سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

شوک بانکی به مهاجران کانادا


خبرگزاری های رسمی کشور به نقل از خبرگزاری فرانسه مونترال گزارشی منتشر کردند مبنی بر اینکه دولت کانادا به دلیل تحریم هایی که اخیرا علیه ایران اعمال کرده و موجب توقف فعالیت سرمایه گذاران مهاجر شده، در آینده نزدیک میلیون ها دلار ضرر می کند.


ویدیو مرتبط :
نظام بانکی ایران در شوک اختلاس سه هزار میلیارد تومانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عقب نشینی"دلار" با شوک نرخ سود بانکی!


شوک خبری افزایش نرخ سود بانکی موجب شد تا قیمت دلار آمریکا در جریان معاملات امروز صبح بازار آزاد عقب نشینی کند.

 شوک خبری افزایش نرخ سود بانکی موجب شد تا قیمت دلار آمریکا در جریان معاملات امروز صبح بازار آزاد عقب نشینی کند.

پس از آن که شورای پول و اعتبار در جلسه شب گذشته خود با افزایش نرخ سود بانکی در محدوده 21 درصد موافقت کرد، معاملات امروز صبح بازار آزاد ارز دچار وقفه شد.

بسیاری از صرافی ها و فعالان بازار ارز در ساعات اولیه امروز خرید و فروش ارز را متوقف کردند. حتی بر خلاف روزهای گذشته کسی ارز مشتری ها را هم نمی خرید.

در واقع بازار نگران افت محسوس نرخ ارز و تحمیل زیان است. بازگشت رونق به معاملات سهام در بورس تهران و نیز جذاب شدن دوباره سپرده گذاری در بانک ها در مجموع موجب شد تا التهاب بازار ارز امروز قدری فروکش کند.

به طوری که با شروع معاملات، قیمت فروش هر دلار آمریکا به 1685 تومان کاهش یافت. این در شرایطی بود که نرخ دلار در پایان داد و ستدهای دیروز 1690 و در میانه معاملات روز گذشته 1730 تومان رقم خورده بود.

بانک مرکزی نیز نرخ رسمی دلار را امروز با یک تومان افزایش به 1125 تومان رساند.

گفتنی است، هر یورو و پوند هم به ترتیب 2180 و 2700 تومان فروش می رود.

با این وجود افزایش قیمت اونس طلا در بازارهای جهانی به بالاترین میزان در چهار هفته گذشته موجب شد تا بازار سکه پس از چند هفته رکود شاهد افزایش دوباره قیمت ها باشد.

با ثبت رقم 1645 دلار برای هر اونس طلا و کاهش نوسان دلار، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به رکورد تازه 682 هزارتومان رسید. 

در حال حاضر قیمت نیم سکه و ربع سکه هم به ترتیب 340 و 176 هزارتومان است.


منبع: خبرآنلاین