سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

شیك‌ترین چوب بافته‌های دنیا


در بهار و تابستان، كیف‌های حصیری دوباره بازارشان گل می‌كند؛ كیف‌هایی كاملا مناسب برای روزهای گرم كه اصولا با پارچه‌ها، تورها و روبان‌های رنگی همراه می‌شوند. این نمونه كیف‌ها را ببینید.




    برای خرید روزانه و كارهای دم دستی

در نهایت در تابستان و بهار شما به یك كیف دم‌دستی نیاز دارید. كیفی ساده، ‌سبك، جادار و در عین حال شیك. این كیف حصیری، احتمالا ساده‌ترین كیف حصیری است كه می‌توانید دست بگیرید و خیلی راحت با بقیه بخش‌های لباس‌تان هماهنگ می‌شود؛ هم جین، هم مانتوهای رنگ‌های مختلف و هم كفش‌های رنگارنگ.





   شبیه به‌یك قاچ پرتقال

این كیف یك نیم‌دایره خوشمزه است! شما در تابستان كیف حصیری دست می‌گیرید. این كیف هم تابستانی است و هم نشانی از زمستان، چون طرح آن، طرح یك پرتقال نصف شده است كه یك میوه زمستانی است. قطعا استفاده از نارنجی، جز در تونالیته رنگ آرایش‌تان، یك اشتباه است. نارنجی از آن رنگ‌هایی است كه باید در ظاهر، یك بار تكرار شود.





    برای زمانی كه می‌خواهید استخر بروید

این كیف حصیری به دلیل این‌كه بزرگ است، می‌تواند برای وسایل استخر رفتن‌تان مناسب باشد. البته یادتان باشد، كیف‌های حصیری نباید خیس شوند. اصلا دلیل این‌كه در پاییز و زمستان، كیف‌های حصیری به گنجه‌ها برمی‌گردند، همین است. چنین كیفی برای دست گرفتن موقع خرید رفتن و پاساژگردی هم عالی است.





     مشكی رنگ عشقه

این مدل كیف‌ خیلی خاص است، تقریبا می‌شود گفت هیچ جا نمی‌توانید كیف حصیری مشكی پیدا كنید. این كیف برای هماهنگی با سفید یا قرمز خیلی عالی است. روی آن یك گل درشت طراحی شده و دسته‌های كیف، بافته شده سر كیف هستند و وقتی روی شانه قرار می‌گیرند، عالی می‌شوند.





    به رنگ سال انتخاب كنید

باتوجه به این‌كه رنگ سال 2011، صورتی مایل به قرمز و تمامی طیف‌های آن است، این كیف حصیری با تركیب رنگ صورتی یكی از زیباترین كیف‌ها برای بهار و تابستان امسال است. رنگ سرمه‌ای یا آبی روشن در تركیب با این كیف عالی می‌شود، اما كفش‌تان بهتر است رنگ صورتی یا كرم باشد.





    برای مهمانی‌های زنانه

یك كیف رسمی كه هم بند كوتاه دارد و هم بند زنجیری. رنگ گلبهی تند،آن را برای مناسبت‌های شاد، مثل یك تولد رسمی یا نامزدی مناسب است. به‌دلیل اینكه زنجیر آن طلایی است، بهتر است، زیورآلات‌تان مثل ساعت، انگشتر، گردنبند و گوشواره‌تان را هم طلایی انتخاب كنید.





    یك تركیب شیك و مدرن

همیشه تركیب رنگ قهوه‌ای، شیك بودن را به یاد می‌آورد. این كیف حصیری هم تركیبی  از همین رنگ‌هاست. یادتان باشد برای این‌كه بتوانید این كیف را بیشتر نشان دهید، بهتر است رنگ لباس‌تان را قهوه‌ای انتخاب كنید. اما فراموش نكنید، در بهار و تابستان، انتخاب رنگ قهوه‌ای،‌ كمی نامناسب است. پس به سمت رنگ‌هایی مثل یشمی، سبز زیتونی یا طلایی بروید.





    رنگین‌كمان خرداد

در روزهای بهاری و تابستانی كه پیك‌نیك‌ رفتن، مهمانی‌ها در فضای باز و باغ رفتن بیشتر باب می‌شود، كیف‌های كاملا اسپرت و رنگی، انتخاب بسیار خوبی هستند. این كیف، رنگ‌بندی متنوعی دارد و به‌دلیل شادبودن برای استفاده در مناسبت‌های این‌چنینی عالی است. می‌توانید رنگ لباس‌تان را با رنگ یكی از نوارهای حصیری هماهنگ كنید.





    پیشنهاد ویژه برای دختران جوان

كیف‌های حصیری به طوركل برای بهار و تابستان ساخته شده‌اند. حالا كافی است گل‌های بهاری هم روی آن طراحی شده باشد تا دیگر همه‌چیز تكمیل شود. این كیف با گل‌های زیبایی همراه است. بهتر است لباسی با رنگ گل‌ها تن كنید. یك جفت صندل رنگ روشن پا كنید و در یك مهمانی زنانه بدرخشید.

باز نشر اختصاصی: Bartarinha.ir



ویدیو مرتبط :
زیباترین نقاشی دنیا توسط یک دختر چینی با چوب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: زیباترین سازه‌های چوب کبریتی در دنیا


 
 
 
 
زیباترین سازه‌های چوب کبریتی در دنیا