سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

ضعف تبلیغات در صنعت بیمه و استقبال کم مردم


نا آشنایی مردم با صنعت بیمه و تبلیغات ناکافی در این زمینه سبب شده تا مردم استقبال کمتری از این صنعت داشته باشند. نقطه ضعف اصلی که سبب پایین بودن ضریب نفوذ بیمه در کشورشده نا آشنایی مردم باصنعت بیمه است و بی شک وظیفه اصلی شرکت های بیمه شناساندن این صنعت به جامعه است.

نا آشنایی مردم با صنعت بیمه و تبلیغات ناکافی در این زمینه سبب شده تا مردم استقبال کمتری از این صنعت داشته باشند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صنعت بیمه ،عبدالمحمود ضرابی مدیرعامل بیمه کارآفرین درباره وضعیت صنعت بیمه در ایران گفت: نقطه ضعف اصلی که سبب پایین بودن ضریب نفوذ بیمه در کشورشده نا آشنایی مردم باصنعت بیمه است و بی شک وظیفه اصلی شرکت های بیمه شناساندن این صنعت به جامعه است.
وی افزود: در طول سال های اخیر مسایل مختلفی باعث شده ، مردم با خوش بینی بیشتری به زندگی و فعالیت اقتصادی بپردازند و به صنعت بیمه احساس نیاز نکنند.
ضرابی تصریح کرد: آمار ها نشان می دهد، درصد بسیار پایینی از ساختمان های شهر تحت پوشش بیمه ساختمان هستند ضمن اینکه مردم کمتراز سایر رشته های بیمه مانند بیمه عمر، آتش سوزی و زلزله استفاده می کنند که یکی از دلایل این مساله به خوش بین بودن افراد باز می گردد.
مدیر عامل بیمه کارآفرین تصریح کرد: به طورکلی ناشناخته بودن مزایای بیمه عمروزندگی و تصور مردم از اینکه پس از پرداخت مبلغی وجهی را دریافت می کنند که متناسب با نرخ تورم نیست باعث شده تا از این رشته استقبال زیادی نشود.
ضرابی به نرخ رشد جمعیت درکشور اشاره کرد و گفت: با توجه به افزایش جمعیت کشور باید تلاش زیادی برای ارتقا سطح آگاهی مردم با تبلیغات صحیح و به جا انجام شود تا مردم بیشتر به اهمیت صنعت بیمه پی ببرند.

منبع : پایگاه اطلاع رسانی صنعت بیمه


ویدیو مرتبط :
بیمه ایران - بنیانگذار صنعت بیمه در کشور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ضعف تبلیغات؛ علت اصلی عدم استقبال از فروشگاه های اینترنتی


عدم ثبات قیمت ها در کشور باعث شده مردم اتوماتیک وار به دنبال قیمت ها بروند در حالیکه اگر اطلاعات درست در اختیار مشتری قرار بگیرد می توان توجه مشتری را به این شیوه خرید و فروش جلب کرد.

وجود کارت های بانکی و حساب الکترونیکی و دسترسی به اینترنت، پتانسیل خوبی برای گسترش فروشگاه های اینترنتی فراهم کرده است.
به گزارش خبرنگار ام بی ای نیوز،با توجه به گسترش آگاهی مردم از خرید آنلاین و سهولت در انجام کارها دلایل بسیاری را می‌توان برای استقبال اندك مردم از خرید و فروش اینترنتی برشمرد چرا که بسیاری از افراد کشور ما از وجود چنین فروشگاه هایی اطلاع ندارند البته آنهم به دلیل این است که برای فروشگاه های اینترنتی تبلیغ شایانی صورت نگرفته و یا تبلیغات اینترنتی جدی صورت نمی گیرد.
علی حکمت خواه - مدیر یک فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی - در این باره اظهار داشت:عدم ثبات قیمت ها در کشور باعث شده مردم اتوماتیک وار به دنبال قیمت ها بروند در حالیکه اگر اطلاعات درست در اختیار مشتری قرار بگیرد می توان توجه مشتری را به این شیوه خرید و فروش جلب کرد.
این فعال بازار لوازم خانگی با بیان اینکه اطلاعات ارایه شده از سایت ها و روش جلب مشتری برای مراجعه مجدد به این گونه فروشگاه ها بهترین راه توسعه فروشگاه های اینترنتی است گفت: مجازی بودن فروشگاه های اینترنتی و عدم امکان مشاهده مستقیم کالا ضعف این نوع معاملات است که باید با جایگزین نمودن محصولات به روز از برند های معتبر جهانی این ضعف را جبران کرد تا بتوان ضمن فرهنگ سازی، اعتماد به این نوع معاملات را در میان مردم افزایش داد.
وی در ادامه اظهار داشت:ما معمولا کالایی را انتخاب می کنیم که حتی در بازار های خارجی دارای شهرت است همچنین اطلاعات کامل با مشخصات فنی ، مزایا و معایب را در اختیار خریدار قرار داده تا خرید با اطمینان کامل صورت گیرد.
 
منبع : ام بی ای نیوز