سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

سفید؛ نماد پاکی در آشپزخانه


در طراحی این آشپزخانه مدرن از سبکی خاص استفاده شده است. کابینت ها به شکلی خلاقانه در این محیط تعبیه شده اند و طراحی کابینت ها بسیار چشم نواز و زیبا است.

وب سایت اتاق: در طراحی این آشپزخانه مدرن از سبکی خاص استفاده شده است. کابینت ها به شکلی خلاقانه در این محیط تعبیه شده اند و طراحی کابینت ها بسیار چشم نواز و زیبا است. فضا برای انجام فعالیت در این محیط کافی است و فرد می تواند آزادانه به کارهای خود بپردازد.

از دیگر مسایلی که در این آشپزخانه به آن پرداخته شده است استفاده از رنگ سفید که نماد پاکی است در کنار رنگ قهوهای دیوار و کف پوش است که محیط را دنج و آرام نشان می دهد است. هود درون کابینت تعبیه شده است. ترکیب رنگ ها و طراحی خلاقانه این آشپزخانه را منحصر به فرد کرده است.

۱۱ایده برای داشتن آشپزخانه مدرن
آشپزخانه مدرن سفید و قهوه ای

 رنگ سفید همان طور که قبلا اشاره شد به وفور برای آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد. در این طراحی مدرن از فضا مخصوصا ارتفاع حداکثر استفاده شده است. یک میز هم برای سرو غذا و هم برای انجام فعالیت های دیگر قرار داده شده است.

 استفاده از هود island  در این طراحی این طرح را چشم نواز و شیک کرده است. رنگ سفید محیط را بزرگتر نشان می دهد و فرد با قرار گیری در آن احساس آرامش خواهد داشت.

۱۱ایده برای داشتن آشپزخانه مدرن
آشپزخانه مدرن سفید

در آشپزخانه از چوب و استیل برای طراحی استفاده شده است که چشم را خیره می کند. ترکیب چوب و استیل آن چنان زیبا شده است که فرد با قرار گیری در این فضا حس زندگی و طراوت را به خوبی درک می کند.

 چوب عنصری طبیعی و بر گرفه از طبیعت است که با محیط زیست سازگار است. استیل این آشپزخانه را مدرن کرده است و چوب به ظرافت آن افزوده است. استفاده از هود شومینه ای متناسب با طراحی این آشپزخانه را حرفه ای و خاص کرده است.

۱۱ایده برای داشتن آشپزخانه مدرن
چوب و استیل در آشپزخانه مدرن

در طراحی این آشپزخانه از رنگ خنثی سیاه و استیل در کنار چوب استفاده شده است. سیاه رنگی گیرا است که استفاده از آن در طراحی سبب می شود عناصر دیگر به خوبی خود را نشان دهند. در این آشپز خانه یک عنصر به زیبایی طراحی و اجرا شده است.

 سینک ظرف شوویی استوانه ای شکل که این امکان در آن به وجود امده در یک مساحت دایره ای شکل هر گونه امکاناتی که یک سینک می تواند در پیشرفته ترین حالت خود دارا باشد در آن به وجود آمده است . هر طرحی یک نقطه عطف دارد و به نظر می سرد که در این کار انتخاب اوج خلاقیت طراح بسیار سخت است.

۱۱ایده برای داشتن آشپزخانه مدرن
سینک در آشپزخانه مدرن

استاده از رنگ قهوه ای در طراحی این آشپزخانه انتخابی بسیار مناسب و هوشمندانه بوده است. یک آشپزخانه باید محلی باشد تا فرد بتوان با یک ذهن آرام و بی دغدغه به انجام فعالیت در آن بپردازد و رنگ قهوه ای این حس را به رد خواهد داد که در آرامش مطلق و با روحیه ای شاد به آشپری در آن بپردازد.

 در این طرح نیز از هود جزیره برای تهویه مناسب هوا استفاده شده است. فضای آشپزخانه بسیار شاد و زنده است. نور پردازی در این آشپزخانه بسیار درست انجام شده است و محیط را زیبا و روشن کرده است.

۱۱ایده برای داشتن آشپزخانه مدرن
نورپردازی در آشپزخانه مدرن

تلفیقی از رنگ سفید و چوب که به محیط جان داده است و این امکان را به فرد می دهد که با قرار گیری در این محل با روحیه ای خوب به فعالیت بپردازد و از انجام آشپزی در فضا احساس خستگی و کسلی نکند.

آن چنان که هرگز در این محل احساس یکنواختی نخواهید کرد.نور ورودی به این اتاق نیز کمک زیادی به روشن کردن محیط کرده است و در بزرگتر نشان دادن آن بسیار موثر بوده است. تناژی از رنگ سبز حس زندگی و طراوت را به محیط القا می کند.

