سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

طراحی خانه به سبکِ «جنیفر انیستون»


جنیفر انیستون می‌گوید: «همین الان باید بگویم كه من به خانه خود می‌بالم. و می‌خواهم از افرادی كه آن را ساختند تشكر كنم: افراد ماهری كه خود را وقف خلق این پروژه كردند.»

وب سایت چیدانه: جنیفر انیستون می‌گوید: «همین الان باید بگویم كه من به خانه خود می‌بالم. و می‌خواهم از افرادی كه آن را ساختند تشكر كنم: افراد ماهری كه خود را وقف خلق این پروژه كردند.» یكی از این افراد طراحی با نام استفان شیدلی (Stephen Shadley) است كه با جنیفر به مدت دو سال و نیم همكاری كرد. این طراح می‌گوید: «بسیار خوش‌شانس بودم كه با چنین گروهی كار كردم. این پروژه از هر نظر تقریبا بی‌عیب و نقص بود.»

این طراح با دیانا كیتون در طراحی دو خانه مسكونی او در كالیفرنیای جنوبی (نوامبر ۲۰۰۸ و آوریل ۲۰۵۵) و خانه‌ای دیگر در آریزونا (آوریل ۱۹۹۸) همكاری داشته و نیز طراحی داخلی آپارتمان وودی آلن در شهر نیویورك (نوامبر ۲۰۰۸) را به عهده داشته است. او با جنیفر در دو منزل مسكونی دیگر نیز همكاری داشته است.

 طراح می‌گوید: «من در مورد این مكان چیزهایی شنیده بودم اما وقتی به چشم آن را دیدم خیلی از آن خوشم آمد. می‌دانستم این پروژه كار خود من است.» این خانه، كه توسط معماری با نام هارولد لِویت در سال ۱۹۷۰ ساخته شده است، در آن زمان تحت بازسازی بود و به قول شیدلی «در وضعیت دشواری بود. ما بخش زیادی از خانه را تخریب كردیم و آن را از اول ساختیم.»

جنیفر انیستون، بازیگر هالیوودی از طراحی خانه اش می گوید!

جنیفر انیستون وقت خود را در خانه‌اش چگونه می‌گذراند؟

از همان لحظه‌ای كه انیستون این خانه را دید می‌دانست كه خانه او خواهد شد، اگرچه هفت ماه طول كشید تا مالك قبلی آن راضی به فروش این ملك شد. این بازیگر می‌گوید: «شكی نداشتم كه این خانه روزی مال من خواهد شد.»

چرا او از چنین مسئله‌ای اطمینان داشت؟ او می‌گوید دلیل این امر درهای این خانه بودند: بزرگ، مغرور، و با ارتفاعی حدود ۳.۵ متر. او می‌گوید: «نمی‌توانم احساسم را هنگامی كه برای اولین بار از درهای این خانه گذر كردم بیان كنم. به محض ورود حس كردم در خانه خودم هستم.»

این خانه، كه انیستون به آن اُهانا می‌گوید، اولین خانه‌ای است كه باعث شد انیستون فكر داشتن خانه بزرگ به ذهنش برسد. نتیجه چنین فكری خانه‌ای بزرگ و دلباز بود كه به قول او «برای زمان زیادی در درون من ریشه كرده بود.»

انیستون و شیدلی در همكاری با تیم ساخت‌وساز فضایی با حسی آسیایی برای این خانه كه تمام شهر لوس‌آنجلس را زیر پای خود داشت، خلق کردند.

جنیفر انیستون وقت خود را در خانه‌اش چگونه می‌گذراند؟

شیدلی می‌گوید: «انیستون در همان ابتدای كار به من گفت كه خانه‌ای آرام و شبیه معابد ذن می‌خواهد كه فضاهایی برای سرگرمی نیز در خود داشته باشد.» به راستی این خانه دارای حسی گرم‌سیری است. در مقابل درهایی كه انیستون عاشق آن‌هاست بركه‌ای طراحی شده و او از طریق پلی كه بر روی این بركه قرار گرفته وارد خانه می‌شود. پس از گذر از در، یك لوستر شیشه‌ای را می‌بینید كه در سرسرا آویزان شده و جزء اولین چیزهایی است كه برای این خانه خریداری شده است.

