سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

شخصیت‌ شناسی علمی همسر از روی بستنی


این یافته‌ها حاصل پژوهش‌های یک شرکت آمـریکـایـی تولـید کننده بستنی به نام «ادیس گراند» است و پس از کشف آنها، متخصصان عصب‌شناسی هم ارتباط میان شخصیت و طعم بستنی مورد علاقه را تایید کرده‌اند. پس با خیال راحت به این یافته اعتماد کنید.



مجله سیب سبز: شناخت كامل همسر آینده تان، تا زمانی که زیر یک سقف نرفته اید ممکن نیست. اما محققان همیشه راه های میانبری را کشف می‌کنند که می‌توانند شما را یک قدم به همسرشناسی نزدیک‌تر کنند. از نگاه یک پژوهشگر، یک مرد هرقدر هم که مرموز باشد، قابل کشف است و به همین دلیل محققان به شما توصیه می‌کنند که قبل از گرفتن تصمیم نهایی از راه‌هایی که پیشنهاد می‌کنند عبور کنید. یکی از این راه‌ها، گذاشتن قرار در بستنی‌فروشی‌هاست. آنها معتقدند حتی مرموزترین مردهای جهان، هنگام خوردن بستنی رازهای شخصیت‌شان را فاش می‌کنند. این یافته‌ها حاصل پژوهش‌های یک شرکت آمـریکـایـی تولـید کننده بستنی به نام «ادیس گراند» است و پس از کشف آنها، متخصصان عصب‌شناسی هم ارتباط میان شخصیت و طعم بستنی مورد علاقه را تایید کرده‌اند. پس با خیال راحت به این یافته اعتماد کنید.

5 بستنی به او تعارف کنید

اگر همسر آینده‌تان را راضی کرده اید که در کنار شما بستنی بخورد، وقت آن است که هوشیارانه به سفارشی که می‌دهد توجه کنید.  حواس‌تان باشد در فهرست بستنی شما نباید همه انواع این خوراکی خوشمزه حضور داشته باشد، زیرا این تحقیقات تنها رابطه 5 نوع بستنی با شخصیت را کشف کرده‌اند.  حالا وقت آن است که ببینید خواستگار شما در میان بستنی های زیر کدام یک را انتخاب می‌کند. البته اگر او گفت همه بستنی‌ها را دوست دارد زیر بار نروید و وادارش کنید که تنها یکی را انتخاب کند:

بستنی وانیلی
بستنی‌شکلاتی
بستنی گردویی
بستنی موزی
بستنی توت فرنگی



شوهران جالب

بستنی وانیلی: اگر به‌خاطر ناتوانی‌تان در ریسک‌پذیری همیشه از دیگران عقب می‌مانید، ازدواج با مردی که بستنی وانیلی دوست دارد می‌تواند زندگی شما را دگرگون کند. پژوهشگران می‌گویند، دوستداران این بستنی در زندگی خطرات زیادی را می‌پذیرند و اهداف بزرگی در سر دارند. از نظر آنها این افراد انتظارات زیادی از خود دارند و هیچ‌وقت به آنچه دارند قناعت نمی‌کنند. البته ریسک‌پذیری بیش از حد نمی‌تواند نظر شما را در مورد آنها منفی کند، چراکه این افراد آنقدر شاد و پرهیجان هستند که می‌توانید در کنارشان بسیار خوش بگذرانید. بستنی وانیلی خورها لحظات خوب زندگی شان را در کنار خانواده و اقوام نزدیک سپری می‌کنند، البته زیاد هم خوشحال نباشید چون گاهی تصمیم گرفتن بر اساس انگیزه‌های آنی و بدون فکر قبلی، بودن در کنار آنها را سخت می‌کند اما در عین حال، خونگرم، پرتلاش، آرمانگرا، بااحساس بودن باعث می‌شود که آنان باز هم جذاب جلوه کنند و حتی اگر در مواردی درونگرا باشند، باز هم دوست داشتنی دیده شوند.

وانیلی‌ها با هم

اگر خودتان بستنی وانیلی را به دیگر طعم‌ها ترجیح می‌دهید، احتمالا انتخاب فردی که چنین سلیقه ای دارد برای شما ساده تر است.





