سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

ساعت‌ هایی با طرح‌های خاص و جوان‌پسند


دخترخانم‌ها و آقاپسرهای به‌روز و خوش ظاهر، حتما می‌دانند که این روزها چه ساعت‌هایی رو بورس است؛ آن‌هم ساعت‌هایی با طرح‌های خاص و جوان‌پسند .


مجله زندگی ایده آل: در نگاه خیلی از ما، ساعت تبدیل به کالایی لوکس شده که به این راحتی‌ها نمی‌توانیم سراغش برویم. باید جیب‌مان را پرپول کنیم و سری به فروشگاه‌های ساعت بزنیم ولی این باور خیلی درست نیست. بی‌شک برای خریدن ساعتی ماندگار و بدون تاریخ انقضا باید حسابی ولخرجی کنید اما برای نوجوانان و جوانان، به‌خصوص دانشجوها گزینه‌های قابل‌توجه زیادی وجود دارد؛ ساعت‌های نه‌چندان گران‌قیمتی که یکی، دو سال عمر می‌کنند اما با جیب دانشجویی تناسب دارند و از سوی دیگر با جریان روز هماهنگ هستند.

جوان‌پسندترین

زمان به وقت تین‌ایجرها

خرید ساعت مچی سواچ مردانه و البته زنانه طرح rebel متناسب با سلیقه‌های متفاوت برای کسانی که می‌خواهند به‌روز باشند. ساعت سواچ rebel در اواخر سال 2013 به بازار عرضه شد و توانست در مدت کوتاهی رکورد پرفروش‌ترین ساعت کمپانی بزرگ سواچ را به‌دست آورد. کافی است شما هم با خرید این ساعت از دیگران متفاوت شوید و روی دستان خود یک ساعت با مارک سواچ داشته باشید. این ساعت در چهار رنگ عرضه شده است.

همیشه جواب می‌دهد

زمان به وقت تین‌ایجرها

آیا به‌دنبال جدید‌ترین و مدرن‌ترین ساعت‌های روز دنیا هستید؛ ساعت‌های ICE WATCH ساعت‌های شیک و زیبایی هستند که طرفداران زیادی دارند، دلیل آن هم ظاهر زیبا و اسپرت و تنوع رنگی بالاست. ساعت‌های سری ICE WATCH  ساعت‌هایی مدرن و باکلاس است که به‌علت تنوع رنگی با لباس‌های مختلف ست می‌شود. بند این ساعت به بندهای ژله‌ای و سیلیکونی معروف است که هنگام استفاده بسیار راحت خواهید بود.

خاص و تک

زمان به وقت تین‌ایجرها

باز هم کمپانی سواچ شگفتی آفرید و در اندک زمانی توانست بین جوانان اهل مد و فشن و دختران و خانم‌های امروزی طرفداران زیادی پیدا کند. این ساعت مچی شیک دارای بند ژله‌ای بسیار انعطاف‌پذیر، بدون ایجاد حساسیت و مقاوم است. رنگ‌بندی بسیار متنوع، جذاب و شاد این ساعت شگفتی آفرین است. ظرافت بی‌نظیر و طراحی مدرن این ساعت مچی باعث شده تا به مد تبدیل شود. اگر از خرید ساعت‌مچی‌های قدیمی و تکراری خسته‌ شده‌اید ما این ساعت مچی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. شما هم می‌توانید با صرف هزینه‌ای مقرون به‌صرفه ساعتی با برند جهانی در دستان خود داشته باشید.

سخت‌پسندها!

زمان به وقت تین‌ایجرها

ساعت‌هایی با صفحه‌هایی گرد کوچک و تا دل‌تان بخواهد ظریف، ایده جدید طراحان Tiny Gift است. این طراحان این بار تمام خلاقیت‌شان را صرف طراحی بندی فوق‌العاده ظریف و البته قابل انعطاف کرده‌اند. این ساعت مثل یک دستبند روی دست شما می‌نشیند. ویژگی این ساعت‌ها، صفحه گرد و دستبندی است که همراه ساعت دور مچ بسته می‌شود. بند این ساعت یک بند قهوه‌ای- طلایی با ظرافت فوق‌العاده است که در نگاه اول یک دستبند زیبا را در ذهن شما تداعی می‌کند!

