سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

كبـاب مخـصوص خلـیج فارس



 

 

کباب خلیج فارس

 

 

مواد اولیه :


گوشت راسته گوسفند
400 گرم
پیاز متوسط
دو عدد
فلفل
به میزان لازم
جعفری خرد شده
100 گرم
زرشك 100 گرم
گردو در صورت تمایل

 

 

طرز تهیه:

گوشت را چرخ كرده، سایر مواد را به آن اضافه و به سیخ می‌كشیم. لازم به ذكر است كه چربی گوشت نباید زیاد باشد. پس از آن سیخ را بر روی آتش قرار می‌دهیم تا بپزد. این غذا مخصوص شام اهالی جنوب كشور می‌باشد كه بدون برنج سرو می‌شود.


منبع:ashpazi.ksabz.net


ویدیو مرتبط :
خلـیج فـــــــــــــــــــــارس همیشـــــــــــــــــه فارس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

منتظري در گفت و گو با فارس






کونگفو


كشورها مي‌دانستند كه مسابقات زاهدان كونگ‌فوي ايراني است

رئيس فدراسيون كونگ‌فو گفت: دعوت‌نامه مسابقات زاهدان از سوي اتحاديه انجمن‌هاي كونگ‌فو جهان به ساير كشورها ارسال شد و همه آنها مي‌دانستند كه اين پيكارها كونگ‌فوي ايراني است و ربطي به ووشو ندارد.

علي منتظري در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري فارس اظهار داشت: تيم ها و نمايندگان كشورها كه در انتخابات اين اتحاديه شركت داشتند از كميته‌ ملي المپيك خود نامه رسمي آورده بودند.
وي ادامه داد: اسرافيل اف رئيس كونگ فو آذربايجان است، سرور خود "توآ " كار است و حتي كميته ملي المپيك زيمباوه نامه زده بود كه كونگ فو اين كشور به عضويت اتحاديه انجمن هاي كونگ‌فو جهان در آيد؛ اما متاسفانه برخي مي خواهند زحمات ما را كمرنگ كنند.
منتظري در پاسخ به اينكه نماينده اردن از داوران بين المللي ووشو است، خاطرنشان ساخت: مگر امكان ندارد كه يك فرد در 2 رشته فعاليت كند؟ او علاوه بر داوري ووشو، در كيك بوكسينگ نيز فعال است و در كونگ فو نيز وارد شده است.
وي درباره بازگشت نماينده كامرون و عدم حضور باسل اردني به دليل مطلع شدن از اينكه مسابقات زاهدان ووشو نيست، يادآور شد: نماينده كامرون براي اينكه به ايران برسد بايد چهار پرواز را طي مي كرد؛ اما نتوانستيم آن را هماهنگ كنيم. به جاي باسل نيز وائل يحيي از اردن آمده بود و در اجلاس شركت كرد.
رئيس فدراسيون كونگ فو مسابقات بين المللي زاهدان را يك حركت موفق براي ايران دانست و افزود: با توجه به شرايط موجود و زمان مسابقات استقبال چنداني صورت نگرفت؛ هنوز زود است كه از كونگ فوي ايراني مثل تكواندو استقبال چشمگيري شود، اما اين حركت از قبل موفق تر بود.
وي كه دوباره به عنوان رئيس اتحاديه انجمن هاي كونگ فو جهان برگزيده شد، افزود: دبير كل اين اتحاديه در اجلاس 3 ماه آينده انتخاب مي شود. ماكوآ از زيمباوه، اسرافيل اف از آذربايجان و باسل از اردن نواب رئيس افريقا، اروپا و آسيايي اين اتحاديه شدند.
منتظري تصريح كرد: كشورها براي عضويت در اين اتحاديه بايد حتماً از كميته ملي المپيك خود نامه داشته باشند، انجمن كونگ فو پاكستان نيز قول ارسال اين نامه براي عضويت خود را داده است. از طرفي افغانستان بعد از ايران بيشترين تعداد كونگ فو كار را دارد؛ به همين دليل رئيس فدراسيون آنها به عنوان مشاور اتحاديه جهاني منصوب شد.
وي در پايان از اعزام تيم ملي به مسابقات جهاني IMGC در لتوني كه سال 2011 برگزار مي شود، خبر داد.