سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

فرش و موکت راه پله را چگونه انتخاب کنیم؟


وقتی صحبت از پارچه ها می شود، ما معمولا پارچه های طبیعی را توصیه می کنیم اما برای مفروش کردن استفاده از مواد مصنوعی بادوام توصیه می شود.

وب سایت چیدانه: وقتی صحبت از پارچه ها می شود، ما معمولا پارچه های طبیعی را توصیه می کنیم اما برای مفروش کردن استفاده از مواد مصنوعی بادوام توصیه می شود.

فرش و موکت راه پله را چگونه انتخاب کنیم؟

فرش و موکت راه پله را چگونه انتخاب کنیم؟

فرش راه پله می تواند عنصر برجسته و منحصر به فردی در دکوراسیون داخلی منزل شما باشد و به خانه تان شخصیت و زیبایی دهد و در عین حال ضرب پاهای شما بر راه پله را بگیرد. انتخاب فرش ها و رانرهایی با طرح، جنس و کیفیت مناسب برای راه پله نیازمند اطلاعات پایه ای است که چیدانه امروز می خواهد به آن بپردازد. با ما همراه باشید...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



۱۲ چیدمان اتاق نشیمن در دکوراسیون منزل

فرش و موکت راه پله را چگونه انتخاب کنیم؟

وقتی صحبت از چیدن وسایل در اتاق نشیمن به میان می‌آید، نهایت دکوری که به ذهن اعضای خانواده می‌رسد دو تا سه شکل مختلف است. بعد از امتحان کردن چند مورد آنها روی هم رفته فکر می‌کنند که به دکوراسیون دلخواه‌شان رسیده‌اند. مسئله اینجاست که در خیلی از مواقع انتخاب همان مورد آخر است.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



۱۰ پارتیشن منزل دکوراتیو

فرش و موکت راه پله را چگونه انتخاب کنیم؟

این واقعیت که خانه های امروزی به دلیل کوچک بودن مساحتشان، بیشتر دارای پلان باز هستند را نمی توان انکار کرد. خانه های با پلان باز به شما این امکان را می دهند که خودتان برای جا نمایی فضاهای داخلی خانه تصمیم بگیرید، اما چالش پیش رو در این خانه ها، نحوه جدا کردن فضاهای مختلف است و درست همین جا است که پارتیشن ها به کمک شما خواهند آمد. پارتیشن منزل، نجات دهنده فضاهای پلان باز است. با ادامه مطلب در چیدانه همراه باشید تا نمونه هایی خلاقانه از این پارتیشن ها را بررسی کنیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



خانه مثلثی اصفهان، معماری خلاقانه در زمین سه گوش!

فرش و موکت راه پله را چگونه انتخاب کنیم؟

پروژه‌ای که امروز بررسی می کنیم، خانه مثلثی است این پروژه خانه ای با موقعیت مکانی خاص و کارفرمایی خاص نیست، ساختمانی است از بطن ساخت‌ و سازهای معمول شهر که با هدف سودآوری حداکثر به وجود می‌آیند، ساختمانی با پلان مثلثی و چالش های طراحی خاص خود که معماران برجسته همچون علیرضا اقدامی، سپیده شکرچی‌زاده از دفتر معماری مهندسان مشاور فرم (فضا، راه، منظر) به خوبی  از  عهده ی طراحی آن به خوبی بر آمده اند، پس با چیدانه همراه باشید تا با هم به گوشه و کنار این بنای خاص و منحصر به فرد در شهر اصفهان بپردازیم.


ویدیو مرتبط :
شستشو ی فرش و موکت مساجد وحسینیه ها|موکت شور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برترین فرش‌های صادراتی انتخاب می‌شوند



 

برترین فرش‌های صادراتی انتخاب می‌شوند

 

 

مركز ملی فرش ایران مسابقه انتخاب برترین فرش‌های دستباف صادراتی را در چهارمین نمایشگاه تخصصی ، صادراتی فرش دستباف ایران در جزیره كیش برگزار می‌كند.

 


به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی مركز ملی فرش ایران، این مسابقه با هدف توسعه صادرات و حمایت از صادركنندگان فرش دستباف ایران با رویكرد به بازارهای جهانی برگزار می‌شود.

 


با توجه به تنوع و گوناگونی فرش‌های دستباف در زمینه‌های طرح، رنگ، قیمت و ... فرش‌های حاضر در این مسابقه در شش گروه مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت كه عبارتند از: فرش‌های كلاسیك با قیمت كمتر از هشت میلیون ریال در هر متر مربع، فرش‌های كلاسیك با قیمت بیشتر از هشت میلیون ریال در هر متر مربع، فرش‌های عشایری با قیمت كمتر از ۴۰۰ هزار ریال در هر متر مربع، فرش‌های عشایری با قیمت بیشتر از ۴۰۰ هزار ریال در هر متر مربع، فرش‌های مدران با قیمت كمتر از ۴ میلیون ریال در هر متر مربع و فرش‌های مدرن با قیمت بیشتر از چهار میلیون ریال در هر متر مربع.

 


داوری‌ میان این فرش‌های توسط هیات داورانی كه شامل متخصصان و صاحب‌نظران فرش دستباف هستند انجام خواهد شد و فرش‌های برگزیده در قالب نمایشگاه‌ ویژه‌ای در حاشیه نماشگاه‌ فرش كیش به نمایش درآمده و در آیین ویژه‌ای ازتولیدكنندگان آن‌ها تقدیر می شود.

 


چهارمین نمایشگاه تخصصی، صادراتی فرش دستباف كیش از هفتم تا دهم اردیبهشت ماه در جزیره كیش برگزار می‌شود..../  خبرگزارى ايسنا