سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

عکس های سیاه و سفید قدیمی را از گنجه ها بیرون بیاورید!


یک کنسول ساده سیاه رنگ در ترکیب با دیوار و یک قاب شاید جدان جذابیتی نداشته باشد، اما حضور قاب های منظم و یکسان سیاه رنگ روی دیوار می تواند به تدریج حال و هوایی خاص به فضای شما ببخشد.

وب سایت چیدانه: یک کنسول ساده سیاه رنگ در ترکیب با دیوار و یک قاب شاید جدان جذابیتی نداشته باشد، اما حضور قاب های منظم و یکسان سیاه رنگ روی دیوار می تواند به تدریج حال و هوایی خاص به فضای شما ببخشد.

عکس های سیاه و سفید قدیمی را از گنجه ها بیرون بیاورید!

عکس های سیاه و سفید قدیمی را از گنجه ها بیرون بیاورید!

تا به حال فکر کرده اید با آن دیوار سفید خالی در دکوراسیون منزلتان چه می خواهید بکنید؟! گاهی حضور رنگ های خنثی در دکوراسیون به آدمی آرامشی عجیب می بخشد، آرامشی که بعضا دوست داریم در همان قالب و سادگی باقی بماند، انتخاب تم سیاه و سفید برای دکوراسیون منزل جسارت خاص خودش را می خواهد اما گاهی می توان با جزئیاتی ساده مانند عکس های سیاه و سفید به خوبی احساس آرامش و سادگی را به فضای داخلی خود هدیه کنید، با چیدانه همراه باشید تا ترفندهای استفاده از عکس های سیاه و سفید را با شما در میان بگذاریم، با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



مبلمان امروزی که با سبک زندگی ایرانی ست می شوند!

عکس های سیاه و سفید قدیمی را از گنجه ها بیرون بیاورید!

تا به حال چیزی راجع به مبلمان هایی برای سبک زندگی ایرانی شنیده اید؟ شاید تعجب کرده باشید، اما خب واقعیتش این است که مبلمان هایی که دقیقا سبک ایرانی داشته باشند وجود ندارد، منظور ما مبلمان هایی هستند که از الگو های زندگی ایرانی و سنت ها الهام گرفته و طراحی شده اند. این الهام ها می تواند در مبلمان های مختلف متفاوت باشد. بعضی مبلمان ها با ظاهر خود این چیزها را القا می کنند، بعضی ها هم با پارچه هایی با طرح ایرانی که اصالت را در دکوراسیون داخلی خانه شما مهمان می کنند. می توانید تا انتهای این مطلب با چیدانه همراه باشید تا با هم ببینیم که چکونه می توان مبلمان هایی برای سبک زندگی ایرانی انتخاب کرد.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



قصه خانه دوبلکس مریم در خیابان دولت تهران

عکس های سیاه و سفید قدیمی را از گنجه ها بیرون بیاورید!

قصه ی خانه ی قشنگ مریم از مدت ها قبل از ازدواجش شروع شد؛ او خانه ی خود را از قبل در ذهنش چیده بود. چیزهای قشنگی که در خانه ی او می بینیم مثل بقیه ناگهانی در فروشگاه نپسندیده بود، زیاد جست و جو کرده بود تا آن ها را پیدا کرده بود. اما حالا که حدود یک سال از ازدواجش می گذرد و همه ی آن ها را در کنار هم دارد، احساس خوشبختی می کند و با گوشه گوشه ی خانه اش لحظه ها را با تمام وجود خود زندگی می کند... با چیدانه همراه باشید تا امروز قصه ی خانه ی مریم را بخوانیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



۸ ترفند برای داشتن لباس های بدون چروک!

عکس های سیاه و سفید قدیمی را از گنجه ها بیرون بیاورید!

از نظر من اتو کردن لباس ها یکی از پرزحمت ترین کارهای دنیاست! اگر روز پرمشغله‌ی شما با یک تپه لباس چروک شروع شود دیگر رمقی برای ادامه ی کارهای روزانه نمی ماند اما امروز در چیدانه می خواهیم راه حل های ساده ای را با شما به اشتراک بگذاریم تا این کار پر زحمت و وقت گیر را ساده تر انجام دهیم با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


ویدیو مرتبط :
‫آموزش سیاه سفید کردن عکس.عکاسی سیاه سفید.پلاگین سیاه سفید‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین دوقلوهای سفید و سیاه از یک پدر و مادر+عکس



 

 

دوقلو,دوقلوهای سفید و سیاه

 

اولین دوقلوهای سفید و سیاه جهان از یک پدر و مادر با نژادهای متفاوت متولد شده اند.به گزارش ایران ناز جیمز و دانیل کلی برادران دوقلوی همسان انگلیسی ۱۸ سال دارند ولی یکی سفید پوست است و دیگری رنگ پوستش سیاه است.

 

اولین دوقلوهای همسان سیاه و سفید انگلیسی حاصل ازدواج آلیسون و ارول کلی دو زوج با نژادهای مختلف هستند که روزنامه گاردین به نقل از پزشکان، توزیع ژنهای آنها را جدا از هم توصیف کرده است.

 

دوقلو,دوقلوهای سفید و سیاه

 

دکتر جیم ویلسون، متخصص ژنتیک جمعیتی در دانشگاه ادینبورگ در گفتگو با این روزنامه علت سیاه و سفید شدن برادران کلی را ژنهای پدر عنوان می کند که مسئله ای ارثی دارد. ارول کلی اصالتی جامائیکایی دارد و دارای یک ژن مربوط به پوست بدن است که تقریباً نادر است ولی در مردم کشور بومی اش فراوان دیده می شود.

 

به گفته پزشکان برادران دوقلوی انگلیسی علاوه بر پوست صورت در بسیاری از موارد دیگر نیز تفاوت دارند./ایران ناز