سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

ساعتی كه دوستش دارید


ساعت‌های ریز و درشتی كه این روزها با برندها و اسم‌ورسم‌های مختلف پشت ویترین مغازه‌ها شما را به سمت خودشان می‌خوانند انتخاب را دشوار‌تر كرده‌اند.



مجله ایده آل: ساعت‌های ریز و درشتی كه این روزها با برندها و اسم‌ورسم‌های مختلف پشت ویترین مغازه‌ها شما را به سمت خودشان می‌خوانند  انتخاب را دشوار‌تر كرده‌اند. به خصوص كه روز به روز تعداد ساعت‌هایی كه  طراحان آنها تلاش می‌كنند تا با اضافه كردن جزئیات ریزودرشت طرفداران‌شان را مجذوب خودشان كنند، بیشتر و بیشتر هم می‌شود؛ حالا فقط كافی است تصمیم بگیرید لباستان را با چه ساعتی بپوشید  یا حتی آن را با چه رنگ و طرحی هماهنگ كنید، آن  وقت است كه در انتخاب میان طرح و رنگ‌های مختلفی كه از هر طرف شما را  دربرگرفته‌اند، مبهوت می‌مانید! اما ما خیال داریم  فاصله خواستن تا رسیدن شما را به ساعت دلخواه‌تان كوتاه‌تر كنیم. پیشنهادهای ما نمونه‌های كوچكی از انتخاب‌های شما در گالری‌های ساعت‌ فروشی این روزهاست. با ما همراه باشید و فقط انتخاب كنید.

ساعتی كه دوستش دارید



رنگین كمان ساعتی

این هم یك پیشنهاد ویژه برای شما كه عاشق رنگید. حتما تا به حال آوازه ساعت‌های هزار رنگ O`clock به گوشتان رسیده. ساعت‌هایی ایتالیایی كه بدنه و بند آنها از جنس رابر است و در نتیجه كاملا قابل انعطاف و ضد حساسیت. از طرف دیگر 39 رنگ صفحه و 29 رنگ بند در این مدل فقط بدان معناست كه شما می‌توانید رنگ ساعت‌‌تان را با لباس‌ دلخواه‌تان هماهنگ كنید!

حدود قیمت:80 هزار تومان



ساعتی كه دوستش دارید

شفاف ببینید

باز هم یك اتفاق جدید در دنیای ساعت‌های بانوان! برند ROYAL  این ساعت را  به عنوان جدیدترین طراحی سال 2013  به طرفدارانش ارائه كرده است. این ساعت تمام‌استیل و ضدآب است و یكی از ویژگی‌های طراحی آن نگین‌های مخراجی‌شده‌ای است كه روی فریم آن كار شده‌اند. آن هم نگین‌هایی كه پا به پای ساعت گارانتی دارند! شیشه این ساعت سافایر بوده، در نتیجه تا دلتان بخواهد شفاف است و همچنین با قابلیت انعكاس نور، امكان دیدن صفحه ساعت را در هر شرایطی برای شما فراهم می‌كند.
 
حدود قیمت:350 هزار تومان




ساعتی كه دوستش دارید

جای عقربه‌ها خالی!

این هم یك پیشنهاد ویژه برای خانم‌هایی كه ساعت‌های اسپرت را می‌پسندند. بند این ساعت تمام‌چرم و یكی از مدل‌های منحصر به فرد كمپانی اكسنت (Axent) است. در این ساعت خبری از عقربه‌ها به شكل معمول نیست و همین ویژگی است كه آن را از مدل‌های مشابه متمایز كرده، حالا این ویژگی را اضافه كنید به ضدحساسیت بودن و مقاوم بودنش تا 3 اتمسر زیر آب!

حدود قیمت: 190 هزار تومان




ساعتی كه دوستش دارید

كمی منتظر بمانید

این ساعت كه بدون شك طراحی منحصر به فرد آن، علاقه‌مندان به ساعت‌های اسپرت را مجذوب خودش می‌کند یكی از طراحی‌های جدید برند  RHYTHM japanاست؛ یك ساعت با بدنه تمام استیل اما به‌ رنگ مشكی و قاب رزگلد! شیشه ضدخش و قابلیت مقاومت تا عمق 100 متری آب هم از دیگر ویژگی‌های آن  است؛ اما  فقط این نیست، طراحی فریم سرامیك را هم كه قابلیت جدیدی در دنیای طراحی ساعت‌ است باید به این ویژگی‌ها اضافه كنید. این ساعت از طراحی‌های جدید RHYTHM است بنابراین برای داشتن آن باید كمی منتظر بمانید.



