سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

طراحی و دوختن روکش صندلی حمام



طراحی و دوخت روکش صندلی, نحوه دوخت روکش صندلی
به این صندلی ها می گویند صندلی لویدلوم LLOYD LOOM CHAIRS صندلی لویدلوم مورد توجه هست و طرفدار جهانی دارد. بطور معمول این صندلی ها با یک روکش صندلی‎/ تشکچه و رنگی که به چارچوب آن می زنند تازه می شود و اگر شما روی این صندلی یک روکش بکشید می توانید در هرکجا استفاده کنید. در این تصویر صندلی را برای استفاده در حمام در نظر گرفته شده است.
صندلی لوید لوم با لباس حوله ای برای حمام:
پارچه حوله ای را در قسمت نشیمن صندلی پهن کنید و گودی صندلی را با دست خوب بپوشانید تا قالب صندلی شود و مقدار پارچه لازم مشخص شود. پارچه باید به صندلی بچسبد تا شما باقی کار را انجام دهید. اگر می توان با سوزن ته گرد پارچه را به بدنه صندلی و دورتادور پیرامون چارچوب صندلی وصل کنید و اگر نشده با چسب نواری نازک پارچه را به صندلی بچسبانید و سپس پارچه را ببرید.
بخاطر داشته باشید همیشه به اندازه دوتا سه سانتیمتر اضافه درز برای دوخت بگذارید و در ضمن مواظف باشید که پارچه را نکشید. پارچه باید شل و آزاد باشد. بدور لبه پارچه حوله ای نوار باریکه ای سنجاق کنید تا پارچه حوله ای کشید نشود و کش نیاید.
دور تا دور صندلی را از پارچه حوله ای دامن پیلی دار ـ فاصله هر پیلی نسبت بهم ۵ سانتیمتر باشد ـ ببرید.
یک نوار مغزی دار به یک رنگ دیگر از پارچه بین درز پارچه قسمت نشیمن و پارچه دامن صندلی قرار دهید، کوک کرده و سپس چرخ کنید. درزها را دوبار چرخ کنید و یا از پایه چرخ دو سوزنه استفاده کنید، لبه پارچه را به اندازه ۲ سانتیمتر به تو تا بزنید.
منبع : ویستا


ویدیو مرتبط :
روکش صندلی ماساژور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طراحی مدرن دوش حمام



در این مجموعه شما عزیزان شاهد طراحی های مدرن و زیبا از جدیدترین دوش های حمام هستید .

 

دوش های مدرن , دوش حمام

 

 

دوش های مدرن , دوش حمام

 

 

دوش های مدرن , دوش حمام

 

 

دوش های مدرن , دوش حمام

 

 

دوش های مدرن , دوش حمام

 

 

دوش های مدرن , دوش حمام

 

 

دوش های مدرن , دوش حمام