سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

طرح ناخن ستاره های هالیوود در فرش قرمز


شاید فکر کنید آنچه برای ستارگان هالیوود بر فرش قرمز اهمیت دارد، لباس، مدل مو یا حتی آرایش است اما طرح ناخن ها هم اهمیت زیادی دارند. ما در اینجا طرح های زیبای ناخن برخی از ستارگان هالیوود را بر فرش قرمز برایتان آورده ایم.


ویدیو مرتبط :
طرح دیزاین جدید لاک ناخن به شکل نور ستاره دونباله دار✿

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اف.‌سی ‌هالیوود در امارات فرش قرمز پهن کرد/ غلبه پورتو بر مالاگا



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

اف.‌سی ‌هالیوود در امارات فرش قرمز پهن کرد/ غلبه پورتو بر مالاگا

تیم فوتبال بایرن‌ مونیخ در دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر میزبان خود به پیروزی رسید.

به گزارش  فارس، در ادامه مسابقات از دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو بازی انجام شد که در مهم‌ترین دیدار توپچی‌های لندن در ورزشگاه امارات میزبان بایرن‌ مونیخ آلمان که عنوان اف‌سی هالیوود را یدک می‌کشد، بودند که این دیدار در نهایت با نتیجه 3 بر یک به سود بایرن مونیخ به پایان رسید.

در دقیقه 7 این تونی کروس بود که در میان بهت و حیرت تماشاگران گل اول بایرن را وارد دروازه توپچی‌ها کرد. دقیقه 21 نیز توماس مولر گل دوم مونیخی‌ها را به ثمر رساند تا ناامیدی بیش از پیش در جو ورزشگاه حاکم شود. نیمه نخست با همین 2 گل به سود باواریایی‌ها به پایان رسید.

در نیمه دوم موسوم به نیمه مربیان، لوکاس پودولسکی بازیکن آرسنال توانست در دقیقه 55 یکی از گل‌های خورده را جبران کند و به تیم سابق خود گل بزند.

گل دقیقه 77 ماریو ماندزوکیچ آب سردی بود بر پیکره آرسنالی که پس از گل اول امیدوارانه به بازی ادامه می‌داد.

در نهایت هم بازی با نتیجه 3 بر یک به سود بایرن به پایان رسید تا چهره زیر بیش از پیش نگران آینده خود در تیمی باشد که شاید بتوان گفت اکثر افتخارات فوتبالی خود را مدیون وی است.

این بازی 8 کارت زرد نیز داشت که سهم آرسنال 5 کارت و سهم بایرن 3 کارت بود و شواین اشتایگر با کارت زردی که گرفت از بازی بعد محروم شد.

در دیدار دیگر نیز پورتو پرتغال در ورزشگاه دراگو میزبان مالاگای اسپانیا بود. نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در نیمه دوم و در دقیقه 56 موتینیو میزبان را یک بر صفر پیش انداخت و در نهایت هم این بازی با همین نتیجه به پایان رسید./فارس