سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

شمعدان‌های زیبا برای نشیمن و میز‌ ناهارخوری






صبح بخیر:

شمعدان نقره Manzanita Candelabra، سبک: مدرن، قیمت: 99 دلار



شمعدان های Mercury Votive، سبک: مدرن، قیمت: 5 دلار



فانوس های Casablanca، سبک: مدیترانه ای، قیمت: 7.95 دلار



شمعدان های Dream با کنترل از راه دور، سبک: سنتی، قیمت: 49.50 دلار



شمعدان های سرامیکی، سبک: مدرن



شمعدان اسب دریایی، سبک: استوایی، قیمت: 69 دلار



شمعدان های سفید کنده کاری شده، سبک: سنتی، قیمت: 195 دلار



شمعدان های مشکی و طلایی دیواری، سبک: مدرن



شمعدان های کریستالی رنگی، سبک: مدرن، قیمت: 69 دلار



شمعدان های رنگی Hobnail، سبک: مدیترانه ای، قیمت: 16 دلار



شمعدان میز ناهارخوری Vienna، سبک: سنتی، قیمت: 179 دلار



شمعدان چوبی Enrico، سبک: معاصر، قیمت: 30 دلار



شمعدان های Studio Mini Kim، سبک: مدرن، قیمت: 30 دلار



فانوس های سرامیکی Luna، سبک: مدرن، 140 دلار



شمعدان Jacinta، سبک: معاصر، قیمت: 30 دلار




ویدیو مرتبط :
میز ناهارخوری جالب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تزئین میز ناهارخوری شیک و زیبا (2)


اینکه میز ناهارخوری را چطور تزئین کنیم که هم شیک و زیبا باشد و هم با دکوراسیون منزلمان جور دربیاید و در عین حال کاربردی هم باشد هم کار سختی است و هم آسان. برای تزئین میز ناهارخوری، تم کلی اتاق را در نظر بگیرید و از گزینه هایی که در زیر معرفی می کنیم هم بهره ببرید.

 
 
 

مطالب مرتبط:

تزئین میز ناهارخوری شیک و زیبا (1)

  صبح بخیر: اینکه میز ناهارخوری را چطور تزئین کنیم که هم شیک و زیبا باشد و هم با دکوراسیون منزلمان جور دربیاید و در عین حال کاربردی هم باشد هم کار سختی است و هم آسان. برای تزئین میز ناهارخوری، تم کلی اتاق را در نظر بگیرید و از گزینه هایی که در زیر معرفی می کنیم هم بهره ببرید.



میز ناهارخوری را کنار تاقچه و پنجره های رو به بیرون بگذارید و عکس و مجسمه و آثار هنری را به نمایش بگذارید. گذاشتن موجود زنده ای همچون ماهی در تنگ هم ایده بسیار خوبی برای نشاط و سرزندگی بخشیدن به میز است.





در میان دکوراسیون سرتاسر سفید اتاق، یکی دو آیتم رنگی بگذارید. مثلاً اگر همه اجزای اتاق سفید است گل های رنگی و شادابی را وسط میز بگذارید.





اخیراً مد شده است که شاخه های پرشکوفه و حتی پرمیوه را به خانه آورده و از آنها برای تزئین منزل استفاده می کنند. یک شاخه پرمیوه را وسط میز ناهارخوری بگذارید. گذاشتن گلدان های ریز و سبز هم به فضا طراوت می بخشد و آن را رمانتیک می کند.





ظروف شیشه ای هم مدتی است که کاربرد زیادی در تزئینات منزل یافته اند. می توانید گل های زیبای ارکیده را در چند ظرف شبیه بهم بگذارید تا بدین ترتیب عمر آنها نیز بیشتر شود.





ترکیب گلدان و ظرف میوه چیز جدیدی نیست، مگرآنکه به شیوه جالبی از آن استفاده شود. در میان رنگ های خنثی از چند رنگ شاد استفاده کنید.





اگر مراقب خوبی برای کاکتوس ها هستید، آنها را سر میز ناهارخوری بیاورید. مطمئن باشید که به میز شما جلوه خاصی می دهند.





شاخه های میوه معمولاً بیشتر در باغ ها و خانه های روستایی پیدا می شوند. اگر مهمانتان را به خانه روستایی خود دعوت کرده اید، میز غذا را با یکی دو شاخه پرمیوه تزئین کنید.





اگر ظروف سفالی خوش رنگ و لعابی دارید، آنها را با دستمال سفره ها هماهنگ کنید و چند شاخه گل به رنگ گل های این ظروف هم روی میز بگذارید. ترکیب دو یا سه رنگ در پس زمینه خنثی شگفت انگیز است.





اگر مهمان خاصی قرار است برایتان بیاید، ریسک نکنید و گلدان پری از گل های سفید تهیه کنید. مخصوصاً اگر دکوراسیون شما سفید با رگه های از رنگ طلایی است.





قطعاً زیبایی منظره دریا دیگر نمی گذارد کانون توجه شما به اشیای اتاق برود. پس از چند آیتم اصلی برای دکوره کردن اتاق استفاده کنید و برای آوردن طبیعت به روی میز ناهارخوری، یک تراریوم کوچک روی میز بگذارید.