سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

سالاد سزار خوب کجا بخوریم؟


شاید بتوان گفت ایرانی ها اولین مردمانی بودند که سالاد را مصرف می کردند. به گونه ای که طبق اسناد تاریخی در بیش از 2 هزار سال پیش ایرانی ها روی انواع سبزیجات روغن های گوناگون، نمک و انواع سرکه می ریختند و آن را میل می کردند.


ویدیو مرتبط :
آموزش سالاد سزار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طرز تهیه سالاد سزار



 

 

 

سالاد سزار

 


 

● مواد لازم برای ۶ نفر


ماست خامه ای
یک سوم پیمانه
پنیر پارمیزان رنده شده
۳ قاشق غذاخوری
آب لیمو
یک قاشق غذاخوری
سیر خرد شده
یک قاشق مرباخوری
نمک و فلفل به میزان کافی
کاهو یک بوته
پیاز قرمز خرد شده نصف پیمانه
نان برشته شده یک پیمانه
کره کمی

 

 

 

 

● طرز تهیه :

▪ ماست خامه ای ، یک قاشق غذاخوری پنیر، آب لیمو، سیر، نمک و فلفل را با هم مخلوط کنید و سس آماده شده را حداقل به مدت یک ساعت در یخچال قرار دهید.


▪ در این فاصله نان تست یا باگت را به صورت مکعب ریز برش بزنید و در کمی کره تفت دهید. سپس تکه های نان را در سینی حاوی کاغذ روغنی قرار دهید و برای ۵ دقیقه در گریل بگذارید تا ترد شود.


▪ کاهو شسته و ریز شده را به همراه پیاز به سس آماده شده اضافه کنید و به آرامی هم بزنید. بقیه پنیر و نان برشته را به سالاد اضافه و سرو کنید.

منبع:aftab.ir