سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

صبحانه خوردن در رستوران ها و کافه های تهران


ما خوردن صبحانه در چند رستوران و کافه تهران را پیشنهاد می کنیم که از سر صبح باز هستند و آماده برای سرویس دادن به مشتری. احتمالا جمعه و روزهای تعطیل تنها روزهایی است که می شود به صبحانه مفصل خوردن در بیرون خانه فکر کرد.

یک روز در هفته را می توان به صبحانه خوردن در کنار اعضای خانواده اختصاص داد و سری به این مکان ها زد :

حتما می دانید صبحانه مهم ترین وعده غذایی است. اینکه می گویند فلان چیز از نان شب هم واجب تر است جمله واهی بیش نیست. چون نان شب ملاک نیست. شب باید هرچه کمتر غذا خورد. عوضش باید برای صبحانه وقت گذاشت اما کار ما برعکس است. سراسیمه از خواب بیدار می شویم و به سمت توالت می دویم و در عرض 5 دقیقه لباس می پوشیم و به سمت در خروجی می دویم. چون خیلی دیرمان شده. چون تا آخرین دقیقه ای که مهلت داشتیم توی رختخواب مانده ایم. چون شب ها دیر می خوابیم و بیداری در سحر را از دست می دهیم، صبحانه و رساندن نیروی اولیه به بدن را از دست می دهیم. برای همین صبح ها کسل هستیم و چند ساعت طول می کشد تا موتورمان روشن شود و سر حال بیاییم.

بیشتر کسانی که کل هفته را صبح زود بیدار می شوند و به سر کار می روند احتمالا ترجیح می دهند روزهای جمعه کمی دیرتر از بستر بیدار شوند. صبحانه شان را ساعت 11 بخورند و ناهار و عصرانه را یکی کنند یا ناهار سبک تری بخورند. صبحانه خوردن در کنار خانواده از آن موهبت هایی است که خیلی از ما از آن بی بهره ایم.


ویدیو مرتبط :
کافه رستوران نارنج طلایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: آخرین روز کافه پراگ تهران


آخرین روز کافه پراگ. کافه پراگ در مجتمع تجاری سامان در بلوار کشاورز قرار داشت و از تابستان ۱۳۸۸ تا دی ماه ۱۳۹۱ فعال بود.