سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

طرز تهیه ی پفک بیکن و پنیر



 

 

طرز تهیه ی پفک بیکن و پنیر

 

مواد لازم:

 

خامه

سه چهارم پیمانه

کره

۵ قاشق غذا خوری

آرد

۱ پیمانه

تخم مرغ

۳ عدد

بیکن خرد شده

2 نوار

پنیر چدار رنده شده

۱ پیمانه

ریحان تازه خرد شده

نصف قاشق غذاخوری

جعفری تازه خرد شده

یک قاشق غذاخوری

نمک و فلفل

به میزان لازم

 

 

طرز تهیه:


بیکن ها را خرد کرده آن را در کمی روغن آنقدر تفت دهید تا برشته شود.


یک ظرف روی اجاق با حرارت ملایم گذاشته خامه و کره را در آن بریزید وقتی کره در خامه ذوب شده آرد را به آن اضافه نمائید.


آنقدر هم بزنید تا خمیری شکل شود.


بعد تخم مرغها را در ظرف جداگانه هم بزنید و به خمیر که هنوز روی حرارت است اضافه و هم بزنید. سپس پنیر و ریحان و جعفری و نمک و فلفل را اضافه کنید و هم یزنید.


بعد با قاشق تکه ای از آن را برداشته و مانند شکل آن را به صورت گلوله درآورید کاغذ روغنی در سینی فر گذاشته و گلوله ها را روی آن بچینید. دمای فر را روی ۳۵۰ درجه فارنهایت تنظیم کنید و ۱۰ دقیقه داخل فر بگذارید.


این پفک را بایستی گرم سرو کنید و متوانید تا چند روز داخل ظرف در بسته ای آن را نگهداری کنید و بعد از هر بار سرد شدن میتوانید مجدا آن را چند دقیقه ای با فر گرم کنید.


منبع : ashpazonline

 


ویدیو مرتبط :
‫طرز تهیه پنیر‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طرز تهیه پنیر پیتزای خانگی




 

طرز تهیه پنیر پیتزای خانگی

 


پنیر همیشه گران‌قیمت‌ترین ماده اولیه برای تهیه پیتزاست پس اگر بشود این پنیر را در خانه آماده كرد در هزینه‌ها تا حد زیادی صرفه‌جویی خواهد شد. برای این كار لازم است شیر را در دمای 63 درجه سانتی‌گراد به مدت نیم ساعت یا در دمای 72 درجه سانتی‌گراد به مدت 15 ثانیه حرارت دهید.

 


دقت داشته باشید در هنگام حرارت دیدن، شیر نسوزد یا سر نرود. بعد از این مرحله نوبت سرد كردن شیر یا قرار دادن ظرف آن در آب سرد یا یخ است.

 


در مرحله سوم كار، باید شیر را ترش كرد یعنی مایه پنیر را به آن اضافه كرد و هم زد.
برای آماده شدن پنیر نیم تا یك ساعت زمان نیاز است. حالا پنیر سفتی به دست می‌آید كه باید كمی به آن جوهر لیمو اضافه كرد. تا اینجای كار هنوز پنیر پیتزا به دست نیامده پس لازم است مرحله چهارم را به پخت پنیر اختصاص دهید. برای این كار ماده جامد حاصل از ترش كردن پنیر را به قطعات كوچك برش داده و آن را حرارت دهید.

 


هر چه مدت حرارت دیدن پنیر بیشتر باشد پنیر، بیشتر كش می‌آید اما به یاد داشته باشید كه حرارت خیلی زیاد، بافت پنیر را از بین می‌برد و طعم آن را خراب می‌كند.