 جنیفر انیستون، بازیگر هالیوودی از طراحی خانه اش می گوید!

تیم طراحی پنل‌های شیشه‌ای متحرك را كه شامل قطعه‌ای به طول ۸ متر در ایوان بود را دوباره ساختند. شیدلی می‌گوید: «یكی از بخش‌های جذاب كار این است كه شما نمی‌دانید دیوارها در كجا تمام می‌شوند.» برای این‌كه كفپوش‌ها مقاومت بیش‌تری در برابر هوا داشته باشند كف ایوان با همان سنگ‌های تراورتنی كه در ورودی خانه می‌بینید فرش شدند.

 جنیفر انیستون، بازیگر هالیوودی از طراحی خانه اش می گوید!

پالت رنگی این خانه غنی از بافت است كه در طره‌ها، دیوارها، و كف‌پوش‌ها مورد استفاده قرار گرفت. انیستون می‌گوید كه اكثر قسمت‌های چوبی این خانه از چوب‌های درختانی است كه خودشان به زمین افتاده‌اند و كسی آن‌ها را نبریده است. این مسئله به دلیل تاكید انیستون به داشتن فضایی دوستدار محیط زیست است. به همین منظور پنل‌های خورشیدی نیز در پشت بام نصب شدند.

 جنیفر انیستون، بازیگر هالیوودی از طراحی خانه اش می گوید!

این خانه محلی برای تفریح و سرگرمی است. انیستون با خنده می‌گوید: «زندگی برای من یك بازی است.» او خاطرات خوشی از دوران كودكی خود در كنار پدر و مادرش كه هر دو بازیگر بودند به یاد دارد. آن‌ها با دوستان‌شان در خانه جمع می‌شدند و تفریح می‌كردند. وقتی دوستان انیستون به خانه‌اش می‌آیند همه دوست دارند در اتاق بازی جمع شوند چراكه دارای یك میز بیلیارد، یك آشپزخانه، و منظره‌ای زیبا رو به شهر لوس‌آنجلس است.

 جنیفر انیستون، بازیگر هالیوودی از طراحی خانه اش می گوید!

انیستون می‌گوید:‌ »این خانه دارای یك كیفیت از مد افتاده اما فریبنده ی هالیوودی است. من می‌توانم تصور كنم كه كسی مشغول نواختن پیانو است و در اتاقی دیگر افرادی مشغول بازی و خنده‌اند.»

جنیفر انیستون، بازیگر هالیوودی از طراحی خانه اش می گوید!

دور میز پذیرایی ۲۴ نفر می‌توانند بنشینند و روی آن یك لوستر زیبا كه از كریستال‌های نورانی تشكیل شده است آویزان است. اما انیستون می‌گوید كه فضای مورد علاقه او آشپزخانه است كه دارای یك تنور پیتزا و اتاق نوشیدنی است. او خوب به یاد می‌آورد كه در دروان كودكی پشت پیش‌خان آشپزخانه می‌نشست، با پدر و مادرش حرف می‌زد، و حسابی می‌خندید. او وقتی خانه است بیش‌تر وقت خود را در آشپزخانه می‌گذراند.

پس از سرسرا به سوئیت اصلی می‌رسیم كه مملو از بافت های مختلف است. انیستون معتقد است كه این بافت ها فضایی صمیمی ایجاد می‌كنند و بسیار مناسب سوئیت اصلی هستند.

 جنیفر انیستون، بازیگر هالیوودی از طراحی خانه اش می گوید!

