سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

زیبایی معمولی و روز مره ی خود را متحول کنید!



 

 

زیبایی معمولی و روز مره ی خود را متحول کنید

 

وقتی فصل ها تغییر می کنند زیبایی شما نیز باید متحول شود. نیازی نیست که بعد از یک روز کاری همه لوازم آرایش خود را دور بریزید ساده تر این است که راهی را برای به روز کردن چهره خود...

 

من عاشق بهار هستم، زمان بسیار خوبی برای تغییر و دوباره سازی میباشد. وقتی فصل ها تغییر می کنند زیبایی شما نیز باید متحول شود. نیازی نیست که بعد از یک روز کاری همه لوازم آرایش خود را دور بریزید. ساده تر این است که راهی را برای به روز کردن چهره خود با اضافه کردن رنگ های گرم تابستانی برای لب و چشم پیدا کنید.

 

نگهدارنده های پوست

 

اول از همه نگهدارنده های پوستی خود را با توجه به تغییر فصل انتخاب کنید. پوست خود را هفته ای یکبار برای جلوگیری از پوسته شدن آن لایه برداری کنید، و از مرطوب کننده های قوی تر برای محافظت از پوستتان در هوای گرم و خشک استفاده کنید. با این حال شما باید باز هم از مرطوب کننده هایی که در آنها ضد آفتاب نیز وجود دارد برای محافظت از پوستتان در برابر آفتاب استفاده کنید.

 

بعد از اینکه  به کار برگشتید، کرم پودر های مرطوب را دور بریزید و از فونداسیون و محو کننده ها استفاده کنید. تابستان وقت مناسبی برای این است که فونداسیون های قدیمی خود را دور بریزید (چون پر از باکتری هستند) و یکی جدید بخرید. محو کننده ها - یا اون چیزی که من آنها را راز جهانی می نامم)- برای پوشاندن دور چشم بسیار مناسب است.

 

آرایش

 

شما باید از سایه های تابستانی در این فصل استفاده کنید، اما تغییر از بهار به تابستان نباید زیاد چشمگیر باشد. ساده ترین کار این است که سایه های گرم و گندم گون می تواند تغییز زیادی ایجاد کند. رژهای مایع خود را با رژهای کرم مانند (رژهای جامد) عوض کنید. اگر برافروختگی ای که در بهار برایتان ایجاد شده است در حال محو شدن است ، از رنگ برنز برای پیشانی و گونه ها و بینی و چانه خود استفاده کنید.

 

در فصل تابستان همه سایه ها از رنگ های طبیعی پوست الهام گرفته اند. این رنگ ها در دنیا بسیار جذاب و پر کاربرد هستند زیرا باعث زیبا تر شدن زنان شده اند . زیبایی طبیعی به این معنا نیست که از لوازم آرایش استفاده نشود، بلکه به این معناست که سایه ها و رنگ ها باید با رنگ پوست شما همخوانی داشته باشد.

 

مو ها

 

گذراندن زمان زیاد در زمستان و بهار موها را زخیم و شکننده می کند. فصل تابستان بهترین فصل برای ترمیم موها می باشد. من همچنین تن های هایلایت موهایم را در تابستان برای ظاهری گرم تر که برای این فصل مناسب است حفظ کرده ام.

منبع:seemorgh.com



ویدیو مرتبط :
فعالیتهای روز مره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اگر روز زیبایی بدی دارید...!



 

 

اگر روز زیبایی بدی دارید

 

حتی سوپر مدل ها نیز روزهای بد زیبایی دارند. ما همه می دانیم که وقتی ار خواب پا می شوید و خودتان را بهترین نمی بینید یا احساس بهترین را ندارید. اگر شما روز زیبایی بدی دارید...


بیایید با این مسئله روبرو شویم:

 

حتی سوپر مدل ها نیز روزهای بد زیبایی دارند. ما همه می دانیم که وقتی ار خواب پا می شوید و خودتان را بهترین نمی بینید یا احساس بهترین را ندارید. اگر شما روز زیبایی بدی دارید، آخرین کاری که باید انجام دهید لایه برداری آرایش تان می باشد. من باور داشته ام که کمترین کار بیشترین اثر را دارد. در اینجا 5 نکته ی من برای مقابله با روز بد زیبایی مطرح می شود:

 

_ برای دایره های سیاه و تیره، من همیشه به این نکته پی برده ام که استفاده از کرم محو کننده هایی با پایه ی رنگ زرد به سرعت چهره ی شما را طوری نشان می دهد که انگار 9 ساعت خوابیده اید با اینکه فقط 4 ساعت خوابیده اید.

 

_ استفاده از رژ گونه با رنگ مایه صورتی بر روی برجستگی گونه هایتان به سرعت چهره شما را درخشان می کند و باعث می شود شما احساس زیبایی بیشتری کنید.

 

_ اگه شما جوش صورت دارید سریع آنها را نترکانید! ترکاندن آنها فقط کار را بدتر می کند. به جای آن، از فونداسیونی که با پوستتان همخوانی دارد درست بر روی جوش ها استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که که از کرم های محو کننده ای که یک درجه از پوست شما روشن تر است استفاده نکنید زیرا باعث می شود که توجهات سمت همان قسمت از پوست که مشکل دارد جلب شود.

 

_  از سشوار استفاده کنید.من وقتی که از مدل موهایم خوشم می آید 100 درصد احساس بهتری دارم. سشوار می تواند گران و سریع ترین راه برای احساس زیبای باشد.

 

_ و در آن روز ها وقتی که از خواب بیدار می شوید و کمی احساس بدی دارید من به شما توصیه می کنم که از مرطوب کننده ای که کمی غلیظ تر از همیشگیتان است استفاده کنید. مطمئن شوید که بر روی قسمت های خشک صورت مثل دور بینی بیشتر از مرطوب کننده استفاده کنید.

منبع:seemorgh.com