبط :
سبقت ممنوع و سبقت از ماک F700

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کتابهای الکترونیکی تا سال 2018 از کتابهای چاپی سبقت می‌گیرند



اخبار,اخبار علمی ,کتابهای الکترونیکی

 

اخبار علمی - کتابهای الکترونیکی تا سال 2018 از کتابهای چاپی سبقت می‌گیرند

یک موسسه تحقیقاتی پیش بینی کرده است تا سال 2018  فروش کتاب های الکترونیکی از کتاب های چاپی پیشی می گیرد.

 به گزارش خبرگزاری مهر، با پیشرفت فناوری و دسترسی به محتواهای مختلف از طریق تلفن هوشمند، کتاب خوانی دیجتالی، محبوبیت به سزایی در بین مردم بویژه جوانان پیدا کرده است.

بر اساس گزارش موسسه "پرایس واترهاوس کوپرز"  ارزش بازار کتاب الکترونیکی که شامل کتاب های درسی و راهنما نیز می شود  از 380 میلیون پوند به یک میلیارد پوند افزایش خواهد یافت.

همچنین در این گزارش پیش بینی شده است که همزمان فروش کتاب های کاغذی به میزان یک سوم افت خواهد داشت.

به گفته این موسسه تا سال 2018، پنجاه درصد مردم انگلیس دست کم یک وسیله کتابخوان الکترونیکی از قبیل کیندل،‌ آی پد، یا وسایل مشابه در اختیار خواهند داشت.

ارزیابی این موسسه از بازار کتاب الکترونیکی بر خلاف نظر موسس فروشگاه های زنجیره ای واتراستون است که پیش بینی کرده است که انقلاب کتاب الکترونیکی به زودی رو به افول خواهد گذاشت.

ماه مارس امسال، "تیم واتراستون" در جشنواره ادبی آکسفورد گفت: در آمریکا همه نشانه ها حاکی از آن است که سهام کتاب های الکترونیکی رو به کاهش است و در انگلیس نیز همین نشانه ها دیده می شود.

با این حال "فیل استوکس" از شرکای موسسه پرایس واتر هاوس کوپر می گوید: پیش بینی این موسسه مبتنی بر رشد اینترنت و علاقه مصرف کنندگان به فناوری های جدید بویژه فناوری وسایل الکترونیکی همراه بوده است.

در این گزارش آمده است که تا سال 2018 بازار دنیای سرگرمی در انگلیس ارزشی برابر 64 میلیارد پوند پیدا خواهد کرد.

در حال حاضر ارزش محصولات تصویری شامل فیلم های سینمایی که در حال حاضر سه  میلیارد و نهصد میلیون پوند ارزش دارد، تا سال 208 به چهار میلیارد و 600 میلیون پوند خواهد رسید.

پیش بینی می شود که بازار بازی های ویدئویی نیز به چهار میلیارد و صد میلیون پوند افزایش پیدا کند.

در سال گذشته پرفروش ترین کتاب الکترونیکی آمازون - که 79 درصد بازار انگلیس را در اختیار دارد- رمان "دوزخ" دن بروان بود.

آقای استروکس گفت: "صنعت سرگرمی و رسانه در دوران انقلاب دیجیتالی در صدر قرار دارد چرا که تعدادی زیادی از محصولات و خدمات این صنعت در حال حاضر نیز  به صورت دیجیتالی عرضه می شود."
اخبار علمی - مهر