ساعتی كه دوستش دارید

اگر اسمتان نگین است

صفحه تمام نگین این ساعت و رنگ طلایی مات آن نگاه همه ساعت‌ دوستان را به خودش جلب می‌كند. این مدل كه از طراحی‌های شناخته‌شده برند Guess  است تركیبی است از قاب و بند تمام‌استیل. این مدل ضدآب و رنگ آن ثابت است و 24 ماه گارانتی تعویض دارد.

حدود قیمت: 420‌هزار تومان




ساعتی كه دوستش دارید

فرسنگ‌ها زیر دریا با لطافتی کم نظیر

 این ساعت جزء جدیدترین طراحی‌های برند كاتر پیلار (CAT) است. یك ساعت با بدنه تمام‌استیل و البته رز‌گلد شده با استفاده از فناوری یونیزاسیون؛ در نتیجه كاملا ثابت و ماندگاراست! بند سیلیكنی این ساعت از جدیدترین بندهای لاستیكی است كه تا به حال به دنیای ساعت‌ها راه پیدا كرده، بنابراین مقاومت بالا و ویژگی كشسانی  آن در كنار لطافتش اصلا دور از انتظار نیست و بالاخره اینكه  تا عمق 100 متری آب هم می‌توانید روی همراهی این ساعت حساب كنید.



ساعتی كه دوستش دارید

هماهنگ بپوشید

این هم یك پیشنهاد ویژه برای طرفداران ساعت‌های ست البته از نوع ظریفش! این ساعت‌ها كه از طراحی‌های برند LOND WEIL هستند، تمام‌استیل و در نتیجه ضد حساسیت‌اند، تا 5 اتمسفر در برابر آب هم مقاومند. حتما شما هم با ما موافقید كه ویژگی‌ این ساعت‌ها تركیب هنرمندانه رنگ طلایی و نقره‌ای در طراحی، آن هم در اوج ظرافت است!

حدود قیمت هر ساعت: 160 هزار تومان



ویدیو مرتبط :
ماندگارترین هدیه برای کسی که دوستش دارید...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حس حسادت به کسی که دوستش دارید؟!



حس حسادت,غلبه بر حسادت,حسادت شدید

اگر می خواهید رابطه خود را با کسی که خیلی دوستش دارید محکم کنید، دیر یا زود باید بر حس حسادت خود غلبه کنید. گاهی اوقات حتی از دیدن اینکه طرف مقابلتان بخاطر شما حسادت می کند خوشحال می شوید، زیرا این بدان معناست که او شما را خیلی دوست دارد و نمی خواهید فرد دیگری به شما نگاه کند. اگر شما دو نفر افراد بسیار حسودی هستید، باید راهی پیدا کنید تا حسادت خود را ترک کنید و بر احساسات شدید خود غلبه کنید. در غیر این صورت حسادت شما به رابطه شما صدمه خواهد زد. به همین دلیل است که باید منطقی تر و عاقلانه تر رفتار کنید. نکات زیر به شما کمک می کنند تا با حسادت شدید خود کنار بیایید.

نکات مفیدی برای مهار حسادت

1. باید منطقی باشید.
اول از همه فردی که همیشه حسود است باید سعی کند برای خودش روشن کند که آیا دلیلی برای این رفتار او وجود دارد یا خیر. همه چیزهایی که حسادت شما را برمی انگیزند در نظر بگیرید. شاید اصلاً این دلایل ارزش توجه کردن را هم نداشته باشند. شما به زمان نیاز دارید تا درک کنید که مشکل واقعی شما چیست. شاید از چند ساعت تا چند روز طول بکشد تا دلایل خود را کشف کنید. وقتی متوجه می شوید که حسادت شما منطقی نیست، باید دلایل خود را یادداشت کنید و دفعه بعدی که کنترل احساسات خود را از دست دادید به آنها بنگرید و دوباره نوشته هایتان را مرور کنید.