شوهران سرگرم‌کننده

بستنی شکلاتی: در کنار دوستداران بستنی شکلاتی همیشه خوش می‌گذرد. این افرادسرزنده و بانشاط و خلاق می‌توانند شما را از لاک تنهایی‌تان بیرون بیاورند و به دنیای شاد و ماجراجویانه‌ای وارد کنند. از طرف دیگر، تلاش آنها برای خوش لباس بودن هم باعث می‌شود که در برخورد اول، نظر مثبتی در موردشان داشته باشید و شخصیت برون‌گرای‌شان هم باعث می‌شود خیلی راحت آدم‌ها را به خود جذب کنند. تاثیر گذاشتن روی دیگران، برای این آدم‌ها کار سختی نیست و آنها در هر جمعی که وارد شوند، در مرکز توجه دیگران قرار می‌گیرند. البته در کنار این آدم‌های شاد و فعال، شما باید مسئولیت‌های تازه‌ای را هم برعهده بگیرید. سرگرم کردن آنها می‌تواند سخت ترین مسئولیت شما باشد زیرا آنها عاشق تغییر و تازگی هستند و اگر تنها مدت کوتاهی در روال عادی زندگی گرفتار شوند، سرخورده و کسل خواهند شد.

ازدواج فردی که بستنی شکلاتی دوست دارد، با کسی که عاشق بستنی گردویی است می‌تواند موفقیت بیشتری را به همراه داشته باشد، چراکه محققان معتقدند این 2دو مکمل یکدیگرند.





شوهران خجالتی

بستنی توت فرنگی: برخلاف ظاهر فریبنده اش، طرفداران این نوع بستنی آدم‌های خجالتی و درونگرایی هستند. آنها احساساتی نیرومند دارند و به جزئیات و نکات ظریف، توجه زیادی نشان می‌دهند. فریب دادن آنها کار ساده‌ای نیست، زیرا گاهی شبیه کاراگاه‌های خصوصی عمل می‌کنند و با ذهن تیزبین‌شان از همه چیز سر در می‌آورند.  گرچه آنها هم مثل دیگر آدم‌ها ترکیبی از خصوصیات منفی و مثبت را دارند، اما محققان مستبد و خودرای بودن را جزء جدانشدنی شخصیت آنها می‌دانند.  درست است که این ویژگی‌های آنها باعث می‌شود گاهی شما را ناراحت کنند، اما از طرف دیگر، خیلی زود به سمت‌تان برمی‌گردند و برای درست کردن اوضاع تلاش می‌کنند. پژوهشگران معتقدند، این افراد در قبال بسیاری از مسائل به راحتی خود را مقصر می‌دانند و درمواردی بداخلاق و بدبین می‌شوند. ممکن است از نظر شما آنها آدم‌های قدرت طلب و سنگدلی باشند، اما برخلاف آنچه گمان می‌کنید، دوستداران بستنی توت فرنگی اعتماد به نفس کمی دارند و تمام تلاش شان را برای پنهان نگه داشتن این ویژگی به خرج می‌دهند.

توت‌فرنگی‌ها با شکلاتی‌ها

بررسی‌ها ثابت کرده دوستداران بستنی توت‌فرنگی بیشتر از هر کسی با دوستداران بستنی شکلاتی کنار می‌آیند و در کنارشان احساس خوشبختی می‌کنند.





شوهران مهاجم

بستنی گردویی: اگر به بستنی گردویی علاقه دارد، بدانید که فرد منظم، بادقت و کمال گرایی است. در مقابل چنین مردی باید مراقب تمام رفتارهای خود باشید، زیرا به جزئیات بسیار اهمیت می‌دهند. توقع نداشته باشید که این شخص، دار و ندارش را به پای شما بریزد، زیرا در مورد مسائل مالی به شدت محافظه کار است و هیچ وقت تا آخر جیبش را خرج نمی‌کند. اگر در مورد او از اطرافیانش تحقیق کنید، قطعا می‌گویند فردی باوجدان و وظیفه‌شناس است اما او گذشته از همه خصوصیات محافظه کارانه اش، فردی پرجنب‌وجوش و پرتکاپو به حساب می‌آید و در ورزش‌هاهمیشه در جایگاه یک مهاجم ظاهر می‌شود. اگر به پیشنهاد ازدواج او بله بگویید، باید بدانید که همسری رقابت‌جو انتخاب کرده‌اید که برای جلو زدن از دیگران همه تلاشش را به خرج می‌دهد.

شکلات مثل گردویی

ازدواج با دوستداران بستنی شکلاتی و گردویی برای این افراد آسان تر است و به تنش های کمتری منجر می‌شود.





شوهران دست‌و‌دل‌باز

بستنی موزی: اگر در جست و جوی یک همسر راحت و بی‌خیال هستید، یکی از طرفداران بستنی موزی را انتخاب کنید. آنها آدم‌های راحتی هستند که مسائل را ساده در نظر می‌گیرند. زندگی با  این مردها، برای بسیاری از زن‌ها آسان است، چراکه با سخاوت‌مندی بیش از حدشان می‌توانند دل همسرشان را به دست بیاورند. درست است که بی خیالی آنها می‌تواند گاهی شما را از کوره به در ببرد، اما تعادل‌شان در گرفتن تصمیم‌ها و عمل کردن به آنها، می‌تواند به شما آرامش خاصی بدهد. این آدم‌های دلسوز و مهربان، تحمل دیدن ناراحتی عزیزان‌شان را ندارند  افراد صادقی هستند که می‌توان با اطمینان، یک عمر در کنارشان زندگی کرد.