در تورفتگی كه در انتهای سرسرا قرار دارد یك مجسمه برنزی چینی متعلق به قرن ۱۶ قرار دارد. اتاق خواب اصلی هم‌چنان به همان شكل دهه ۱۹۷۰ خود است اما با یك قالیچه پرمو ابریشمی كامل شده است. تخت‌خواب اتاق خواب توسط شیدلی طراحی شده است و در قسمت جلویی آن تلویزیونی طراحی شده كه با یك موتور بالا و پایین می‌رود. این اتاق خواب از همان اول دارای یك حمام بود اما انیستون آن را تبدیل به حمام اسپا با یك وان بزرگ كرد.

 جنیفر انیستون، بازیگر هالیوودی از طراحی خانه اش می گوید!

سوئیت اصلی رو به یك باغچه خصوصی كه توسط كورال برونینگ و مارسلو ویلانو طراحی شده است باز می‌شود. این دو طراح مسئول طراحی منظره این ملك بودند.

جنیفر انیستون، بازیگر هالیوودی از طراحی خانه اش می گوید!

جنیفر چگونه خانه‌اش را توصیف می‌كند؟ «این خانه شبیه یك آغوش بزرگ است كه انسان را در خود جای می‌دهد. من عاشق سكوت این خانه‌ام.»

از انیستون پرسیدیم كه آیا از فرایند خلق این خانه لذت برد و جواب او به سوال ما مثبت بود. او در ادامه اضافه كرد: «من صددرصد از همه چیز اطمینان داشتم. طراحی خانه مانند ساختن یك فیلم است: وقتی به پایان می‌رسد همه از خلق آن راضی‌اند.»


ویدیو مرتبط :
جاستین تیمبرلیک و جنیفر انیستون در برنامه الن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دکوراسیون خانه جنیفر لوپز ، طراحی داخلی پر از لطافت



جنیفر لوپز بازیگر و خواننده پورتوریکویی معاصر اخیرا تصمیم گرفته خانه محل سکونت خود را بفروشد. این خانه که در زمینی به مساحت ۶۰۰۰ متر مربع قرار دارد دارای ۹ اتاق خواب و محوطه اسب سواری در تپه های اطراف است. این خانه با شکوه همه بازدیدکنندگان را تحت تاثیر قرار می دهد. با ما همراه باشید تا طراحی دکوراسیون داخلی زیبای این خانه را به شما نشان دهیم.

تصاویر خانه جنیفر لوپز,طراحی خانه جنیفر لوپز

طراحی نمای خارجی ساختمان خانه جنیفر لوپز، ترکیبی از سبک کلاسیک و معاصر است


طراحی نمای خارجی ساختمان با استفاده از آجر های سفید رنگ و سقف شیروانی، ترکیبی از سبک کلاسیک و معاصر است.

دکوراسیون خانه جنیفر لوپز,خانه جنیفر لوپز

در طراحی فضای نشیمن از رنگ های خنثی و ملایم مانند کرم، طوسی و سفید استفاده شده است


در طراحی داخلی فضای نشیمن از ترکیب رنگ های خنثی و ملایم مانند کرم، طوسی و سفید استفاده شده است. رنگ طلایی درخشان در اکسسوری ها در کنار پالت رنگی روشن  لطافتی زنانه در طراحی داخلی خانه به وجود آورده است.

 

قیمت خانه جنیفر لوپز, مساحت خانه جنیفر لوپز

برای کف نشیمن از پارکت های چوبی قهوه ای استفاده شده است که گرما را به محیط تزریق کرده اند


برای کف نشیمن از پارکت های چوبی قهوه ای استفاده شده است که گرما را به محیط تزریق کرده اند و مبلمان راحتی و پارچه ای نشیمن که کاملا بر روی یک فرش بزرگ قرار گرفته اند زیبایی را در کنار حسی راحت و صمیمی که مهم ترین ویژگی یک طراحی خوب برای اتاق نشیمن است ایجاد کرده اند.

