سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

سه سوال از سه معمار برجسته ایرانی!


معمار سرزمین من مرا می فهمد! نقش عشق می زند بر چهره ی زخم خورده ی این مرز و بوم....

وب سایت چیدانه: معمار سرزمین من مرا می فهمد! نقش عشق می زند بر چهره ی زخم خورده ی این مرز و بوم....

سه سوال از سه معمار برجسته ایرانی!

سه سوال از سه معمار برجسته ایرانی!

اگر به گذشته معماری ایران تا دوران قاجار نگاهی بیندازیم، می‌بینیم که شغل معمار به عنوان یک تخصص میان مردم پذیرفته شده و تصمیم و صلاح دید معمار در جایگاه متخصص، معتبر و تعیین‌کننده است. در معماری گذشته دخل و تصرف در کار معماران به شکل امروزی دیده نمی‌شود و نظرات مشتری در بیشترین حالت به درخواست‌هایی در زمینه جزییات و تزیینات فضای داخلی آن هم در منزل افراد متمول‌تر یا تعیین متنی درسر ورودی خانه محدود بوده است و این معمار بوده که در مورد کلیات معماری، روابط داخلی، فضاسازی و جلوه بیرونی بنا تصمیم می‌گرفت.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



دکوراسیونی شیک و دوست داشتنی با مبل های شنی

سه سوال از سه معمار برجسته ایرانی!

هر روزی که می گذرد، چشممان به جمال مبلمان های جدید بیشتر روشن می شود. مبلمان هایی که هم ظاهر متفاوت تری دارند و هم از مواد و مصالح متنوع تری درست شده اند. یکی از این مبلمان های مدرن و امروزی، مبل های شنی هستند. بله درست شنیدید، مبل های شنی. اگر برای شما هم جالب است تا بیشتر در رابطه با آن ها بدانید، پیشنهاد می کنم حتما تا انتهای این مطلب با چیدانه همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



به همین سادگی پرده را نصب کنید!

سه سوال از سه معمار برجسته ایرانی!

همه ما به خوبی می دانیم که پرده ها با این که جزو عناصر کوچک محسوب می شوند، اما حسابی تاثیر گذار هستند. یکی از لوازمی که حسابی در چهره پرده های تان تاثیر گذار هستند، میل پرده ها هستند. شاید فکر کنید که نصب میل پرده ها، کاری سخت است و به همین دلیل به سراغ آن ها نمی روید اما این ویدئو به شما نشان می دهد که چگونه می توانید از پس نصب آن ها بر بیایید تا انتهای این ویدئو با چیدانه همراه باشیدشاید فکر کنید که نصب میل پرده ها، کاری سخت است و به همین دلیل به سراغ آن ها نمی روید اما این ویدئو به شما نشان می دهد که چگونه می توانید از پس نصب آن ها بر بیایید تا انتهای این ویدئو با چیدانه همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



یک تراریوم زیبا در لیوان شیشه ای شما

سه سوال از سه معمار برجسته ایرانی!

یک لیوان بزرگ شیشه ای را به راحتی به تراریومی برای گیاهان کوچک خود تبدیل کنید. می توانید این تراریوم زیبا را بر روی میز غذاخوری یا روی کنسول یا کانتر آشپزخانه قرار دهید و از دیدن آن لذت ببرید. ساخت این تراریوم بسیار آسان است و می تواند هدیه ای ویژه و دست ساز برای نزدیکانتان باشد. با چیدانه همراه باشید تا روند ساخت آن را بیاموزیم.


ویدیو مرتبط :
رقص سه نفره از سه جوان شایسته ایرانی :دی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نمایشگاه «یك ،دو،سه؛هنر معاصر ایرانی»



 

 

نمایشگاه «یك ،دو،سه؛هنر معاصر ایرانی» در موزه لس آنجلس

 

نمایشگاه «یك ،دو،سه؛هنر معاصر ایرانی» در موزه لس آنجلس .آثاری از بهمن جلالی، سمیرا علیخان زاده و یاسمن عامری كه از سوی بخش هنر اسلامی موزه هنر لس آنجلس خریداری شده است، این روزها در نمایشگاهی با عنوان «یك، دو، سه؛ هنرمندان معاصر ایرانی» در بخش خاورمیانه این موزه به نمایش در آمده است.



آثاری از بهمن جلالی، سمیرا علیخان زاده و یاسمن عامری كه از سوی بخش هنر اسلامی موزه هنر لس آنجلس خریداری شده است، این روزها در نمایشگاهی با عنوان «یك، دو، سه؛ هنرمندان معاصر ایرانی» در بخش خاورمیانه این موزه به نمایش در آمده است.

موزه هنر لس آنجلس معروف به «لاكما-LACMA» چندی پیش دو تابلو عكس از مجموعه «تصویر خیال: قرمز» از مجموعه عكس های مونتاژ شده ی جلالی از نگاتیوهای دوره قاجار را خریداری كرد.

این موزه هم چنین دو تابلو از سمیرا علیخانزاده هنرمند نقاش معاصر ایرانی خریداری كرده است.

این تابلوها در ادامه تجربیات قبلی علیخانزاده و با تركیب عكس های قدیمی و فرش ایرانی كار شده اند كه پیش از این نمونه ای از آنها را در یكی از نمایشگاه گروهی فرش ایرانی در گالری اثر به نمایش گذاشته بود.

هم چنین موزه «لاكما»، شش تابلو از مجموعه چاپ دیجیتالی یاسمن عامری با موضوع زنان خریداری كرده است.

گفتنی است:تمامی آثار خریداری شده از سوی این موزه در ارتباط با موضوع زنان در هنر معاصر ایرانی است كه این روزها در تالار خاورمیانه موزه لس آنجلس به نمایش در آمده است و نمایش آن تا یك ماه آینده ادامه دارد.... /خبرگزارى ایسنا