موزی‌ها مشکل ندارند

دوستداران بستنی موزی با هر شخصیتی کنار می‌آیند. پس اگر بستنی موزی دوست دارید، دیگر نیاز نیست خواستگارتان را محک بزنید.


ویدیو مرتبط :
آزمایش علمی مریض (43) - بستنی ساز دستی!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رابطه بستنی و شخصیت افراد مختلف



 

 

رابطه بستنی و شخصیت افراد مختلف

 

بنا به نتیجه یک تحقیق علمی ، تجربی که همبستگی نزدیک بین طعم ها و شخصیت افراد را ثابت میکند ، اگر  می خواهید بدانید بستنی مورد علاقه تان چه ویژگی‌های شخصیتی شما را لو میدهد! اول بستنی مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید و بعد بخوانید


بستنی کاکائویی

 

رابطه بستنی و شخصیت افراد مختلف

 

اگر بستنی مورد علاقه شما بستنی کاکائویی است ، میتوان گفت که سرزنده و خلاق هستید . شما به ندرت سعی می کنید هیجان و اشتیاق تان را پنهان کنید شخصیت شما برای دیگران جالب است و در مهمانی ها وجود شما فضا را شاد می کند . کارهای یکنواخت شما را کسل می کند و از اینکه همیشه در مرکز توجه دیگران باشید لذت می برید .

 

بستنی گردویی

 

رابطه بستنی و شخصیت افراد مختلف

 

دوستاران بستنی گردویی منظم و محتاط هستند . این کمال گران خیلی به جزئیات اهمیت می دهند و هیچ وقت از قوانین تخطی نمی کنند . وظیفه شناسی ، اخلاق گرایی و محافظه کاری از ویژگی های بارز آنهاست . آن ها از رقابت با دیگران بخصوص در ورزش لذت می برند و دوستدارند همیشه رئیس باشند .

 

بستنی پسته ای

 

رابطه بستنی و شخصیت افراد مختلف

 

دوستداران بستنی پسته ای شنوندگان خوبی هستند . صبر و تحمل زیادی دارند و مشکلات را با شکیبایی پشت سر می گذارند ، کمتر خشمگین می شوند و افرادی هستند بسیار احساساتی . در درک مشکلات و موقعیت های دیگران به خوبی عمل می کنند و به همین جهت روابط خوبی با اطرافیانشان دارند .


بستنی وانیلی

 

رابطه بستنی و شخصیت افراد مختلف

 

اگر شما بستنی وانیلی دوست دارید ، به احتمال زیاد آدمی هستید تنوع طلب ، شما اغلب اوقات بر اساس انگیزه‌های آنی‌تان عمل می کنید و از ریسک کردن نمی ترسید . از آنجا که توقعات زیادی از خودتان دارید ، اهداف بلندی هم برای خودتان تعریف می کنید . روابط نزدیک خانوادگی برای شما لذت بخش است .

 

بستنی قهوه

 

رابطه بستنی و شخصیت افراد مختلف

 

اما اگر بستنی با طعم قهوه را دوست دارید باید بگویم که شما حافظه خوبی دارید . تقریباً هیچ وقت اسم ها و وقایع گذشته را فراموش نمی کنید . زیاد به گذشته فکر می کنید و از مرور کردن خاطراتتان لذت میبرید . تا حد ی درون گرا هستید و احساساتتان را به راحتی بروز نمی دهید .

 

بستنی توت فرنگی

 

رابطه بستنی و شخصیت افراد مختلف

 

اما آن دسته از دوستانی که به بستنی توت فرنگی علاقه خاصی دارند ، خجالتی هستند و احساسات بسیار قوی دارند و به علاوه افرادی هستند دقیق ، مشکوک و خود رای . دوستداران بستنی توت فرنگی کاملاً درون گرا هستند و معمولاً خودشان را به خاطر ضعف ها و اشتباهاتشان سرزنش می کنند .


بستنی موزی

 

رابطه بستنی و شخصیت افراد مختلف

 

اما اگر طعم بستنی موزی را به بقیه طعمها ترجیح می دهید ، فردی هستید آسانگیر که به راحتی خودتان را با شرایط جدی تطبیق می دهید . دست و دلبازی ، صداقت و همدلی شما زبانزد خاص و عام است

منبع:برگرفته شده از سایت چپق