سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

طراحی با کمک راکت بدمینتون و تنیس!


یک راکت قدیمی بدمینتون یا تنیس را که سال‌هاست از آن استفاده نکرده‌اید به وسیله چند تغییر کوچک به آسانی می‌توانید به وسیله‌ای دکوراتیو و خاطره‌انگیز در دکوراسیون خانه خود تبدیل کنید.



مجله منزل: یک راکت قدیمی بدمینتون یا تنیس را که سال‌هاست از آن استفاده نکرده‌اید به وسیله چند تغییر کوچک به آسانی می‌توانید به وسیله‌ای دکوراتیو و خاطره‌انگیز در دکوراسیون خانه خود تبدیل کنید .

طراحی با کمک راکت بدمینتون و تنیس

می‌توانید از راکت به عنوان قاب آینه، یا جایی برای قرار دادن گل یا متصل کردن چند قطعه عکس استفاده کنید. همچنین با استفاده از پارچه‌های نزدیک به مبلمان، پرده یا کوسن می‌توانید بدمینتون را به بخشی از دکوراسیون فضا تبدیل کنید یا اینکه از آن به عنوان آویز یا جاکلیدی کمک بگیرید.

طراحی با کمک راکت بدمینتون و تنیس


اگر دوست دارید بدمینتون خود را با کمک پارچه‌های موجود در فضا به عنصری شیک و دکوراتیو تبدیل کنید، کافیست مراحل زیر را دنبال کنید.

وسایل مورد نیاز:

  •   راکت بدمینتون
  •   تخته چوبی
  •   مقوا
  •   تکه‌ای پارچه
  •   کاغذ
  •   دستگاه منگنه
  •   قیچی
  •   پیچ‌گوشتی
  •    بست
طراحی با کمک راکت بدمینتون و تنیس

1. یک تکه کاغذ زیر صفحه بدمینتون قرار دهید و لبه‌های داخلی صفحه راکت را با ماژیک یا خودکار روی کاغذ مشخص کنید.

2. دور الگویی را که تهیه کرده‌اید به طوری که درون صفحه راکت قرار گیرد، برش دهید.

3. مقوا و صفحه چوبی را روی کاغذ الگویی که تهیه کرده‌اید قرار دهید و ببرید.

4. پارچه‌ای را که دوست دارید و آماده کرده‌اید پس از اتو کشیدن روی صفحه مقوایی قرار دهید و آن را از پشت به مقوا منگنه کنید.

5. تخته‌چوبی برش داده شده را درون راکت بدمینتون قرار دهید و صفحه مقوایی را که پارچه را روی آن چسبانیده‌اید، روی آن قرار دهید و آن‌ها را به وسیله بست درون صفحه بدمینتون محکم کنید.

طراحی با کمک راکت بدمینتون و تنیس

اگر پارچه روی صفحه بدمینتون را با هماهنگ با پرده‌ها یا کوسن‌ها انتخاب کنید می‌توانید به آسانی طراحی خود را با فضا هماهنگ کنید. در عین حال با استفاده از یک پارچه تک‌رنگ می‌توانید از طراحی خود به عنوان تابلوی اعلانات استفاده کنید. در این حالت به جای صفحه چوبی باید از یونولیت یا صفحه‌ای از جنس چوب پنبه استفاده کنید تا بتوانید یادداشتهای خود را با سوزن ته‌گرد به آن متصل کنید.

طراحی با کمک راکت بدمینتون و تنیس

طراحی با کمک راکت بدمینتون و تنیس

همچنین می‌توانید از یک شیشه‌بر بخواهید یک تکه آینه را از مانند الگویی که آماده کرده‌اید برش دهد و با اتصال آن به صفحه چوبی آن را درون راکت قرار دهید. به این صورت قابی زیبا برای آینه مهیا کرده‌اید. تنها باید از محکم بودن بست‌ها در این حالت اطمینان کامل داشته باشید.

طراحی با کمک راکت بدمینتون و تنیس

در عین حال با کمک تعدادی نخ کوبلن یا کاموا با رنگ‌های مختلف، می‌توانید حرف اول اسم خود یا طرحی ساده را مانند تار و پود پارچه روی صفحه بدمینتون ایجاد کنید. در این حالت باید نخ‌ها را از میان نوارهای روی راکت مانند تصویر رد کنید تا شکل مورد نظر ایجاد شود.


