سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

ست های پاییزی، ساده ولی خاص


وقت آن رسیده که سراغ رنگ‌های تیره و خفته روزهای سرد سال بروید؛ رنگ‌هایی که در سرمای هوا، گرمای بیشتری به شما می‌دهند اما پیشنهاد می‌کنیم در رنگ‌های تیره غرق نشوید.


مجله زندگی ایده آل: وقت آن رسیده که سراغ رنگ‌های تیره و خفته روزهای سرد سال بروید؛ رنگ‌هایی که در سرمای هوا، گرمای بیشتری به شما می‌دهند اما پیشنهاد می‌کنیم در رنگ‌های تیره غرق نشوید چون استفاده مکرر از رنگ‌های تیره در طول 6ماه، شما را دلمرده و خسته می‌کند.

توصیه می‌کنیم یک رنگ انرژی‌بخش را به ست‌های پاییزی خود اضافه کنید تا بتوانید از ساده‌ترین تیپ‌های پاییزی، ستی متفاوت و خاص خلق کنید. برای این کار، ما رنگ نارنجی را به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ رنگی که به‌عنوان رنگ پاییزی شناخته می‌شود و با چند اکسسوری ساده به متفاوت شدن ست‌های شما کمک کند.

ست 1: شب نارنجی

 - یک پیراهن مشکی ساده، همان چیزی است که همیشه به خانم‌ها توصیه می‌کنیم. یک پیراهن مشکی ساده، مشکل‌گشای بزرگی است که در بسیاری موقعیت‌ها به دردتان می‌خورد؛ همان لباس عزا و عروسی معروف.

- شما با کمک یک جفت گوشواره و دستبند نارنجی می‌توانید همان پیراهن مشکی همیشگی را به لباسی تازه تبدیل کنید.

- این لباس از دورهمی‌های همیشگی تا مهمانی‌های بزرگ قابل استفاده، شیک و برازنده است.

انتخاب رنگ نارنجی یعنی همراهی دلنشین با فصل

- ست‌های سفید و مشکی هم مانند این ست قابلیت ترکیب شدن با نارنجی را دارند. پیشنهاد می‌کنیم یک دستمال گردن سفید و مشکی را به این ست اضافه کنید تا بیشتر حال و هوای پاییزی پیدا کند. فقط یادتان باشد اضافه کردن دستمال گردن، ست شما را به ستی اسپرت تبدیل می‌کند که در مهمانی‌های نیمه‌رسمی قابل استفاده است.

- این مدل کفش را باید به‌عنوان کفش 2014 معرفی کرد. کفشی نوک تیز و ساده که در مدل‌های اغلب طراحان دیده می‌شود. این کفش‌ها پاشنه‌های کوتاهی دارند، به همین دلیل برای همه خانم‌ها قابل استفاده هستند.

- انتخاب کیف به مجلسی که قصد شرکت در آن را دارید، بستگی دارد. اگر به یک دورهمی یا مهمانی غیررسمی دعوت شده‌اید، کیف‌های دستی بزرگ گزینه خوبی است اما در موقعیت‌های رسمی‌تر بهتر است از کیف‌های کوچک و جمع‌وجور استفاده کنید.

ست 2: جادوی دو رنگ

- برای افرادی که به جای خرید لباس‌های متنوع سعی می‌کنند، ست کردن‌های متنوع را یاد بگیرند، رنگ طوسی گل سرسبد رنگ‌هاست؛ رنگی خاص که قدرت بالایی در ست شدن با رنگ‌های مختلف دارد.

- اگر دنبال ستی شیک برای مراسم نیمه‌رسمی هستید، این ست بلوز و شلوار را به شما پیشنهاد می‌کنیم. بلوزهای گشاد امسال بازار را تصاحب خواهند کرد و شما با خرید یک نمونه طوسی از این بلوزها می‌توانید ست‌های مختلف پاییزی را تجربه کنید.

- هوا آن‌قدر سرد نیست که مجبور باشید سراغ چکمه و نیم چکمه بروید. تا اطلاع ثانوی هم چنین کفش‌های عروسکی انتخاب خوبی برای شرکت در مراسم نیمه رسمی و اسپرت است.