طراحی خاص، ساعتی خاص، برای افرادی خاص

زمان به وقت تین‌ایجرها

نوبتی هم که باشد نوبت یکی از پرفروش‌ترین ساعت‌های زنانه گنواست. این مدل طرفداران خاص خود را بین خانم‌های جوان دارد. شرکت سوئیسی Geneva که نامی کهن در دنیای ساعت دارد، امسال ساعت جدید و بسیار متفاوتی را طراحی و روانه بازار کرده است. ساعت جدید گنوا در دو رنگ سبز و کرم با نگین موجود است. ساعت‌های  Geneva را دست هر کسی نمی‌بینید. این کمپانی ساعت فقط روی یک مدل خاص کار می‌کند. این ساعت سوئیسی است اما طرح آن را طراحان ایتالیایی طراحی کرده‌اند. فقط خانم‌هایی که ساعت‌باز هستند و در میان کارشناسان ساعت جایی دارند می‌دانند که Geneva چیست؟

پارچه‌ای پرطرفدار

زمان به وقت تین‌ایجرها

مطمئنا خانمی پیدا نمی‌شود که از این نوع ساعت خوشش نیاید. امروزه طراحان برند Tiny Gift با عرضه ساعت‌هایی زیبا با طراحی منحصربه‌فرد دل همه را می‌برند. این هم یک ساعت با قابی گرد و بزرگ و یک بند پارچه‌ای که برای بستن آن روی مچ‌تان می‌توانید کلی خلاقیت به خرج دهید!

متفاوت شوید

زمان به وقت تین‌ایجرها

ساعت مچی مارک‌دار آیس واچ ساعتی متفاوت و جدید برای نسل امروز است که می‌خواهند در لباس پوشیدن از دیگران متفاوت و متمایز باشند. این ساعت مچی ساخته شده با بند پلاستیکی لطافت خاصی دارد. ساعت آیس واچ جزء ساعت‌های جدید و متفاوت سال ۲۰۱۴ است و اکثر جوانان به خرید این ساعت مچی روی آورده‌اند.

زمان به وقت GUCCI

زمان به وقت تین‌ایجرها

این ساعت که رنگ قرمز بند چرمی آن قبل از هر چیز به چشم می‌آید، ساعت جدید برند گوچی است؛ یک ساعت به غایت زنانه با فریم استیل رز! صفحه سیاه این ساعت کمک می‌کند تا نشان سفید گوچی در آن بهتر و بیشتر به چشم بیاید. بند چرمی و دستبند‌مانند آن هم اتفاق اصلی این ساعت است. این ساعت با وجود ظرافت ظاهری که دارد تا عمق 30 متر در برابر آب مقاوم است. خلاصه اینکه اگر طرفدار ساعت‌های اسپرت و ظریف هستید، می‌توانید به طراحی جدید گوچی فکر کنید.

همچنان پرآوازه!

زمان به وقت تین‌ایجرها

سواچ، برند محبوب و پرآوازه ساعت باز هم برای طرفدارانش یک سورپرایز تازه دارد. تعجب نکنید این ساعت‌های پررنگ و لعابی که می‌بینید همه از خانواده ساعت‌های سواچ هستند! سواچ در طراحی‌های مجموعه اسپرت جدیدش سراغ بازی با رنگ رفته و کاملا جوان‌پسند است؛ نتیجه کار هم همان طور که انتظار می‌رفت بسیار خوب از آب درآمده و شکوه ساعت‌های سواچ را به تصویر می‌کشد! خلاصه کلام اینکه حالا طرفداران ساعت‌های ماندگار سواچ می‌توانند ساعت محبوب‌شان را با رنگ لباس‌شان هماهنگ کنند.

برای خانم‌های به‌روز

زمان به وقت تین‌ایجرها

همه دخترخانم‌ها از طرفداران خاص این ساعت‌ها هستند. هیچ دخترخانمی پیدا نمی‌شود که این ساعت‌ها را دوست نداشته باشد. طرفداران نوشته در ساعت می‌توانند به انتخاب این ساعت‌ها فکر کنند. صفحه گرد این ساعت با نوشته‌ای تزیین شده و شما می‌توانید باتوجه به رنگ پوست‌تان بند آن را انتخاب کنید. حالا انتخاب با خودتان است.