نمای خانه جنیفر لوپز,دکوراسیون و چیدمان خانه جنیفر لوپز

یک جزیره آشپزخانه زیبا در وسط آشپزخانه تعبیه شده است

 

طراحی خانه جنیفر لوپز, عکس خانه جنیفر لوپز

آشپزخانه در جایی واقع شده که به کلیه فضاهای خانوادگی تسلط دارد


آشپزخانه در جایی واقع شده که به کلیه فضاهای خانوادگی تسلط دارد و با اختلاف سطح کمی ناهارخوری و آشپزخانه از نشیمن بالا تر قرار گرفته اند. یک جزیره آشپزخانه زیبا در وسط آشپزخانه تعبیه شده و در انتخاب رنگ نیز از پالت رنگی خنثی و ملایم بقیه قسمت های خانه تبعیت شده است.

خانه جنیفر لوپز,تصاویر خانه جنیفر لوپز

در پشت آشپزخانه یک پاسیو کوچک به همراه میز ناهار خوری و مبل راحتی در نظر گرفته شده است


در پشت آشپزخانه یک پاسیو کوچک به همراه میز ناهار خوری و مبل راحتی برای صرف وعده های غذایی و استراحت در نظر گرفته شده است.

عکس خانه جنیفر لوپز, قیمت خانه جنیفر لوپز

این خانه با دو ساختار متفاوت طراحی شده است


این خانه با دو ساختار متفاوت طراحی شده، یک فضای خصوصی پر از آرامش و فضایی جداگانه برای سرگرمی و کار در نظر گرفته شده و دارای جریان کاملی از حرکت و عملکرد میان فضاهای مختلف است.

مساحت خانه جنیفر لوپز, نمای خانه جنیفر لوپز

طراحی اتاق خواب اصلی خلوت و از وسایل لوکس و تجملی در طراحی آن استفاده شده است


طراحی اتاق خواب اصلی خلوت و به دور از به هم ریختگی است و از وسایل لوکس و تجملی در طراحی آن استفاده شده است. کف اتاق خواب با موکت پوشیده شده که نرم تر و راحت تر از دیگر فضاها است.

طراحی خانه جنیفر لوپز, عکس خانه جنیفر لوپز

استفاده از لوستر ها و دیوارکوب ها در حمام با طراحی خاصشان توجه همه را به خود جلب می کنند


وجود یک حمام مجهز به وان برای داشتن یک اتاق مستر کامل قطعا ضروری است. لوستر ها و دیوارکوب های استفاده شده در حمام با طراحی خاصشان توجه همه را به خود جلب می کنند.

خانه جنیفر لوپز,تصاویر خانه جنیفر لوپز

یک اتاق دنج با یک شومینه هیزمی زیبا از ویژگی های برجسته خانه جنیفر لوپز است

 

دکوراسیون و چیدمان خانه جنیفر لوپز,تصاویر خانه جنیفر لوپز

اتاق خواب مشترک کودکان بسیار ساده طراحی شده اما مانند دیگر فضاها پر از آرامش است


اتاق خواب مشترک کودکان بسیار ساده طراحی شده اما مانند دیگر فضاها پر از آرامش است. یک میز مشترک با دو صندلی در کنار پنجره برای انجام کاردستی های کودکان در نظر گرفته شده است.

 

نمای خانه جنیفر لوپز,دکوراسیون خانه جنیفر لوپز

در بالکن اصلی از مبلمان راحتی حصیری استفاده شده که به سبک مدیترانه ای طراحی شده است

 

تصاویر خانه جنیفر لوپز,طراحی خانه جنیفر لوپز

استخر فضای بیرونی خانه جنیفر لوپز


در بالکن و فضای بیرونی اصلی خانه از مبلمان راحتی حصیری استفاده شده و رو به یک استخر است که به سبک مدیترانه ای طراحی شده است.

 

خانه جنیفر لوپز,تصاویر خانه جنیفر لوپز

سالن آمفی تئاتر در طبقه زیر همکف خانه جنیفر لوپز قرار دارد


سالن آمفی تئاتر در طبقه زیر هم کف خانه قرار دارد و دیوار های آن با چوب های طراحی شده کلاسیک پوشانده شده و گنجایش ۳۵ نفر را دارد.

 

منبع : chidaneh.com