انتخاب رنگ نارنجی یعنی همراهی دلنشین با فصل

- رنگ طوسی به تنهایی و بدون حضور رنگی زنده، ستی دلمرده خواهد بود، به همین دلیل بهتر است با رنگی مثل نارنجی این ست را زنده کنید. برای چنین کاری یک گوشواره، یک
دستمال‌گردن یا یک کیف خوب است و حتی می‌توانید از همه اینها در کنار هم استفاده کنید.

- ساده بودن این ست دست شما را باز می‌گذارد تا بتوانید از گوشواره‌های بزرگ هم استفاده کنید، به‌خصوص اگر دستمال‌گردن نارنجی را از ست خود حذف می‌کنید.

- در این ست جنس و مدل دستمال‌گردن نقش تعیین‌کننده‌ای در ست شما دارد. اگر از شال حریر استفاده کنید، لباس شما به سمت رسمی شدن پیش می‌رود و می‌توانید در مهمانی و دورهمی استفاده کنید اما اگر شال‌های نخی را به‌کار ببرید، ست اسپرت‌تر به‌نظر می‌رسد.

- شیکی و زیبایی این ست در سادگی آن است، با انتخاب کیف‌های فانتزی به زیبایی آن آسیب نرسانید.

ست 3: خیابانگردی خوش بگذرد

- یکی از بهترین رنگ‌ها برای قرار گرفتن در کنار رنگ نارنجی، قهوه‌ای است. اگر شما بارانی، ژاکت یا پالتوی قهوه‌ای برای روزهای سرد سال دارید، پیشنهاد می‌کنیم برای متفاوت کردن آن سراغ یک روسری نارنجی بروید.

- یک روسری چهارگوش، برای روزهای پاییزی انتخاب بهتری است چون این امکان را به شما می‌دهد که به شیوه‌های مختلف دور گردن خود گره بزنید و به این ترتیب خودتان را بیشتر در مقابل سرما محافظت کنید.

- یک جفت ونس نارنجی همان چیزی است که شما برای گشت‌و‌گذارهای پاییزی خود احتیاج دارید. با این انتخاب پای شما در میان برگ‌ریزان پاییزی گم می‌شود و گشت‌های‌تان رنگ دیگری می‌یابد.

انتخاب رنگ نارنجی یعنی همراهی دلنشین با فصل

- ترکیب کفش و شال، ترکیب خلاقانه‌ای است که تیپ شما را متفاوت می‌کند.

- برای این ست اسپرت، دنبال شلوار قهوه‌ای نباشید. یک شلوار جین (تیره یا روشن آن چندان فرقی ندارد) با این ست هماهنگی بیشتری دارد و زیبایی تضمین شده‌تری ایجاد می‌کند.

- اگر یک کیف نارنجی با کفش‌های‌تان ست کنید، این ست را از یک ترکیب شیک به فانتزی تبدیل می‌کند که برای نوجوانان مناسب است اما یک کیف قهوه‌ای برازندگی ست شما را قطعی می‌کند.


ویدیو مرتبط :
آرایش ساده ی پاییزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدل جدید ست های پاییزی زنانه



وقتی شهریور می شود دیگه باید کم کم به فکر تهیه لباس پاییزی بود. به همین خاطر در این مجموعه عکس مدل لباس پاییزی زنانه را همراه با ست شلوار و کیف برای شما به نمایش گذاشتیم.

مدل ست های پاییزی

مدل ست های پاییزی,مدل لباس پاییزی زنانه

 مدل ست های پاییزی

 

مدل ست های پاییزی,مدل لباس پاییزی زنانه

 مدل ست های پاییزی

مدل ست های پاییزی,مدل لباس پاییزی زنانه

 مدل ست های پاییزی

مدل ست های پاییزی,مدل لباس پاییزی زنانه

 مدل ست های پاییزی

مدل ست های پاییزی,مدل لباس پاییزی زنانه

منبع : titigol