سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

سبک های مختلف کاناپه در دکوراسیون منزل


راحتی‌ها و مبل‌های ركلاینر دارای تكیه‌گاهی متحرك و تطبیق‌پذیر و همچنین سطح استراحتگاه قابل تنظیم برای پاها هستند.


ركلاینر

صبح بخیر:  راحتی‌ها و مبل‌های ركلاینر دارای تكیه‌گاهی متحرك و تطبیق‌پذیر و همچنین سطح استراحتگاه قابل تنظیم برای پاها هستند. سازوکار اجرایی ركلاینرها با موتوری انجام می‌شود كه هم‌سطح با دست‌ها در دو طرف مبل قرار گرفته است. همچنین با كمك كنترل از راه دور می‌توانید این مبل را به هر حالتی كه تمایل دارید، تنظیم كنید. تگیه‌گاه و سطح قرارگیری پاها نیز در این نوع از مبل‌ها قابل تنظیم است.

هاوارد

مبل‌های هاوارد تكیه‌گاه‌های منحنی دارند و دارای سطح نشیمنگاه بسیار وسیع و راحت و دسته‌های گرد هستند. در برخی از انواع این مبل‌ها نیز پایه‌های چوبی كوتاه، روی چرخك‌ها قرار داده می‌شود.

لوئیس

مبلی با سبك لوئیس، فریم چوبی بسیار شكیل و مجلل دارد كه به پایه‌های چوبی S شكل با انحنایی زیبا ختم می‌شود. تكیه‌گاه‌های این مبل، روكش‌دار و بسیار محكم هستند و نشیمنگاه آنها نیز حالتی گرد و برآمده دارد.

سالنی

این صندلی‌های كوتاه و بدون دسته، نشیمنگاهی بلند، راحت و بسیار خوشایند دارند. این نوع مبل‌ها، پایه‌های چوبی كوتاهی دارند كه برخی اوقات به فریم مبل متصل بوده و به‌طور كامل دیده می‌شوند.

مبل با پشتی بالدار

این نوع مبل‌ها، تكیه‌گاهی بلند و كلاسیك با دسته های گرد و كوتاه دارند. در دو طرف تكیه‌گاه‌ مبل، دو تكه اضافی به صورت دو بال جلو آمده است که در ارتفاع سر فرد قرار دارد. این نوع مبل، چهارپایه چوبی بدون روكش دارد.

مبل با دسته های گرد و پایین

این سبک، یكی از محبوب‌ترین مدل‌های مبل با دسته‌های گرد و كوتاه است. این مبل‌ها هم به‌صورت تمام ‌پارچه و هم به‌صورت تشكچه‌دار و هم در دو نوع پایه‌دار و بی‌پایه موجود هستند. ارتفاع تكیه‌گاه‌ این مبل‌ها نیز متنوع است.

هتلی

این سبك مبل‌ها كه جلوه‌ای بسیار ساده با خطوطی ملایم دارند، در لابی هتل‌های دهه 1930 مورد استفاده قرار می‌گرفت و از آن زمان، سبك و شکل این مبل، رایج شد. این نوع مبل‌ها، نشیمنگاهی روكش‌دار، تكیه‌گاهی‌ زاویه‌دار، دسته‌های پددار بسیار راحت و پایه‌هایی صاف و چوبی دارند.

مبل با سبك رسمی (توكسدو)

این نوع مبل، دسته‌هایی بلند و هم ارتفاع با تكیه‌گاه‌ مبل دارد. همچنین پایه‌های این مبل، ساده، بدون روكش و به‌طور کامل، قابل دید است.

اكسنت وود ( چوب برجسته)

این نوع مبل، تكیه‌گاه‌ و نشیمنگاهی با روكش پارچه و پایه و دسته‌هایی چوبی دارد. اکسنت وودها جلوه‌ای بسیار مدرن دارند.

مبل‌های وانی

این مبل‌ها، عمقی زیاد و تكیه‌گاهی كوتاه دارند که دسته‌های آنها متصل به این تكیه‌گاه‌ است و شیبی ملایم و رو به پایین دارد. مبل‌های وانی، پایه‌هایی ساده و صاف دارند كه برخی مواقع با روكش پارچه‌ای پوشانده می‌شود.


