سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

عینك‌های كج و كوله را تعمیر كنید


اگر فریم عینك كائوچویی یا پلاستیكی شما كج شده لازم نیست آن را به عینك‌سازی‌ بدهید. با كمی دقت خودتان می‌توانید درستش كنید.



اگر فریم عینك كائوچویی یا پلاستیكی شما كج شده لازم نیست آن را به عینك‌سازی‌ بدهید. با كمی دقت خودتان می‌توانید درستش كنید. فقط باید دقت كنید تا عینك نشكند. برای این كار عینك را چند دقیقه در آب داغ بگذارید یا با سشوار آن را كمی داغ كنید. پلاستیك در اثر حرارت كمی نرم و انعطاف پذیر می‌شود. آن‌وقت می‌توانید با كمی فشار عینك را به شكل اولیه برگردانید. برای این‌كه بفهمید عینك صاف شده یا نه، دسته‌های آن را باز كنید و آن را از دو جهت روی میز بگذارید. عینك باید كاملا تراز باشد و روی سطح صاف لق نزند.

باز نشر اختصاصی: Bartarinha.ir



ویدیو مرتبط :
توجه كنید دوستان از بالای مانیتور نگاه كنید تصویر نامرئی میبینید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

CD‌های خش‌دار را تعمیر كنید


كافی است دستگاه پخش DVD یا CD شما كمی ضعیف باشد تا DVD یا CD كثیف را نخواند.



كافی است دستگاه پخش DVD یا CD شما كمی ضعیف باشد تا DVD یا CD كثیف را نخواند. در اثر دست زدن یا جابه‌جایی، CD‌ها كثیف و لكه‌دار می‌شوند یا خش می‌افتند. با كمی خمیر دندان می‌توانید آن‌ها را تمیز و دوباره استفاده كنید. خمیردندان باید ژلی نباشد. DVD یا CD را با استفاده از یك پارچه نرم، به آرامی از مركز CD بمالید و از روی یك خط صاف به بیرون بكشید. دقت كنید تمام خش‌ها و كثیفی‌ها را پوشش دهید. بعد آن را با آب بشویید و بگذارید كاملا خشك شود.