سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

زیورآلات دست ساز و متفاوت را امتحان کنید


تلفیق پارچه حریر و سنگ ایده اصلی شكل‌گیری طراحی‌های برند «مریم»بود. تركیب پارچه‌های حریر با سنگ‌های طبیعی از فیروزه گرفته تا لاجورد، صدف و... .

مجله زندگی ایده آل - ساقی بیاتین: تلفیق پارچه حریر و سنگ ایده اصلی شكل‌گیری طراحی‌های برند «مریم»بود. مریم سهل‌البیع، كارشناس كامپیوتر برای خلق این برند دنبال ایده ‌تازه‌ای بود و به همین دلیل سراغ تركیب حریر و سنگ رفت؛ تركیب پارچه‌های حریر با سنگ‌های طبیعی از فیروزه گرفته تا لاجورد، صدف و... .  او متولد 1355 است و یك ‌سالی می‌شود كه به دلیل علاقه‌اش، به درست‌كردن زیورآلات دست‌ساز روی آورده است.

مریم می‌گوید: «در كار زیورآلات قبل از هر چیز دقت و خلاقیت مهم است. كارهای دست‌ساز حس و حال سازنده را درون خود دارد. ابزار اصلی كار من فلزهای مختلف، سنگ‌های متنوع و مهره‌های رنگارنگ هستند؛ البته بسته به سفارشات نوع فلزهایی كه استفاده می‌شود، متفاوت است.» آنچه می‌بینید كارهای دست‌ساز این خانم هنرمند است كه در كنار تدریس این هنر را دنبال می‌كند.

چشم نظر!

به لطافت حریر، به سختی سنگ

این ست رشته‌ای از سنگ لاجورد و توپاز است. اگر به نظرچشم اعتقاد دارید، این كار می‌تواند همراه خوبی برای شما باشد. این سنگ‌های طبیعی شادی‌آور هستند و باعث تمركز می‌شوند.



همنشینی حریر و سنگ

به لطافت حریر، به سختی سنگ

این ست زیبا از توپ‌های ترمالین تهیه شده و جزء كارهای مریم است و مناسب خانم‌‌هایی است كه سادگی و تفاوت را می‌پسندند. این كار با سنگ‌های سفید و نقره‌ای و گردنبند حریرمناسب  ست‌های اسپرت و
رسمی است.



آویزی از حریر

به لطافت حریر، به سختی سنگ

تركیب مهره‌های مشكی و طلایی همیشه جلوه خاصی دارد و استفاده از حریر هم این جلوه را دو برابر كرده است. نامتقارن بودن این ست هم باعث می‌شود در یك ست، لباس جلوه‌ای دوچندان پیدا كند.



به ظرافت مروارید

به لطافت حریر، به سختی سنگ

مروارید روی پایه نقره‌ای از آن تركیب‌های پركاربرد است چون می‌توانید آن را با اغلب لباس‌های‌تان و با رنگ‌های مختلف ست كنید. داشتن چنین تركیبی در كمد هر خانمی لازم و ضروری به نظر می‌رسد.



 فیروزه به سبك امروز!

به لطافت حریر، به سختی سنگ

مدتی است كه دستبندها و گردنبندهای سنگی تبدیل به بخشی از جریان مد شده‌اند. در این میان نمونه‌های فیروزه هم محبوبیت خودشان را دارند. تراش هندسی سنگ فیروزه در این تركیب به دلیل دارا بودن  جلوه‌ای مدرن  آن را  از طرح‌های سنتی دور كرده است.



همنشینی سفید و سیاه

به لطافت حریر، به سختی سنگ

نشستن رنگ سفید و مشكی در كنار هم همیشه می‌تواند شیك و جذاب باشد. سنگ‌های ملانیت كارشده در این مدل به جذابیت آن می‌افزاید. این مدل برای تمام سنین مناسب بوده و بهتر است در ‌مهمانی‌های رسمی با یك لباس مشكی از آن استفاده كنید.



نمادی از سرخپوست‌ها

به لطافت حریر، به سختی سنگ

این گردنبند طوقی با نماد سرخپوستی مطمئنا باب دل همه دختر خانم‌های جوان است كه دوست دارند با زیورآلاتی جذاب، ست متفاوتی برای خودشان بسازند.


ویدیو مرتبط :
زیورآلات دست ساز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زیورآلات دست ساز این زن


این زیورآلات دست‌سازهستند و زائیده ذهن خلاق مینا دلنواز، طراح جوانی كه در كنار تحصیل در رشته طراحی لباس و پارچه به‌دنبال علاقه همیشگی‌اش، سنگ و سیم را با هم در می‌آمیزد تا طرح‌هایی نو، زیبا و امروزی خلق كند.



این زیورآلات دست‌سازهستند و زائیده ذهن خلاق مینا دلنواز، طراح جوانی كه در كنار تحصیل در رشته طراحی لباس و پارچه به‌دنبال علاقه همیشگی‌اش، سنگ و سیم را با هم در می‌آمیزد تا طرح‌هایی نو، زیبا و امروزی خلق كند. طرح‌هایی كه در اوج زیبایی هر كدام، هم نشانی از سنت دیروز دارند و هم از دنیای مدرن امروز. هر كدام از این زیور آلات تركیبی خلاقانه هستند از سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی همراه با نقره و طلا.





سنگ به كار رفته در این گردنبند یاقوت قرمز است كه با ظرافت تمام با زنجیرهایی از جنس نقره آبكاری شده با طلا تركیب شده است.





این گردنبند تركیب هنرمندانه‌ای است از سنگ آشنای فیروزه با صدف، همراه با قفل مگنتی. این قفل به شما اجازه می‌دهد اندازه گردنبند را هرطور كه دوست دارید تنظیم كنید.





آویز این گردنبند از جنس سنگ كهرباست كه با نوارهای مروارید تركیب شده، البته پایه آویز آن از جنس نقره است.
  • قیمت: 140 هزار تومان





این دستبند و گوشواره هر 2 تركیبی از مهره تبتی، سنگ مرجان و اونیكس هستند، البته نقره‌آبكاری شده با طلا هم در آن‌ها به كار رفته است.
  • قیمت: دستبند 65 هزار تومان. گوشواره: 50 هزارتومان





سنگ اصلی به كار رفته در این دستبند از جنس آمونیت(فسیل مرجان) است كه كاملا هنرمندانه با عقیق سلیمانیه و نقره تركیب شده است.
  • قیمت: 85 هزار تومان





این ست تركیبی است از نقره آبكاری شده با طلا با كریستال‌های رنگی سوارفسكی.





پایه اصلی این گوشواره از صدف است كه با سنگ رزكوارتز همراه شده. زنجیرهای ظریف به كار رفته در آن هم نقره آبكاری شده با طلاست.
  • قیمت: 45 هزار تومان





گردنبند و گوشواره‌های این مدل تركیب فیروزه دامغانی با نقره آبكاری شده با طلاست.
  • قیمت: 190 هزار تومان





این گردنبند تركیبی است از سنگ لاجورد افعان، نقره و آویزی با حال و هوای زیورآلات افغانی.
  • قیمت:130 هزارتومان





 این گوشواره تركیبی است هنرمندانه از سنگ‌جید در طیف‌های مختلف رنگی سبز و قرمز.
  • قیمت:35 هزارتومان





سنگ به كار رفته در این گردنبند از جنس آمونیت یا فسیل مرجان است و زنجیر آن هم از سنگ لبردوریت.
  • قیمت: 90 هزار تومان





این دستبند تركیب هنرمندانه‌ای است از سنگ اونیكس با طلا.