۱۱ایده برای داشتن آشپزخانه مدرن
رنگ سفید و چوب در آشپزخانه مدرن

استفاده از رنگ آبی در این طراحی یک آشپزخانه مدرن و شیک را خلق کرده است. آبی رنگی رویایی است که فضای این آشپزخانه را دلنشین و لوکس کرده است.

تلفیق این رنگ با سفید سبب شده است که محیط روشن و چشم نواز شود. استفاده از نور طبیعی که از پنجره آشپزخانه به درون این فضا می تابد در بزرگتر وو دلباز تر نشان دادن آن موثر بوده است. استفاده از سینک در دو سمت میز به راحتی کار در آشپزخانه را داده است.

استفاده از روکش سنگی مناسب با هاررمونی رنگ در این فضا بوده است و به دلیل مقاومت سنگ از آن می توان سالهای متمادی استفاده کرد. استفاده از هود شومینه ای نیز انتخاب خوبی برای طراحی این آشپزخانه بوده است.

۱۱ایده برای داشتن آشپزخانه مدرن
رنگ آبی و آشپزخانه

رنگ صورتی تیره که در این آشپزخانه استفاده شده است یک طرح بسیار شیک و منحصر به فردی را ایجاد کرده است که کمک زیادی به ایجاد حس آرامش و راحتی در این فضا می کند.

 آشپزخانه محلی است که فرد در آن باید احساس زندگی و شادابی کند و تمرکز زیادی در انجام فعالیت و آشپزی داشته باشد از این رو رنگ های استفاده شده در آن می توانند این حس را در فرد به خوبی ایجاد کنند. استفاده از فضا به خوبی صورت گرفته و فرد به راحتی می تواند در این اشپزخانه رفت و آمد کند.

استفاده از یک هود مناسب و با طراحی زیبا که با این مجموعه هماهنگ باشد در ایجاد فضایی مدرن و شکیل موثر است. رنگ بنفش نیز در طراحی کابینت ها ترکیب مناسبی را به وجود آورده است.

۱۱ایده برای داشتن آشپزخانه مدرن
رنگ صورتی در آشپزخانه

رنگ آبی برای دیوار این آشپزخانه انتخاب به جایی برای تلطیف محیط بوده ات و کمک زیادی دلباز نشان دادن و ایجاد محیطی شاد کرده است. رنگ سفیدی که برای این آشپزخانه به کار رفته است در کنار رنگ آبی جلوه خاصی به این طراحی داده است و کمک کرده است که فضا روشن تر و جذاب تر به چشم بیاید. طرح افسانه ای و مدرن که برای آشپزخانه بسیار مناسب است. استفاده از روکش سیاه برای کابینت ها نیز در ایجاد فضایی گیرا موثر بوده است.

۱۱ایده برای داشتن آشپزخانه مدرن
رنگ آبی در آشپزخانه

در این آشپزخانه مدرن به جزیئات به خوبی توجه شده است. در این طراحی همه آن چه که باید در یک آشپزخانه وجود داشته باشد موجود است. قرار گیری هر یک از عناصر در این آشپزخانه به درست انجام گرفته است و یکی از دلایل آن هم وجود فضا کافی برای طراحی بوده است. نور طبیعی نیز در بزرگتر نشان دادن این محیط موثر بوده است.

استفاده از محلی مناسب برای قرار دادن سینک چنان که فرد به راحتی و بدون محدودیت فضایی به فعالیت بپردازد و یا استفاده از هودی که به صورت مخفی درون کابینت کار شده است از نکته سنجی هایی بوده است که طراح به آن توجه کرده است..

۱۱ایده برای داشتن آشپزخانه مدرن
چیدمان آشپزخانه مدرن

رنگ کرم از رنگ هایی است که همانند رنگ سفید به ایجاد محیطی پر آرامش و پر انرژی کمک می کند. در کنار رنگ کرم رنگ نارنجی استفاده شده است که فضا را گرم و صمیمی می کند و به محیط روح می بخشد. استفاده از فضا به خوبی انجام گرفته شده است .

 نور ورودی به این اشپزخانه از عناصر قابل توجه در این طراحی است که به ایجاد محیطی مطلوب و شاد کمک کرده است. نوع هودی که در این طراحی استفاده شده از سبک هود های جزیره است که برای طراجی های لوکس بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

۱۱ایده برای داشتن آشپزخانه مدرن
رنگ های گرم در آشپزخانه مدرن


ویدیو مرتبط :
طراحی آشپزخانه - رنگ آمیزی سفید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

راهنمای دکوراسیون سفید برای آشپزخانه


13 مدل آشپزخانه متفاوت با دکوراسیونی به رنگ سفید