سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

شغل های به دردبخور در آمریکا کدامند؟


این روزها کار پیدا کردن بسیار دشوار شده است... و اگر کاری پیدا کنید که که در بعضی از رشته ها برای آن سر و دست می شکنند شاهکار کرده اید. همه فکر می کنند افراد واجد شرایط فراوانی برای هر شغل وجود دارند و آماده اند که استخدامشان کنند.

صبح بخیر: این شغل ها در چند سال آینده رشد بالایی را تجربه خواهند کرد.

این روزها کار پیدا کردن بسیار دشوار شده است... و اگر کاری پیدا کنید که که در بعضی از رشته ها برای آن سر و دست می شکنند شاهکار کرده اید. همه فکر می کنند افراد واجد شرایط فراوانی برای هر شغل وجود دارند و آماده اند که استخدامشان کنند، ولی شغل هایی نیز وجود دارد که کاندیداهای آن بسیار اندک هستند.

اگر برای استخدام شدن آماده هستید و می خواهید شغلی پیدا کنید که رشد خوبی داشته باشد، موارد زیر را هم در نظر بگیرید، زیرا وزارت کار ایالات متحده پیش بینی می کند که این شغل ها از سال 2010 تا سال 2020 رشد بالایی را تجربه خواهند کرد.

شغل اول: حسابدار یا حسابرس

تعداد شغل های افزوده شده بین 2010 و 2020: 190700

رشد این شغل بین 2010 تا 2020: 16 درصد

شغل هایی با رشد بالا

به گزارش وزارت کار ایالات متحده، رسوایی های شرکتی و بحران های مالی اخیر و مقررات سنگین موجب تقاضای بیشتر خدمات حسابداری می شود.

انواع و اقسام حسابداران و حسابرسین وجود دارند و همه آنها روی پول کار می کنند. شغل آنها شامل کار با سوابق مالی، اظهارنامه های مالی و سیستم های حسابداری می شود.

اگر فکر می کنید که قابلیت انجام این کار را دارید، باید دقت داشته باشید که مدرک کارشناسی در رشته حسابداری یا رشته ای مشابه برای این شغل ها لازم است. داشتن گواهینامه های دیگر در رشته خاص حسابداری، آینده شغلی شما را بهتر می کند.




شغل دوم: دستیار پزشک

تعداد شغل های افزوده شده بین 2010 و 2020: 162900

رشد این شغل بین 2010 تا 2020: 31 درصد

شغل هایی با رشد بالا

یک شغل خوب دیگر دستیاری پزشک است. به گزارش وزارت کار ایالات متحده، بخشی از دلیل رشد فراوان این شغل می تواند به جمعیت مردم بعد از جنگ جهانی ربط داده شود که به خدمات پیشگیرانه نیاز دارند.

نیاز آنها به خدمات بیشتر منجر به نیاز به گسترش فعالیت ها و طبابت پزشکان می شود. در نتیجه، پزشکان نیاز به استخدام دستیاران بیشتر برای انجام روال عادی روزانه و وظایف بالینی و اداری خواهند داشت.

در مورد وظایف بالینی و اداری، نقش دستیار پزشک شامل هر چیزی می شود از گرفتن شرح حال بیماران و وقت دادن به آنها گرفته تا کمک به معاینات بیماران.

اگر در مورد دستیار پزشک شدن فکر می کنید باید به یاد داشته باشید که با آنکه هیچ مدرک تحصیلی رسمی برای این شغل لازم نیست، ولی کارفرمایان متقاضیانی را ترجیح می دهند که حداقل مدرک دیپلم را داشته باشند. در بعضی از ایالات آمریکا حتی گذراندن یک آزمون و فارغ التحصیل شدن در رشته معتبر لازم است.




