سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

لطفا جزئیات لباس‏ها را فراموش نكنید!


درفصل سرما، پوشیدن لباس‌های روی هم، لطافت خاصی به ظاهر شما می‌بخشد اما اگر واهمه دارید که چاق به‌نظر برسید یا لباس‌های‌تان به شما نیاید با ما همراه باشید تا به شما بگوییم سراغ کدام بافت‌ها بروید.


مجله سیب سبز - تارا ذکایی: درفصل سرما، پوشیدن لباس‌های روی هم، استفاده از ژاکت‌ها یا بافت‌های ریز، لطافت خاصی به ظاهر شما می‌بخشد اما اگر واهمه دارید که چاق به‌نظر برسید یا لباس‌های‌تان به شما نیاید با ما همراه باشید تا به شما بگوییم سراغ کدام بافت‌ها بروید. بعد از انتخاب لباس  جلوی آینه بچرخید و از دید یك منتقد به خودتان نگاه كنید؛ آیا رنگ پوست‌تان را باز كرده؟ شكم‌تان را بیرون انداخته؟

یا گردن‌تان را كوتاه نشان می‌دهد؟ همه این نكات هنگام خرید اصلی به شما كمك می‌كنند و نمی‏گذارند اشتباه كنید! كاری كه ما در این مطلب انجام می‏دهیم شبیه همین گشت‌و‌گذار اصولی است؛ با این تفاوت كه نكته‌ها را حاضر و آماده می‏كنیم تاشما همین‌طور كه در منزل مشغول نوشیدن چای هستید از آنها باخبر ‏شوید!

یك دسته بنفشه!

بنفش، رنگ محبوب بسیاری از خانم‏هاست. این رنگ از لحاظ روانشناسی نه خیلی شاد است و نه خیلی ناراحت! اما در عین متعادل بودن نوعی رمز و راز به همراه دارد كه خانم‏ها را شیفته خودش می‌كند. پس از این رنگ زیبا و تناژهای متفاوتش برای ساختن ظاهری زیبا و پر رمز و راز استفاده كنید.

لطفا جزئیات لباس‏ها را فراموش نكنید

- اگر به‌خاطر داشته باشید قبلا درمورد خنثی بودن رنگ سفید به شما گفته بودیم. این رنگ در كنار بنفش، ایده‌آل به‌نظر می‏رسد و یك ظاهر زیبا به‌وجود می‏آورد؛ چیزی شبیه یك دسته گل بنفشه روی برف‏های زمستانی.
 
- پیشنهاد ما برای خرید پلیور زمستانه انتخاب مدل‌هایی است كه قدیمی نمی‏شوند. مدلی كه در تصویر می‏بینید را هم بر همین اساس انتخاب كرده‌ایم. این طرح‌ها تا مدت زیادی در دنیای مد و لباس باقی می‏مانند و از آنجایی كه جنس پلیورها معمولا با دوام است می‏توانید تمام روزهای سرد سراغ این سبك لباس‏ها بروید.

- وقتی ظاهرتان ساده است یك نشانه رنگین و پرزرق و برق انتخاب كنید تا به مجموعه لباس‏های‌تان جان بدهد. النگویی كه برای این ست انتخاب كرده‌ایم دقیقا همین نقش را ایفا می‌كند.

- اگر شلوارتان آزاد است ترجیحا سراغ نیم‌بوت‏ها نروید و در عوض به كفش‏های تخت فكر كنید.


گرما در سرما!

تنها جنس لباس در گرم بودن آن تاثیر ندارد بلكه رنگ‏ها هم در ذهن شما و بیننده نقش بازی می‌كنند. استفاده از نارنجی تیره و روشن در این ست بازی با بمب انرژی رنگ‌هاست. نارنجی رنگ آدم‌های پرتحرك، شاد، اجتماعی و خونگرم است.

لطفا جزئیات لباس‏ها را فراموش نكنید

- به این لباس «جواب سرخود» می‌گویند! یعنی وقتی از خودتان می‌پرسید برای كاردیگان چه رنگی انتخاب كنم با نگاهی به‌ رنگ‌های به‌كار رفته در لباس‌تان جواب را می‌گیرید. علاوه بر نارنجی می‏توانید از سبز تیره هم استفاده كنید. البته این انتخاب در گرو این است كه به رنگ‌های زنده زیاد عادت نداشته باشید.

