سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

قابل توجه مستاجرها



 

 

مستاجر

 

 

اغلب افراد به ویژه مستاجرها و یا کسانی که در فضاهایی کوچک زندگی می کنند، همیشه با كمبود جا مواجه هستند و به راحتی نمی توانند جای مناسبی برای اشیا خرده ریز خود پیدا كنند.

 

در این مقاله ایده هایی برای قفسه بندی اشیای مختلف در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم كه با ایده گرفتن از آنها بخش اعظمی از مشكلات مربوط به سازماندهی مناسب فضایی در خانه های كوچك برطرف گردد. البته این نوع قفسه بندی های نه تنها فاكتور كاربردی بودن را در خود دارند بلكه به زیباتر شدن محیط را نیز كمك می كنند.

 

مستاجر

 

 

مستاجر

 

 

مستاجر

 

 

مستاجر

 

 

مستاجر


ویدیو مرتبط :
توجه توجه::. شکمو های عزیز ::. توجه توجه (مثل خودم)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

به مارك كالایی كه می‌خرید توجه كنید



 

توجه به مارک کالا

 

 

حضور كالاهایی با برندهای متفرقه كه نام آنها نزدیك به برندهای اصلی و اورجینال است نه تنها باعث سردرگمی خریداران شده است، بلكه اعتراض واردكنندگان برندهای اورجینال را نیز در پی داشته است.

 


برندهایی مانند GENEROUS، MAXOR و... از برندهای متفرقه‌ای هستند كه اكثر خریداران به دلیل نزدیكی نام آنها با برندهای اصلی اقدام به خرید می‌كنند و حتی برخی از خریداران مبتدی تا مدت‌ها متوجه نمی‌شوند، آنچه خریده‌‌اند یك نمونه كپی شده از نمونه‌های اورجینال است.

 


جالب اینجا است كه اعتراض واردكنندگان برندهای اورجینال در این زمینه به جایی نرسیده است و به همین دلیل این كالاها بدون هیچ مشكلی در بازار

 


خرید و فروش می‌شوند. فعالان بازار معتقدند گرایش خریداران به استفاده از این كالاهای ارزان قیمت باعث ورود گسترده این كالاها به بازار شده است و اگر این كالاها در بازار مشتری نداشته باشند به این گستردگی وارد بازار نمی‌شوند. در این رابطه گفت‌و‌‌گوی كوتاهی با یكی از فعالان بازار رایانه داشتیم كه می‌خوانید:

 


در مورد كالاهایی كه با برندهای نزدیك به اورجینال در بازار به فروش می‌رسند توضیح دهید.

 

 

 

این كالاها چگونه با وجود تقلبی بودن به این راحتی در بازار خرید و فروش می‌شوند؟

 


در حال حاضر با توجه به شرایط بازار مصرف‌كنندگان خواهان خرید كالاهای ارزان قیمت هستند و اكثرا با آگاهی نسبت به این موضوع كه كالایی كه می‌خرند تقلبی یا با نام شبیه به اصل است آن را خریداری می‌كنند.

 


در حال حاضر هم در بازار موس، وب‌كم، هدفون و... نمونه‌هایی كه با نام شبیه به اصل به فروش می‌رسند موجودند.

 

 


اختلاف قیمت‌ها در چه حد است؟

 


كالاهایی كه با نام شبیه به اصل به روش می‌رسند حدودا ۳۰ تا ۵۰ درصد ارزن‌تر از نمونه‌ای اورجینال هستند.

 



آیا نظارتی در بازار برای جلوگیری از فروش این كالاها صورت نمی‌گیرد؟

 


در شرایط فعلی حتی برخی از عرضه‌كنندگان اورجینال هم در كنار محصولات خود نمونه‌های تقلبی را نیز به فروش می‌رسانند. علت هم روشن است. قیمت پایین این كالاهای تقلبی. با این شرایط نظارت چندانی هم بر بازار نمی‌شود، زیرا در این صورت بازار راكدتر از قبل می‌شود.