ویدیو مرتبط :
دکوراسیون داخلی منزل - مراحل تغییر دکوراسیون - دیزاینی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استفاده از رنگ قرمز در دکوراسیون داخلی منزل به سبک های مختلف



تم قرمز در دکوراسیون خانه یکی از رنگ هایی است که کمتر در منازل ما ایرانی ها از آن استفاده می شود. همانطور که می دانید قرمز یک رنگ قدرتمند و تحریک کننده است که می تواند بسیاری از احساسات و حالت ها را در فضا پخش کند.


تم قرمز در دکوراسیون خانه یکی از رنگ هایی است که کمتر در منازل ما ایرانی ها از آن استفاده می شود. همانطور که می دانید قرمز یک رنگ قدرتمند و تحریک کننده است که می تواند بسیاری از احساسات و حالت ها را در فضا پخش کند. البته بخاطر همین موضوع که قرمز رنگی قوی و شاخص است، اگر به مقدار زیاد استفاده شود تقریبا با هیچ رنگ دیگری در دکوراسیون خانه هماهنگ نمی شود. اما نمونه مدل هایی که در این مطلب با آنها آشنا خواهید شد تم منزل خود را با بکار بردن مقدار بسیار مناسبی از رنگ قرمز طراحی کرده اند تا همچنان فضا برای آزمون و خطا باز باشد.


مورد اول آپارتمان مدرنی است که برای یک زوج جوان طراحی شده و از تمی تمام صنعتی و صد البته خلاقانه در چیدمان بهره می برد.  اتاق نشیمن خانه پلانی باز دارد و نمایی شبیه به یک انباری بازسازی شده دارد! نمای اتاق نشیمن با قرار دادن مبل راحتی بسیار شیک و ابزار آلاتی متعلق به دوره های زمانی مختلف تزیین شده است. در طراحی این خانه از رنگ قدرتمند قرمز بدون هیچ ترسی استفاده شده تا توجهات را بیشتر به سمت دکوراسیون ویژه این خانه جذب کند.

طراحی رنگ قرمز در دکوراسیون داخلی,تم قرمز در دکوراسیون داخلی منزل

رنگ قرمز در دکوراسیون داخلی,کاربرد رنگ قرمز در دکوراسیون داخلی

رنگ قرمز در دکوراسیون داخلی منزل

 

رنگ قرمز در دکوراسیون داخلی منزل, استفاده از رنگ قرمز در دکوراسیون داخلی

استفاده از رنگ قرمز در خانه به سبک های مختلف, استفاده از رنگ قدرت در دکوراسیون

استفاده از رنگ قرمز در دکوراسیون داخلی

 

تم قرمز در دکوراسیون داخلی منزل, رنگ قرمز در دکوراسیون داخلی منزل

کاربرد رنگ قرمز در دکوراسیون داخلی, طراحی رنگ قرمز در دکوراسیون داخلی

استفاده از رنگ قرمز در خانه به سبک های مختلف


خانه بعدی زیبایی دراماتیک خود را از ترکیب و تضاد قوی بین بافت های گوناگون در دکوراسیون بدست آورده است. طراحی اتاق نشیمن شامل خطوط ساده و مواد براق و گلاسه (مانند پایه های استیل مبلمان) و پارچه های لطیف برنگ های خاکستری می باشد. همین خطوط ساده در کنار رنگ های خنثی باعث شده نگاه بیینده سریعا برنگ قرمز موجود در گوشه دیوار خانه دوخته شود که دقیقا وظیفه یک نقطه کانونی مناسب در خانه را ایفا می کند. تفاوت بین دمای رنگ ها در دو اتاق خانه احساسی از زیبایی دلپذیر در فضا ایجاد کرده که در همان بدو ورود، مهمانان را شیفته خود خواهد کرد.

 

تم قرمز در دکوراسیون داخلی منزل, رنگ قرمز در دکوراسیون داخلی منزل

کاربرد رنگ قرمز در دکوراسیون داخلی, طراحی رنگ قرمز در دکوراسیون داخلی

استفاده از رنگ قرمز در دکوراسیون داخلی

 

استفاده از رنگ قرمز در خانه به سبک های مختلف,رنگ قرمز در دکوراسیون داخلی

استفاده از رنگ قدرت در دکوراسیون,کاربرد رنگ قرمز در دکوراسیون داخلی

طراحی رنگ قرمز در دکوراسیون داخلی


منبع : otag.ir