- یكی از اصولی كه باید رعایت كنید توجه به این نكته است؛ وقتی لباس شما دقیقا سایز شماست و آزاد نیست بهترین كار استفاده از كاردیگان‌های آزاد و به اصطلاح عامیانه شل است. این تركیب نوعی تضاد ذهنی زیبا ایجاد می‌كند و شخصیت شما را محكم و انعطاف‌پذیر نشان خواهد داد.

- اگر لباس‏تان بافتنی است بهتر است به جای كاردیگان بافتنی سراغ مدل‌های نخی و سبك‏تر بروید، به‌خصوص اگر اضافه‌وزن دارید، این پیشنهاد را فراموش نكنید.


 یا رومی رومی یا زنگی زنگی!

سیاه و سفید دو قطب كاملا متضاد هستند. اما جالب اینجاست كه این دو قطب تكمیل‌كننده همدیگرهستند. با انتخاب این ست سعی كرده‌ایم بازی با این دو رنگ را نشان دهیم.

لطفا جزئیات لباس‏ها را فراموش نكنید

- به فرم سر آستین و یقه نگاه كنید. وقتی یقه‌تان فرم بسته دارد و سر آستین‏ها هم بسته هستند، بهتر است به جای انتخاب گردنبند و دستبند سراغ انگشتر بروید. باتوجه به علاقه‌تان می‏توانید مدل‌های زرق و برق‌دار یا ساده را انتخاب كنید. پیشنهاد ما این است كه انگشترتان هم تركیبی از سیاه و سفید باشد.

- رنگ‌های سیاه و سفید روی چاق و لاغر نشان دادن افراد تاثیر زیادی می‏گذارند. این مدل با طرح‌های ریز برای خانم‏هایی كه می‌خواهند لاغرتر به‌نظر برسند گزینه خوبی خواهد بود.

- استفاده از عینك را منحصر به ضعف چشم نكنیم. اگر فریم‏های مشكی به چهره‌تان می‌آید، می‏توانید از آنها برای زیباتر به‌نظر رسیدن استفاده كنید.

این‌طور آرایش كنید

برای آرایش نمی‏شود سراغ مشكی و سفید رفت اما می‏شود از یك رنگ تیره و یك رنگ روشن استفاده كرد تا كاركردی شبیه سیاه و سفید ایجاد شود. انتخاب این رژلب تیره و مداد یا خط چشم روشن برای رسیدن به همین ایده بوده است. نقره‌ای با رگه‌های تیره می‌تواند نگاهی جذاب‌تر به شما هدیه دهد و قرمز تیره هم ظاهرتان را از یكنواختی در می‏آورد.


بی‌حوصله‌های شیك‌پوش

بعضی آدم‏ها طوری لباس می‏پوشند كه انگار خسته‌اند! اما در عین خستگی خیلی هم جذاب هستند. این آدم‏ها معمولا انتخاب‏های ساده‌تری دارند؛ انتخاب‏هایی شبیه خودشان. اگر شما هم كسی را دور و برتان دارید كه از نظر ظاهری این‏طور به‌نظر می‌رسد بد نیست بیشتر از او حرف بكشید! اصلا تعجب نكنید اگر متوجه شدید ذهن شلوغی دارد و حرف‏های زیادی برای گفتن. این آدم‏ها بیشتر تلاش می‌كنند از طریق تیپ شخصیتی‌شان ارتباط برقرار كنند تا از طریق لباس‏ها.

لطفا جزئیات لباس‏ها را فراموش نكنید

- سادگی و شلخته بودن به یك معنی نیستند. اگر با شانه میانه خوبی ندارید و لباس‏های‌تان دلتنگ گرمای اتو هستند لطفا حساب خودتان را از پاراگراف‌های قبلی‏ جدا كنید و كمی به خودتان برسید.

