سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

فیلم: مفاهیم اقتصادی که هر کسی باید بداند


امروزه نوسانات اقتصادی نقش مهمی در زندگی خانواده های ایرانی دارد و شرایط زندگی همه ما به اتفاقات و تغییراتی که در عرصه اقتصاد کلان کشور رخ می دهد، کاملاً وابسته شده است.

سایت وب یاب: امروزه نوسانات اقتصادی نقش مهمی در زندگی خانواده های ایرانی دارد و شرایط زندگی همه ما به اتفاقات و تغییراتی که در عرصه اقتصاد کلان کشور رخ می دهد، کاملاً وابسته شده است. بنابراین شناخت ادبیات و اصلاحات پایه ای در اقتصاد کلان به ما کمک می کند تا درک بهتری از روندهای اقتصادی از گذشته تا آینده داشته باشیم و بر اساس آنها بتوانیم تصمیمات خردمندانه تر و آینده نگرانه تری برای برنامه ریزی های اقتصادی خود بگیریم.

در این مطلب مفاهیم اساسی و پایه ای در اقتصاد به زبان ساده شرح داده خواهند شد. مفاهیمی مانند: تولید ناخالص داخلی و اهمیت آن در مقایسه قدرت اقتصادی میان کشورهای مختلف؛ رشد اقتصادی و وضعیت رشد اقتصادی ایران در سالهای مختلف و پیش بینی آینده آن؛ مفاهیم مرتبط با واسطه گری مالی و نرخ بهره اسمی و واقعی؛ تورم شامل نحوه محاسبه شاخص آن و رابطه تورم با نقدینگی؛ نرخ ارز واقعی و اسمی و سیاستهای مربوط به تعیین آن؛ معرفی نقش دولت در اقتصاد کشورها و...

پس از شرکت شما در این وب و یادگیری مطالب آن، اخبار اقتصادی در روزنامه ها و تلویزیون کمک بیشتری به شما خواهند کرد و می توانید تحلیلهای دقیق تری را برای خود از مقایسه آمارهای مختلف داشته باشید.



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

فیلم: عجیب ترین پنالتی دنیا

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.


ویدیو مرتبط :
پنج اصل اقتصادی که کارآفرین باید بداند کدامند؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سه بدبیاری بابک زنجانی در یک روز: از فیلم رقص بسیجی اقتصادی با دختران تاجیک تا اعترافات رضا ضراب+عکس




اخبار سیاسی - سه بدبیاری بابک زنجانی در یک روز:

از فیلم رقص بسیجی اقتصادی تا اعترافات رضا ضراب

انتشار فیلم رقصیدن بابک زنجانی با دختران تاجیک در شبکه های اجتماعی کوچکترین بحران بابک زنجانی بود. این فیلم که در شرایط طبیعی می تواند اتفاقی معمولی باشد، با مواضع ماه های اخیر بابک زنجانی که خود را بسیجی اقتصادی نامیده و در ماجرای لغو مجوز برج ایران زمین خود را حماسه ساز اقتصادی معرفی کرده است، ابعاد طنزآمیزی یافته است

 

اخبار,رقص بابک زنجانی,رقص بابک زنجانی با دختران تاجیک

 

در حالی که سایت بازتاب سال گذشته برای نخستین بار با اعلام نام بابک زنجانی، از وی در افکار عمومی رونمایی کرد، بابک زنجانی امروز به سوژه دائمی رسانه ها تبدیل شده است، به گونه ای که روز گذشته وی دچار سه بحران رسانه ای شد.

به گزارش خبرنگار «آینده»، انتشار فیلم رقصیدن بابک زنجانی با دختران تاجیک در شبکه های اجتماعی کوچکترین بحران بابک زنجانی بود. این فیلم که در شرایط طبیعی می تواند اتفاقی معمولی باشد، با مواضع ماه های اخیر بابک زنجانی که خود را بسیجی اقتصادی نامیده و در ماجرای لغو مجوز برج ایران زمین، خود را به عنوان حماسه ساز اقتصادی معرفی کرده است، ابعاد طنزآمیزی یافته است.

بحران دوم بابک زنجانی مربوط به اعترافات رضا ضراب طرف اقتصادی بابک زنجانی در ترکیه است که چند روز قبل به همراه ده ها نفر از چهره های اقتصادی و سیاسی سطح بالا در ترکیه متهم به پولشویی و قاچاق شد. وی در زندان در بازجویی های خود اظهار کرده که تنها کارمند بابک زنجانی است و بابک رییس وی می باشد.

اما سومین بدبیاری بابک زنجانی در 24 ساعت اخیر، عدم اجازه فرود هواپیمای خط هوایی بابک زنجانی با عنوان هواپیمایی قشم است که پلیس ترکیه به دلیل پرونده قاچاق و پولشویی زنجانی، به این خط هوایی اجازه فرود در ترکیه را نداده است.

البته با همه این مسایل، به نظر می رسد بابک زنجانی فرد خوش شانسی است. چرا که طبق نوشته های رسانه های ترکیه قرار بوده با گذرنامه جعلی به ترکیه سفر کرده و با رضا ضراب در آنتالیا دیدار کند که در آخرین روزها این موضوع لغو شده است؛ وگرنه باید وی را نیز به فهرست بازداشتی های پلیس ترکیه اضافه می کردیم.

اخبار سیاسی - انتخاب