2. به همسرتان اعتماد کنید.
مطمئناً از اینکه ببینید همسرتان با فرد دیگری بگو بخند می کند عصبانی می شوید. درست است که این وضعیت اصلاً خوشایند نیست و افرادی وجود دارند که سعی می کنند همسرتان را از شما بگیرند، ولی این دلیل ناراحتی شما نیست. یادتان باشد که اعتماد است که به شما کمک می کند تا رابطه ای طولانی مدت و محکم با شریک زندگی تان بسازید. همیشه که نمی تواند همسرتان را کنترل کنید، پس باید آرام باشید و به او اعتماد کنید.

3. ناامنی ها را شناسایی کنید.
در بیشتر موارد، حسادت ما از ناامنی هایمان ریشه می گیرد. اگر فکر می کنید آن خانمی که دور و بر شوهر شماست، یا همکاران یا دوستانش از شما زیباتر و لاغرتر هستند، بنابراین حس حسادت شما را دیوانه خواهد کرد. شما باید ناامنی هایتان را شناسایی کنید و روی نقاط قوت خود تمرکز کنید، زیرا این نقاط قوت شما هستند که شما را منحصر بفرد می کنند. باید به خودتان مطمئن تر باشید و نگذارید حسادت جلوی عقل سلیم و منطق شما را بگیرد.

4. گذشته را فراموش کنید.
وقتی نوبت به رابطه با آقایان می رسد، شاید تجربه های قبلی ما برایمان مفید باشند، حتی اگر ناخوشاینده بوده و خاطرات بدی داشته باشیم. باید اشتباهاتی که قبلاً مرتکب شده ایم را در نظر داشته باشیم و در آینده آنها را تکرار نکنیم. در هر صورت وقتی وارد رابطه جدیدی می شوید و واقعاً طرف مقابل تان را دوست دارید، نباید بگذارید که تجربه بد رابطه گذشته شما رابطه فعلی تان را خراب کند. برای مثال اگر نامزدتان به شما خیانت کرده بود، نباید این بار وسواس نشان دهید. در واقع افراد با هم متفاوتند و همه بد نیستند. بهترین راه برای آنکه در زندگی تان با این فرد موفق باشید این است که گذشته را فراموش کنید و از حال لذت ببرید.

5. بیشتر با هم وقت بگذرانید.
زوج هایی زیادی هستند که بخاطر شرایط مختلف وقت زیادی را با هم سپری نمی کنند. برای مثال، ممکن است شما زیاد کار کنید یا محل کارتان از هم دور باشد یا کارتان طوری باشد که زمان زیادی را دور از هم باشید. اینکه نتوانید زیاد با هم باشید، باعث می شود که جر و بحث ها شروع شوند. معمولاً حسادت دلیل اصلی سوءتفاهم ها است. علیرغم همه کارهایی که دارید و باید انجام دهید، سعی کنید زمان بیشتری را با همسرتان سپری کنید و از هر لحظه خوشبختی تان استفاده کنید.

6. شبکه های اجتماعی را ترک کنید.
شاید با خواندن عبارت فوق شوکه شوید، ولی برای بیشتر افراد شبکه های اجتماعی منبع اصلی حسادت هستند. شاید بسیاری از دوستانمان را دیده باشیم که همسران آنها در شبکه های اجتماعی با افراد دیگری در ارتباطند. برای آنکه از جر و بحث ها و حسادت های جلوگیری کنید، این شبکه ها را ترک کنید. با این کار رابطه شما با کسی که دوستش دارید محکم تر می شود. در هر حال راه های بسیاری برای حفظ رابطه تان با دوستان و آشنایان و فامیل وجود دارد.

7. وضعیت را روشن کنید.
شرایط و وضعیت های پر استرس و سوء تفاهم ها بخش مهمی از روابط زوج ها هستند. مسئله این است که این طور وضعیت ها هر چند وقت یکبار پیش می آیند. اگر دائماً شاهد آن هستید که شریک زندگی تان رفتارهای عجیبی دارد و نشانه های خیانت را بطور واضح و روشن می بینید، لازم است که درباره این مشکل با او صحبت کنید و دلایل این رفتارهای او را کشف کنید. شاید اصلاً دلیلی برای نگرانی وجود نداشته باشد و به توافق برسید. روشن کردن وضعیت و برطرف کردن شک و تردید باعث می شود که حسادت شما نیز از بین برود.

منبع:برترین ها