سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

لوازم دکوری لوکس، مخصوص میز نهارخوری


باید بدانید این وسایل دکوری، نمونه ای از آثار هنرمندی خلاق به نام «میشل آرام» است. این هنرمند اصولا از طرح‌های بسیار عجیب اما زیبا برای ساخت وسایل تزئینی روی میزغذاخوری استفاده می کند.

 
 
 
 
صبح بخیر: باید بدانید این وسایل دکوری، نمونه ای از آثار هنرمندی خلاق به نام «میشل آرام» است. این هنرمند اصولا از طرح‌های بسیار عجیب اما زیبا برای ساخت وسایل تزئینی روی میزغذاخوری استفاده می کند.

 او در سال 1989 میلادی نخستین کارخانه تولیدی این دکوری ها را راه اندازی کرد و در طول سال های گذشته توانست به شهرت بسیاری دست بیابد.

جالب است بدانید، «آرام» فقط یکهزار نسخه از هر محصول تولید می کند. بنابراین، مشتری طرح های زیبای او افراد خاص هستند. افرادی که علاوه بر جیب های پرپول، سلیقه های ناب نیز دارند و زیبایی را خوب تشخیص می دهند.

در ادامه با چند نمونه از محصولات این هنرمند آشنا می شوید.

 جاشمعی «ستون فقرات»


این جاشمعی را می توانید در مجموعه «یادبود» پیدا کنید.



قاب عکس «کلید قلب من»


موجود در مجموعه «یادبود»



 تخته پنیر «موش و گربه»


این تخته را می توانید در مجموعه «یادبود» پیدا کنید.



 انار


این انار فوق‌العاده ظریف و زیبا را می توانید در مجموعه «آتلیه» پیدا و خریداری کنید.



 آفتاب


موجود در مجموعه «آتلیه»



برگ


این برگ زیبا با این همه غمزه و زیبایی در مجموعه «آتلیه» موجود است.



 پرواز



برای خریداری این پرهای طلایی و اوج گرفتن در آسمان رویاها باید در میان مجموعه «آتلیه» این هنرمند جست‌وجو کنید.


ویدیو مرتبط :
آموزش چیدن میز نهارخوری رستوران های چهار ستاره در شهر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طراحی زیبا از یک میز نهارخوری مدرن!



 

 

طراحی زیبا از یک میز نهارخوری مدرن!

 


یک دکوراتور ژاپنی به نام تویو ایتو یک طرح بسیار زیبا و جذاب برای میزنهارخوری طراحی کرده است. در نوآوری که این طراح انجام داده است از چوبهای مختلف گردو ؛ ماهون ؛ گیلاس ؛ بلوط و زبان گنجشک استفاده کرده است و به صورت لایه های با ضخامت یکسان چوبها به ترتیب روی هم پرس شده و به صورت دایره ای شکل خراطی شده و طرحهای بسیار زیبای ایجاد نموده است. یک طرح بسیار ویژه و خاص ایجاد شده است. برای قسمت نشیمنگاه این فروفتگی ها نشستن را روی سطح چوبی راحتتر کرده است و برای قسمت میز نهارخوری از یک شیشه ساده و با قطر زیاد بر روی میز استفاده شده که یک ست شیک و زیبا ایجاد شده است. امیدواریم که هنرمندان دکوراتور و تولیدکنندگان از این طرح الگو مناسبی برای طراحی های جدید دکوراسیون گرفته باشند.

 

با توجه به گوناگونی رنگی چوب در کشور خودمان میتوانیم برای بدست آوردن چنین ترکیب رنگی از چوبهای مختلف میتوانیم از چوبهای راش- گردو -عناب -گیلاس - سپیدار و عرعر استفاده کنیم.

 

 

 یک میز نهارخوری مدرن!

 

 

 یک میز نهارخوری مدرن!

 

 

 یک میز نهارخوری مدرن!

 

 

 یک میز نهارخوری مدرن!

 

 

 یک میز نهارخوری مدرن!