سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

عطرهای جادویی ضد افسردگی


با سرد‌تر شدن هوا به‌علت كمبود ویتامین D كه در اثر كمتر در معرض نور آفتاب بودن در افراد مختلف اغلب نوعی احساس افسردگی و ناامیدی ایجاد می‌شود، شما با استفاده از رایحه‌ای گرم و دلپذیر می‌توانید تا حدودی بر این احساس ناخوشایندی كه در وجودتان به‌وجود آمده است، غلبه كنید.





ویدیو مرتبط :
کلیپ ضد افسردگی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عناب گیاهی ضد افسردگی




عناب ، ضد افسردگی




عناب هم ميوه‌اي خوشمزه است و هم داروي گياهي موثري به شمار مي‌رود. اين ميوه داراي لعاب فراوان حدود 5 درصد مواد پروتئيني، ‌4 درصد مواد قندي و مقدار زيادي ويتامين C و املاح است.

 

 

عناب به افزايش وزن بدن كمك مي‌كند. قدرت ماهيچه‌ها را زياد كرده و بنيه بدني را افزايش مي‌دهد.

 

 

عناب به دليل لعاب زياد نرم‌كننده سينه است و به عنوان خلط ‌آور از آن استفاده مي‌شود. جوشانده آن براي سرفه و درد سينه مفيد است. برگ‌هاي آن بند آورنده خون و تب‌بر هستند. بعلاوه اين برگ‌ها رشد موها را تسريع مي‌كنند.




عناب
آرامبخش و خواب آور است و خصوصا هسته آن بيخوابي و خستگي را برطرف مي‌كند. اين ميوه همچنين دستگاه هاضمه را تقويت و كم‌اشتهايي را برطرف مي‌كند.




هرگاه احساس غم به شما دست داد، بهتر است يك فنجان دم‌كرده عناب را ميل كنيد. اين نوشيدني لبخند را به لب‌هاي شما مي‌آورد.