- زرشكی تیره و سرمه‌ای دو رنگ مكمل و زیبا هستند كه مثل تكه‌های پازل با هم چفت می‌شوند. از این دو رنگ بیشتر استفاده كنید، به خصوص اگر هوا بس ناجوانمردانه سرد است!

- كفش‏های پاشنه بلند حالتی رسمی دارند كه نیم‌بوت‏های لژدار ندارند. این نیم‌بوت‏ها از كفش‏های پاشنه‌دار راحت‏تر هستند و ظاهرتان را هم اسپرت‏تر می‌كنند.

- به فاصله‌ها دقت داشته باشید. مثلا اگر این ست پازل باشد، وجود یك فاصله مكمل بین رنگ قرمز پلیور و كفش لازم است. سعی كنید رنگ‏های شبیه هم را با فاصله كنار هم بنشانید.

- قهوه‌ای سوخته هم با قرمز تیره ست می‏شود و هم با سرمه‌ای. داشتن كیفی به این رنگ در كمد شما دست كمی از سرمایه‌گذاری بلندمدت ندارد!


ویدیو مرتبط :
لباس مجلسی ،لباس زنانه،لباس دخترانه تولید لباس طیطه در تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرد و سردتر؛ لباس گرم فراموش نشود


سازمان هواشناسی کشور اعلام کرده است که طی سه روز آینده هوا به طور محسوسی سرد می‌شود و امروز شمال غرب، غرب و ارتفاعات کشور شاهد ابر و بارش برف و باران خواهند بود.

مهر نوشت: سازمان هواشناسی کشور اعلام کرده است که طی سه روز آینده هوا به طور محسوسی سرد می‌شود و امروز شمال غرب، غرب و ارتفاعات کشور شاهد ابر و بارش برف و باران خواهند بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیشیابی هواشناسی امروز نیز در شمال غرب، غرب، دامنه های جنوبی البرز و به تدریج جنوب غرب، بخش هایی از مرکز و شمال شرق کشور ابرناکی و بارش باران گاهی با وزش باد پیش بینی می شود که در ارتفاعات البرز و مناطق سردسیر شمال غرب کشور بارش به صورت برف خواهد بود و در مناطق مستعد بارش تگرگ نیز دور از انتظار نیست.

احد وظیفه افزود: امروز بارش ها در استان های کردستان، کرمانشاه، شمال تهران، شمال البرز، شمال قزوین، جنوب آذربایجان غربی، جنوب آذربایجان شرقی، زنجان و بعد از ظهر در ایلام، لرستان، غرب چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و شمال خوزستان شدت بیشتری خواهد داشت.

به گفته وی امروز در برخی مناطق جنوب غرب، شرق و شمال شرق کشور گاهی وزش باد شدید پیش بینی می شود که در شرق کشور با گرد و خاک همواره خواهد بود و از اواخر وقت امروز در شمال غرب و غرب کشور از شدت بارش ها موقتا کاسته می شود.

فردا دوشنبه نیز بارش ها با شدت کمتری در شمال غرب، غرب، دامنه های زاگرس، دامنه های جنوبی البرز، شمال شرق، بخش‌هایی از مرکز، جنوب و شرق کشور ادامه خواهد داشت. فعالیت بارشی این سامانه در روز سه شنبه محدود به شمال شرق، شرق و بخش هایی از جنوب و جنوب شرق کشور خواهد بود.

وظیفه با اعلام این که طی سه روز آینده در غالب مناطق کشور کاهش نسبی دما رخ خواهد داد، افزود: طی سه روز آینده در سواحل دریای خزر ابرناکی و در برخی مناطق بارش باران پیش بینی می شود که بارش در برخی مناطق جاده‌های کوهستانی البرز به صورت برف خواهد بود.

به گفته وی امروز و فردا بخش های غربی خلیج فارس مواج خواهد بود.

هوای تهران امروز ابری، در پاره ای نقاط بارش باران، در ارتفاعات بارش برف، گاهی وزش باد و احتمال رعد و برق و در اواخر وقت نیمه ابری گزارش می شود. بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت امروز ۱۵ و ۱۰ درجه سانتی‌گراد اعلام شده است.