ویدیو مرتبط :
۰۶-هدف قرار دادن مرجعیت جوان پسند!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ساعت مچی زنانه شنل با طرح هایی خاص



ساعت مچی زنانه شنل,ساعت مچی زنانه 2015

مدل ساعت مچی زنانه شنل Chanel یکی از لوکس ترین و گران ترین برندها

 

شنل Chanel یکی از لوکس ترین و گران ترین برندها در صنعت پوشاک و مد جهان است. یکی از جدیدترین طراحی های برند شنل Chanel ساعت های مچی زنانه با طرح هایی خاص است که تماما در آنها از الماس استفاده شده است.

شنل ( Chanel) شرکت کالای لوکس و خانه مد فرانسوی، واقع در پاریس است، که در سال ۱۹۰۹ توسط خیاطی به نام گابریل کوکو شنل، تأسیس شد. این شرکت امروزه به‌ عنوان یکی از مهم‌ترین موسسات طراحی مد و لباس زنانه، شناخته می‌شود.

شرکت شنل در حال حاضر متعلق به آلن و جرارد ورتایمر؛ نوه‌های پی‌یر ورتایمر، تنها شریک کوکو شانل، در زمان تاسیس این شرکت، می‌باشد.

شنل، بخصوص در زمینهٔ ارائهٔ کالاهای لوکس و گران‌قیمت، مانند: لباس‌های آماده، کیف‌های دستی، عطر و لوازم آرایشی، در میان دیگر برندهای مشابه، شهرت دارد.

نام «کوکو» در حالی به خانم شنل داده شد، که وی به عنوان یک خواننده در کافی شاپی در فرانسه، مشغول به کار بود. شنل همواره در مواردی همچون تهیهٔ لباس ساده، لباس شب، شلوارهای زنانه و جواهرآلات بدلی، دارای تخصص محسوب می‌شد.

این شرکت تا به حال بسیاری از مشاهیر درجه یک دنیا را، به عنوان معرف و ارائه‌کنندهٔ طراحی‌های خود، به کار گرفته‌است. از جمله آنها می‌توان به کاترین دنوو، نیکول کیدمن ، آدری تاتو، کایرا نایتلی اشاره نمود.

همچنین، معروفترین و محبوب‌ترین مدل معروف شنل، مریلین مونرو بود.

جدیدترین ساعت مچی زنانه جواهر شنل Chanel با طرح هایی خاص و منحصر به فرد

 

ساعت زنانه 2015,ساعت مچی زنانه شنل

مدل ساعت مچی زنانه, شیک ترین مدل ساعت مچی

ساعت مچی زنانه شنل Chanel

 

ساعت زنانه برند شنل,جدیدترین مدل ساعت زنانه

ساعت مچی زنانه 2015, مدل ساعت مچی زنانه

ساعت مچی زنانه شنل 2015

 

جدیدترین مدل ساعت زنانه,ساعت مچی زنانه

ساعت زنانه 2015,ساعت مچی زنانه شنل

ساعت مچی زنانه شنل با طرح گل

 

شیک ترین مدل ساعت مچی,ساعت زنانه برند شنل

ساعت زنانه 2015,ساعت مچی زنانه شنل

ساعت مچی زنانه شنل مدرن

 

ساعت زنانه 2015,ساعت مچی زنانه شنل

مدل ساعت مچی زنانه, شیک ترین مدل ساعت مچی

مدل ساعت مچی زنانه شنل Chanel

 

ساعت زنانه برند شنل,جدیدترین مدل ساعت زنانه

ساعت مچی زنانه 2015, مدل ساعت مچی زنانه

ساعت مچی زنانه Chanel 2015

 

جدیدترین مدل ساعت زنانه,ساعت مچی زنانه

ساعت زنانه 2015,ساعت مچی زنانه شنل

ساعت مچی زنانه شنل با طرح های زیبا

 

شیک ترین مدل ساعت مچی,ساعت زنانه برند شنل

ساعت زنانه 2015,ساعت مچی زنانه شنل

مدل ساعت مچی زنانه شنل

 

ساعت زنانه 2015,ساعت مچی زنانه شنل

مدل ساعت مچی زنانه, شیک ترین مدل ساعت مچی

جدیدترین مدل ساعت مچی زنانه شنل Chanel

 

ساعت مچی زنانه شنل,ساعت مچی زنانه 2015

شیک ترین مدل ساعت مچی زنانه شنل

 

گردآوری : بخش مد صبح بخیر

 

منبع : seemorgh.com