شغل سوم: مددکار اجتماعی

تعداد شغل های افزوده شده بین 2010 و 2020: 161200

رشد این شغل بین 2010 تا 2020: 25 درصد

بنا به گزارش وزارت کار آمریکا، به علت افزایش تقاضای بهداشتی درمانی و خدمات اجتماعی، نیاز به مددکاران اجتماعی از سال 2010 تا سال 2020 افزایش خواهد یافت.

مددکاران مستقیم به مردم کمک می کنند که چالش ها و مشکلات خاصی همچون بیماری، بیکاری یا موقعیت های بحرانی خود را پست سر بگذارند. آنها به مشتریان کمک می کنند تا بتوانند با آژانس های دولتی کار کنند و درخواست مزایا بدهند یا خدماتی که برای آنها فراهم می شود را ارزیابی کنند.

برای مددکار اجتماعی شدن باید مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته روانشناسی یا جامع شناسی داشته باشید. بعضی از موقعیت ها و محیط ها مستلزم مدرک کارشناسی ارشد هستند.




شغل چهارم: متخصص منابع انسانی

تعداد شغل های افزوده شده بین 2010 و 2020: 90700

رشد این شغل بین 2010 تا 2020: 21 درصد

یک شغل عالی دیگر متخصص منابع انسانی است. به گزارش وزارت کار، رشد این شغل تا حدودی به خاطر جمعیت سالمند و تغییر قوانین استخدام است. برای مثال می گویند که شرکت ها به متخصصین منابع انسانی نیاز دارند تا برای کارمندانی که شغلشان را ترک می کنند، جایگزین هایی بیابند و به گزینه های بهداشت و درمان پیچیده و قوانین استخدامی رسیدگی کنند.

متخصصین منابع انسانی مسئول همه چیزهای مربوط به فرآیندهای استخدام هستند، از مصاحبه با متقاضیان گرفته تا تماس با معرفین و انجام کنترل های پس زمینه بر روی متقاضیان و استخدام کاندیداهای واجد شرایط.

اگر از این شغل خوشتان می آید باید دقت داشته باشید که اکثر این شغل ها مستلزم مدرک کارشناسی در رشته منابع انسانی، مدیریت یا رشته های مربوطه هستند. وزارت کار گزارش کرده است که بعضی از کارفرمایان متقاضیانی با سالهای سابقه کار در رشته مربوطه را استخدام می کنند.




شغل پنجم: مدیر خدمات بهداشتی و سلامتی

تعدادشغل های افزوده شده بین 2010 و 2020: 68000

رشد این شغل بین 2010 تا 2020: 22 درصد

به لطف تأثیر دومینویی جمعیت سالمند بعد از جنگ جهانی و تقاضای بالای خدمات پزشکی، مدیران خدمات پزشکی و سلامتی برای مدیریت پرسنل، سیاست ها و رویه ها – به خصوص در تسهیلات مراقبت پرستاری و رویه های گروهی پزشکی – لازم هستند.

مدیران خدمات بهداشتی و سلامتی اغلب مسئول انواع و اقسام وظایف اداری همچون مدیریت بودجه و سازماندهی سوابق برای مرکز بهداشتی درمانی هستند. آنها قوانین و مقررات جدید را مطالعه می کنند و نماینده مرکز بهداشتی درمانی در جلسات با سرمایه گذاران هستند.

آیا فکر می کنید این شغل برایتان مناسب است؟ به گزارش وزارت کار آمریکا، مدیران خدمات پزشکی و سلامتی آینده باید مدرک کارشناسی در مدیریت بهداشت و درمان داشته باشند. مدرک کارشناسی ارشد در خدمات بهداشتی، سلامت عمومی، مدیریت مراقبت های بلندمدت، مدیریت همگانی یا مدیریت بازرگانی هم متداول است.




شغل ششم: متخصص روابط عمومی

تعداد شغل های افزوده شده بین 2010 و 2020: 58200

رشد این شغل بین 2010 تا 2020: 23 درصد

بر طبق گزارش وزارت کار، سازمان ها در حال درک قدرت اینترنت و نحوه شکل دادن به افکار عمومی هستند که تا حدودی به همین دلیل است که آنها 23 درصد رشد برای متخصصین روابط عمومی داشته اند.

