سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

طراحی یک سرویس بهداشتی مناسب و زیبا


قدم اول در طراحی یک سرویس بهداشتی مناسب و زیبا اینه که تمام لوازم و مواد بکار گرفته شده با هم هماهنگ بوده و مکمل هم برای داشتن بهترین طراحی باشند. به زبان ساده تر انتخاب مواد و لوازم هماهنگ با اون که در عین زیبایی ،کاربردی باشند.

دکومُد : دوستی داشتم که می گفت مهمترین قسمت یه خونه، سرویس بهداشتی اونه و اصلا بدون داشتن یک سرویس بهداشتی خوب نمیشه زندگی کرد!!! البته نه به این حد ولی اگر منصفانه قضاوت کنیم متوجه اهمیت زیاد این بخش می شیم. در اینجا سعی کردم تا حدی به نکات داشتن یک سرویس بهداشتی خوب اشاره کنم:



*قدم اول در طراحی یک سرویس بهداشتی مناسب و زیبا اینه که تمام لوازم و مواد بکار گرفته شده با هم هماهنگ بوده و مکمل هم برای داشتن بهترین طراحی باشند. به زبان ساده تر انتخاب مواد و لوازم هماهنگ با اون که در عین زیبایی ،کاربردی باشند.

*مورد بعدی انتخاب یک سیستم گرمایشی مناسب هست ،در اینجا استفاده از یک سیستم گرمایشی زیر زمینی(منظور کف محل سرویس بهداشتی) برای داشتن گرمایی یکنواخت و همچنین خشک بودن کامل کف حمام و دستشویی توصیه میشه.

*استفاده از رنگهای متضاد و یا هماهنگ برای ایجاد محیطی زیبا و پرهیز از در هم امیختگی رنگها که باعث تشویش ذهن میشه.



*استفاده از مواد مرغوب و درجه یک

*جداسازی فضای حمام،توالت و روشویی با دیوارهای کامل،دیوارهای نیمه،شیشه . و یا داشتن فاصله مناسب این قسمتها از همدیگه برای حفظ بهداشت و پاکیزگی محیط.

*انتخاب سیستم روشنایی محل با توجه به نوع طراحی و نیاز به نور کافی.



*بکارگیری سیستم تهویه مناسب.

*استفاده از کمد توکار و یا کمد و میز جدا ساخت و همچنین طبقه بندی قسمتی از محل برای گذاستن لوازم بهداشتی، حوله، مواد شوینده و….






ویدیو مرتبط :
کانکس سرویس بهداشتی, سرویس بهداشتی سیار, سرویس بهداشتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تماشای مناظر زیبا در پیروسکوپ سرویس ‌بهداشتی+تصاویر



اخبار علمی - تماشای مناظر زیبا در پیروسکوپ سرویس ‌بهداشتی+تصاویر

معماری به نام «ادم ویرسینسکی» سرویس بهداشتی مفهومی ارائه داده که مجهز به یک سیستم پیروسکوپ (پیرامون‌بین) است.

سازه موسوم به «پیروسکوپ ساحلی» در صورت پیش‌رفتن پروژه، در لهستان و از بتن ساخته خواهد شد.خود سیستم پیروسکوپ در ارتفاع چهار متری از زمین قرار خواهد گرفت و به افرادی که از سرویس ‌بهداشتی دیدن می‌کنند، نمایی جالب از دریای بالتیک را می‌دهد.


پیروسکوپ مزبور دارای دو آینه بوده که نور بیرون را به درون سرویس بهداشتی و سپس به داخل یک نمایاب منعکس می‌کند. پیروسکوپ به جای آینه‌هایی قرار می‌گیرد که افراد حین شستن دستانشان انتظار دارند، ببینند.در طرح‌های این سرویس‌ بهداشتی عمومی به مساحت 90 متر مربع، کارگذاشتن سامانه جمع‌آوری آب باران نیز به چشم می‌خورد.

 

پیروسکوپ,اخبار,اخبار علمی

نصب پیروسکوپ در سرویس بهداشتی

 

پیروسکوپ,اخبار,اخبار علمی

نصب پیروسکوپ در سرویس بهداشتی

 

پیروسکوپ,اخبار,اخبار علمی

نصب پیروسکوپ در سرویس بهداشتی

 

پیروسکوپ,اخبار,اخبار علمی

نصب پیروسکوپ در سرویس بهداشتی

 

پیروسکوپ,اخبار,اخبار علمی

نصب پیروسکوپ در سرویس بهداشتی

 

اخبار علمی و آموزشی - ایسنا