سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

قتل دیو دوسر در اداره!


شما هر شغلی داشته باشید این دسته از افراد را ملاقات خواهید کرد: افراد شلخته، افرادی که بیش از اندازه حرف می زنند، آنهایی که هر چیزی که به ذهنشان می رسد را به زبان می آورند، آن افرادی که از شانه خالی کردن ابایی ندارندء و و و.....مقاله زیر به شما آموزش می دهد که چگونه از پس این افراد بر آیید.




ویدیو مرتبط :
قتل در اداره پلیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خواهرزاده میرحسین به قتل رسید



 

 

 

خبرگزاری فارس: خواهرزاده میرحسین توسط تیم های ترور نشان شده و به قتل رسیده است پروژه "کشته ‌سازی " فتنه‌گران و سناریوی شماره ۲ ندا آقاسلطان با کشتن خواهر زاده موسوی کلید خورد. پروژه "کشته ‌سازی " فتنه‌گران و سناریوی شماره ۲ ندا آقاسلطان با کشتن خواهر زاده موسوی کلید خورد. درگزارش خبرگزاری فارس آمده است:

 

 

تیم‌های ترور ضدانقلاب در اقدامی مشکوک یکی از نزدیکان میرحسین موسوی را به قتل رساندند. این اقدام مشکوک در حالی صورت گرفته است که گزارش ها حاکی از استفاده از اسلحه مخصوص تیم های ترور در این اقدام مشکوک دارد، چنانکه نوع سلاح و گلوله استفاده شده در این حادثه، نوعی خاص و کمیاب از گلوله و سلاح مخصوص تیم های ترور است. همچنین گفته می‌‌شود بیش از ده نفر از اعضای کددار سازمان منافقین در اغتشاشات دیروز بازداشت شده اند. اما در این حادثه مشکوک آنچه بیش از همه قابل توجه بوده است، انتخاب خواهرزاده موسوی در میان جمعیت دیروز حاضر در خیابان انقلاب است، انتخابی که اتفاقی به نظر نمی رسد.

 

 

خواهرزاده میرحسین موسوی در اغلب تجمعات پس از انتخابات حاضر بوده و از این رو هدفی نشاندار برای تیم های ترور بوده است. پیش از این نیز مسئولین امنیتی کشور در جریان روزهای منتهی به ۱۶ آذر از دستگیری برخی تیم‌های ترور که با هدف قتل و ایجاد درگیری سیاسی سازماندهی شده بودند خبر دادند. همچنین یکی از این کشته‌شدگان به صورت مشکوک توسط عده‌ای از روی یکی از پل‌های مرکز شهر به پایین سقوط کرده است و از طرفی، ۲ تن دیگر نیز در تصادف با یک خودرو کشته شده‌اند.