متخصصین روابط عمومی باید انواع و اقسام مهارت ها را داشته باشند تا بتوانند به درستی با مشتریان خود سر و کله بزنند. وظایف عادی آنها شامل شناسایی مخاطبین، هماهنگی مطبوعاتی و سخنرانی های اجرایی و پاسخگویی به درخواست های رسانه ای می شود.

اگر می خواهید این شغل را داشته باشید با مدرک دانشگاهی داشته باشید. این متخصصین اغلب مدرک کارشناسی دارند و کارفرمایان عموماً از متقاضیانی را می خواهند که مدرک ارتباطات، روابط عمومی، روزنامه نگاری، زبان انگلیسی یا مدیریت داشته باشند.




شغل هفتم: دستیار وکیل

تعداد شغل های افزوده شده بین 2010 و 2020: 46900

رشد این شغل بین 2010 تا 2020: 18 درصد


شغل هایی با رشد بالا

در دوره رکود اخیر که پرسنل تعدیل شدند، بعضی از شرکت های حقوقی برای تکمیل پرسنل خود دستیار حقوقی استخدام کردند که بتوانند وظایفی را انجام دهند که قبلاً وکلای درجه یک این وظایف را انجام می دادند.

دستیاران حقوقی مانند کارآگاهان شرکت های حقوقی یا حتی شرکت های غیرانتفاعی هستند. آنها اغلب به وکلا برای حل کردن پرونده ها کمک می کنند. آنها گزارش ها را می نویسند و اطلاعات را در بانک داده ها و گزارش ها ذخیره می کنند.

اگر به این شغل فکر می کنید، باید در نظر بگیرید که: اغلب دستیاران حقوقی دارای مدرک کاردانی در مطالعات حقوقی یا مدرک کارشناسی در رشته دیگری هستند یا گواهینامه ای در رشته مطالعات حقوقی دارند.


ویدیو مرتبط :
به دردبخور ترین تبلیغات تلویزیونی - آخر خنده-اینستاگرام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عجیب ترین راه برای پیدا کردن شغل در آمریکا +عکس



عجیب ترین راه برای پیدا کردن شغل در آمریکا +عکس

مشکل بیکاری در آمریکا به اندازه ای شده است که خانواده ها برای پیدا کردن یک شغل دست به هر کاری می زنند و از راه های عجیب وارد شده اند.

به تازگی یک مرد اهل اوهایو آمریکا بیلبوردی را تهیه کرده است که در آن نوشته است "لطفا همسر مرا استخدام کنید" و بر روی آن مدارکی که همسرش دارد را یادآور شده است.

این مرد که خودش کلانتر این منطقه است بعد از اینکه همسرش به مدت یک سال به دنبال کار می گشت خسته شده و این بیلبورد را تهیه کرد تا او بتواند شغلی را پیدا کند.

این خانواده که دارای سه فرزند نیز هستند شاید برای امرار معاش پول زیادی نیاز نداشته باشند اما همسر این مرد معتقد است که باید در درآمد ماهانه با شوهرش شریک باشد.

 

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

خانم "استارد” میگوید تا کنون ایمیل های فراوانی داشته است اما همه آنها یا آرزوی موفقیت برای او برای یافتن یک شغل مناسب است و یا اینکه نظرات و پیشنهادات مردمی برای حل مشکلش و تا کنون هیچ کارفرمایی برای استخدام وی تماس نگرفته است.

این مرد ۳۸ ساله توسط مردم شهرش مورد تحسین قرار گرفته است و میگوید دیدن چهره شوکه همسرش هنگام مواجه شدن با این بیلبوردها برایش یک خاطره فراموش نشدنی است. او میگوید تنها آرزویش این است که شغل مناسبی برای همسرش پیدا شود./باشگاه خبرنگاران