سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

عملکرد بخاری های بدون دودکش



 

عملکرد بخاری های بدون دودکش

 

پیلوت ODSدر هوای معمولی با درصد اکسیژن %۲۰/۹ عملکرد مناسب و معمولی دارد. در موارد غیر از این هنگامی که سطح اکسیژن محیط شروع به کاهش می کند و تقریباً به ۵/۱۸% ۱۸% می رسد شعله پیلوتODS از ترموکوپل جدا می شود و شروع به پریدن می کند که باعث سرد شدن ترموکوپل و بسته شدن راه گاز در شیر شده و به عبارت دیگر وسیله با عملکرد ایمن خاموش می شود.

 

 

از آزمون های مهم و سختگیرانه طبق بند ۸ ۴ ۲ استاندارد ملی آزمون خارج کردن اکسی پیلوت از مدار است.انجام این آزمون به این علت است که اگر بنا به علتی اکسی پیلوت دستکاری شود و عمل نکند بخاری برای مصرف کننده خطرناک نباشد. شرایط این تست به این صورت است که باید با روشی « ODS » از مدار خارج شود ودر این صورت اگر اکسیژن محیط به ۵/۱۵% حجمی کاهش یافت مقدار مونواکسید کربن تولید شده نباید از ۲۵۰PPM تجاوز کند.

 


ویدیو مرتبط :
آقا یحیی و دودکش بخاری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عملکرد سال ۸۸ انجمن کتابداری و...



 

 

عملکرد سال ۸۸ انجمن کتابداری و اطلاع رسانی شاخه کرمانشاه مثبت ارزیابی شد

 

عملکرد سال ۸۸ انجمن کتابداری و اطلاع رسانی شاخه کرمانشاه مثبت ارزیابی شد .چشمه سهرابی رییس انجمن: عملکرد سال ۸۸ انجمن کتابداری و اطلاع رسانی شاخه کرمانشاه دراولین سال تاسیس مثبت ارزیابی شده است.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه از انجمن کتابداری و اطلاع رسانی شاخه کرمانشاه اولین جلسه این انجمن با حضور چشمه سهرابی رییس انجمن و اسماعیلی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و سایر مدعوین در مورخ ۱۹/۱/۸۸ در محل اداره کل برگزار شد.



این جلسه با موضوع عملکرد سال ۸۸ و برنامه های سالجاری برگزارشد.



در ابتدا چشمه سهرابی رییس انجمن با بیان تبریک سال هنو و آرزوی موفقیت در برنامه های انجمن در سال جدید در خصوص برنامه های سال ۱۳۸۸ بیان نمود:


سال گذشته اولین سال تاسیس انجمن بود که برنامه های اجرایی و عملکرد انجمن بسیار مفید ارزیابی شد و امید است با همکاری و همدلی اعضای انجمن در سال جدید شاهد اجرای برنامه های مضاعف و مفید تری باشیم.


ایشان همچنین از اداره کل کتابخانه های عمومی استان جهت حمایته های بیدریغ در اجرای برنامه های فرهنگی انجمن تقدیر نمود.


در ادامه فروغی دبیر انجمن از اعضا در خصوص برنامه های سالجاری خود درخواست نمود که هریک برنامه های کمیته خود را ارائه دهند.


سپس هریک اعضا برنامه های خود را ارائه دادندکه اهم آن به شرح ذیل آمده است:



۱-برگزاری کارگاه آموزشی جهت کارکنان اداره کل ،دانشجویان ،اساتید دانشگاه



۲-برگزاری ۵ همایش با موضوعات فرهنگی



۳-همکاری با سازمانها و ارگانهای ذیربط جهت اجاری برنامه ها



۴-تهیه و راهاندازی سایت انجمن ..../ اخبار ارسالی به آفتاب