سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

زیور آلاتی برای شادی روح


جید سنگی مناسب برای تمرکز است که شادی عمیقی در روح ایجاد می‌کند و باعث احساس صلح می‌شود. جید علاوه بر ماه تیر، سنگ متولدین ماه‌های مهر، بهمن و اسفند می‌باشد.


سنگ جید از سلیکات کلسیم و منیزیم تشکیل می‌شود، با آهن و کروم ترکیب شده و رنگ سبز آن از این عناصر تشکیل شده است. نوسانات آرام‌بخش و موزون جید باعث تعادل در تمامی اعضای بدن می‌شود و سیستم ایمنی بدن را نیرو می‌بخشد. پیشینیان جید را سنگی مقدس می‌دانستند و آن را مایه خوش شانسی به حساب می‌آوردند.

جید سنگی مناسب برای تمرکز است که شادی عمیقی در روح ایجاد می‌کند و باعث احساس صلح می‌شود. جید علاوه بر ماه تیر، سنگ متولدین ماه‌های مهر، بهمن و اسفند می‌باشد.





ویدیو مرتبط :
ماشین آلاتی که تا بی نهایت کار می کنند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل مادر برای شادی روح پدر


مقامات پلیس انگلستان از آزادی دختری جوان خبر دادند كه در پی تلقین ارواح شیطانی، مادرش را با ضربات چاقو بشدت مجروح كرده بود.

لورین بولیوا كه هم‌اكنون 20 سال دارد، روز گذشته توسط مقامات قضایی از اتهاماتش تبرئه و از زندان آزاد شد. در گزارش رسانه‌های رسمی انگلستان آمده است كه این دختر در زمان ارتكاب جرم تنها 18 سال داشته و با استفاده از یك چاقو به مادرش حمله كرده و او را از نقاط حساس بدن بشدت مجروح كرده است، به طوری كه مادر این دختر جوان در یك قدمی مرگ قرار گرفته بود.



مقامات رسمی انگلستان در مصاحبه‌ای با روزنامه دیلی‌میل اعلام كردند كه این دختر جوان كه رتبه اول مدرسه را هم داشته، در پی تلقین ارواح شیطانی دست به این عمل زده است. با این حال، باید وی 120 ساعت كار اجباری انجام دهد و تحت مراقبت و نظارت روانپزشك باشد. پیش از این، این دختر جوان در یكی از بازجویی‌هایش عنوان كرده بود كه مادربزرگش، مادرش را مقصر اصلی مرگ پدرش می‌داند و به همین دلیل تصمیم گرفته بود مادرش را برای خوشحال كردن روح پدرش بكشد.

منبع : جام جم آنلاین