سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

عطرهای معروف جهان وسوسه تان می کنند


محصولات عطرآگین طبیعت مثل گل‌ها، میوه‌ها، برخی چوب‌ها مثل صندل و... كاربرد زیادی در صنعت عطرسازی دارند. سازندگان عطرها، رایحه قدرتمند و پررایحه این محصولات را در تركیب با عصاره‌های دیگر به كار می‌برند تا عطری ماندگار خلق كنند.


مجله زندگی ایده آل: محصولات عطرآگین طبیعت مثل گل‌ها، میوه‌ها، برخی چوب‌ها مثل صندل و... كاربرد زیادی در صنعت عطرسازی دارند. سازندگان عطرها، رایحه قدرتمند و پررایحه این محصولات را در تركیب با عصاره‌های دیگر به كار می‌برند تا عطری ماندگار خلق كنند.

Kenzo Amour Kenzo

شكوفه‌ها منبع الهام و تولید بسیاری از عطرهای معروف جهانند

عطر Kenzo Amour همان طور كه از اسمش پیداست، رایحه‌ای ملایم دارد و حسی رومانتیك را زنده می‌كند. (amour در زبان فرانسه به معنی عشق است). در تولید این عطر رومانتیك و مناسب برای موقعیت‌های احساساتی از رایحه شكوفه‌های گیلاس، در كنار چای سفید و برنج استفاده شده است. مدیر شركت كنزو، یك طراح ژاپنی است و به همین دلیل هیچ‌كس به اندازه او نمی‌توانسته، از این عصاره در تولید عطری ماندگار استفاده كند؛ طراحی كه از سرزمین شكوفه‌های گیلاس آمده است. این عطر در 3 اندازه و 3 رنگ تولید شده است.


My Insolence Guerlain

شكوفه‌ها منبع الهام و تولید بسیاری از عطرهای معروف جهانند

شركت گرلن، یكی از قدیمی‌ترین سازندگان عطر در دنیاست كه فعالیتش را به‌طور تخصصی در این حوزه شروع كرد و به همین دلیل اعتبار بالایی در این حوزه دارد. عطر insolence و نسخه جدیدتر آن my insolence از عطرهای موفق این برند هستند. my insolence رایحه سبك‌تر و ملایم‌تری نسبت به نمونه قبلی دارد. در این عطر از عصاره شكوفه‌های بادام در كنار میوه‌هایی چون لیمو و رازبری استفاده شده و به همین دلیل سرزنده‌تر و نشاط بخش‌تر از عطرهای با رایحه گل است.


Dior Addict Christian Dior

شكوفه‌ها منبع الهام و تولید بسیاری از عطرهای معروف جهانند

در میان عطرهای دیور، برند خوشنام دنیای عطرسازی، مجموعه addict شهرت زیادی دارند. این نمونه با شیشه سورمه‌ای یكی از اولین عطرهای این مجموعه است كه به قضاوت من همچنان می‌تواند نقش بهترین dior addict را بازی كند. در تولید این عطر از عصاره شكوفه‌های پرتقال استفاده شده؛ تركیب رایحه شكوفه‌های پرتقال با رز، یاس، شاه‌توت و. . . رایحه‌ای انرژی‌بخش و شاداب‌كننده ساخته كه برای استفاده در ‌مهمانی‌ بهترین انتخاب است. استفاده از رایحه گل در طراحی و ساخت مجموعه addict حرف اول را می‌زند.


DKNY Be Delicious City Blossom

شكوفه‌ها منبع الهام و تولید بسیاری از عطرهای معروف جهانند

DKNY برندی نیویوركی است كه در یكی از جدیدترین عطرهای خود، نیویورك را به شهر شكوفه‌های سیب تشبیه كرده است. این شركت عطر Be Delicious را از سال 2004 تولید می‌كند اما City Blossom یكی از جدیدترین نسخه‌های این عطر است كه در سال 2014 به بازار آمد. عصاره شكوفه‌های سیب در كنار ماندارین بخش اصلی این عطر انرژی بخش را تشكیل می‌دهند.


Cinema Yves Saint Laurent

شكوفه‌ها منبع الهام و تولید بسیاری از عطرهای معروف جهانند

در دنیای عطرهای زنانه، قطعا یكی از مشهورترین نام‌ها، سینما، محصول شركت فرانسوی ایوسن لورن است. عطری كه ادعا می‌كند با رایحه متمایز خودش می‌تواند احساس یك ستاره سینما را به هر خانمی هدیه بدهد. نسخه اولیه عطر سینما در سال 2004 عرضه شد و تا امروز ركوردهای فروش آنچنانی ثبت كرده است. در این عطر از عصاره شكوفه‌های بادام در كنار گل‌های یاس و صدتومنی استفاده شده كه بهترین همراه هر خانمی برای شركت در یك ‌مهمانی شب است.


BLUE SKIES & BLOSSOMS JO MALONE

شكوفه‌ها منبع الهام و تولید بسیاری از عطرهای معروف جهانند

اگر می‌خواهید نزدیك‌ترین رایحه به شكوفه‌ها را داشته باشید، باید سراغ جدیدترین محصول جو مالون انگلیسی بروید. این طراح در مجموعه‌ای كه امسال به بازار آمده، رایحه شكوفه‌های مختلف را با كمترین تغییرات روانه بازار كرده است. رایحه شكوفه‌های گیلاس ژاپنی، اسمانتوس (درختچه‌ای كه در نواحی گرمسیر می‌روید) و شكوفه‌های شلیل برای این مجموعه انتخاب شده‌اند.


ویدیو مرتبط :
عطرهای میلیونی پائیزی/بهترین های 2015 را بشناسید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

10 مرگ و میر معروف در سینمای جهان


10تا از مشهورترین مرگ و میرهایی است که بر اثر تصادف رخ داده و سایت تاپ تنز به تازگی آنها را اعلام کرده است.