طراحی با کمک راکت بدمینتون و تنیس

همچنین با محکم کردن چند گیره روی چوب اطراف راکت می‌توانید از آن به عنوان آویز استفاده کنید.


ویدیو مرتبط :
فناوری تولید راکت های بدمینتون لی نینگ - شهر بدمینتون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سخنگوی سازمان انرژی اتمی: طراحی اولیه رآکتور آب سنگین اراک حدود یک سال است/چهار کشور به ما کمک می‌کنند



اخبار,اخبار سیاست خارجی ,سازمان انرژی اتمی

سخنگوی سازمان انرژی اتمی زمان طراحی اولیه رآکتور آب سنگین اراک را حدود یک سال اعلام کرد و گفت: حداقل چهار کشور از مجموع این کشورها در تامین تجهیزات بازطراحی و مرور بازطراحی به ما کمک می کنند.

بهروز کمالوندی با تبیین مفاد سند رسمی باز طراحی راکتور اراک گفت: ماه ها طول کشید تا این سند به امضای نهایی همه اعضا رسید که سندی بسیار مهم است و ملاحظات کشورمان درخصوص این راکتور مدرن سازی و بازطراحی آن در سند درج شده است.

وی افزود: طبق برجام مقرر بود طرف مقابل تعهد قوی بدهد که در بازطراحی راکتور اراک با ما همراهی و همکاری کند که خوشبختانه این سند جنبه محتوایی این تعهد را داراست به نحوی که وزرای خارجه 1+5 و نماینده اتحادیه اروپا آن را امضا کردند.

کمالوندی گفت: یکی از بخش های مهم این سند تعهدی قوی است که در ابتدای سند و بخش های مختلف آن مسئولیت های مختلف هر یک از این کشورها کاملا مشخص شده است.

معاون سازمان انرژی اتمی افزود: البته قرار است خودمان طراحی آن را انجام دهیم و درباره تجهیزات نیز قادریم همه تجهیزات را بسازیم اما برای مدیریت زمان از آنان خواسته ایم ما را همراهی کنند که تعهد داده اند و این کار را می کنند و نباید در مسیر کار شرکت های تجاری با ما مانع ایجاد کنند.

بدون نگرانی، کار بازطراحی راکتور اراک را آغاز می کنیم
کمالوندی گفت: سند رسمی بازطراحی راکتور اراک سند بسیار خوب و محکمی است که این زمینه را فراهم می کند تا بتوانیم بدون نگرانی، کار بازطراحی و مدرن سازی راکتور آب سنگین اراک را آغاز کنیم.

وی افزود: بخش مهم این کار، مدرن سازی راکتور است که هم لازم است آزمایشگاه های جانبی پیشرفته داشته باشیم و هم تولید سوخت کنیم.

کمالوندی گفت: نکته بسیار مهم این است که گرچه ما تولید سوخت غنی شده برای راکتور داشته ایم اما برای راکتوری اینچنینی نبوده است به همین علت نخستین سوخت راکتور بازطراحی شده آب سنگین اراک در خارج از کشور ساخته می شود اما قرار است سوخت های بعدی در داخل تولید شود.

وی زمان طراحی اولیه این راکتور را حدود یک سال دانست و افزود: در بخشی از سند آمده است که طرف مقابل در مدت سه ماه در قالب کارگروهی نظر نهایی خود را برای تایید طراحی اولیه ارائه می کند.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: براین اساس پیش بینی شده است که از نظر زمانی به سرعت مراحل مختلف را پشت سر بگذاریم و این کار به نحوی انجام می شود که آنان موانعی ایجاد نکنند.

کمالوندی سند بازطراحی راکتور آب سنگین اراک را از نظر سیاسی، حقوقی و بین المللی بسیار قوی دانست و افزود: کار مذاکره با چین هم که طرف اصلی ما برای مشارکت در مدرن سازی است آغاز شده است و با آنان نیز به زودی به توافق می رسیم که البته این کار با چینی ها بیشتر جنبه تجاری دارد.

اخبار سیاست خارجی - واحد مرکزی خبر