سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

زنان شیک پوش چادر مارال را انتخاب می کنند


بعد از معرفی انواع چادرها از جمله چادر قدیمی قجری، چادر كشورهای همسایه، مانند چادر لبنانی و ... به معرفی چادری جدید رسیده‌ایم كه طراحی هنرمندان ایرانی است. چادری كه طراحی امروز است و امیدواریم برطرف‌كننده نیاز بانوان امروزی نیز باشد.



ویدیو مرتبط :
بوبی شیک پوش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

این مرد زنان شیک‌پوش را به‌دام می انداخت



این مرد زنان شیک‌پوش را به‌دام می انداخت

مرد شیطان‌صفتی که پس از سرقت از زنان شیک‌پوش تهرانی آنان را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد، دستگیر شد.

در پی مراجعه زن جوانی به کلانتری 145 ونک در 31 فروردین ماه امسال و اعلام اینکه توسط راننده یک پراید مشکی مورد سرقت اموال و آزار و اذیت قرار گرفته، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

در ادامه با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت به عنف و به دستور بازپرس شعبه 13 دادسرای ناحیه 27، پرونده برای رسیدگی در اختیار کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی تهران‌بزرگ قرار گرفت که شاکی پس از حضور در اداره پنجم پلیس آگاهی، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در ساعت 20:40 آخرین روز فروردین‌ماه، در خیابان شریعتی روبروی بیمارستان ایران مهر سوار یک دستگاه خودرو پراید مشکی صندوق دار به شماره پلاک معلوم شدم که ناگهان پس از طی کردن بخش‌هایی از مسیر در ابتدای پل عابرپیاده جنب مجموعه ورزشی انقلاب، راننده پراید با قمه مرا تهدید و اقدام به سرقت 30 هزار تومان وجه نقد، گردنبند طلا و عابربانکم کرد متهم با وجود سرقت، با گذاشتن چاقو روی صورتم مرا مورد آزار و اذیت قرار داده که به محض ایستادن یک دستگاه خودرو در کنار من، به سرعت مرا از ماشین پیاده کرد و از محل متواری شد.

کارآگاهان در اولین مرحله از اقدامات پلیسی به بررسی شماره پلاک خودرو پراید پرداخته و اطلاع پیدا کردند که خودرو دارای سابقه سرقت بوده و در پنجم اردیبهشت ماه سال‌جاری در خیابان گلبرگ به سرقت رفته است.

همزمان با ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهم، پرونده‌های مشابه مورد بررسی قرار گرفت و کارآگاهان تعداد دیگری از زنان جوان را که به همین شیوه و شگرد و توسط سرنشین یک دستگاه خودرو پراید مشکی مورد سرقت اموال و آزار و اذیت قرار گرفته بودند را شناسایی کردند که یکی از شکات پس از حضور در اداره پنجم و در اظهارات خود به کارآگاهان گفت زمانی که متوجه نیت راننده پراید شدم خود را در حالی که ماشین در حال حرکت بود، به بیرون از ماشین پرتاب کردم.

 

حوادث,زنان شیک پوش,فریب زنان

با توجه به حساسیت موضوع، تیمی از کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی اقدامات خود را آغاز و تصویر متهم در زمان مراجعه به یکی از شعبات بانکی غرب تهران را شناسایی کردند. با به‌دست آمدن تصاویر دوربین‌های مداربسته بانک، از شکات پرونده برای شناسایی تصاویر دعوت به‌عمل آمد که تمامی آنان تصویر فردی لاغر اندام و با موهای کم پشت را به عنوان متهم، مورد شناسایی قرار دادند.

سرانجام کارآگاهان متهم به هویت «غلامرضا » متولد 1357، ساکن اسلامشهر را شناسایی کردند که پس از آن هماهنگی‌های قضایی انجام و متهم در ساعت 1:30 بامداد روز 15 اردیبهشت ماه دستگیر و در بازرسی از مخفی‌گاهش تعدادی از اموال و مدارک شناسایی متعلق به تعدادی از شکات نیز کشف شد.

متهم پس از انتقال به اداره پنجم و انجام مواجهه حضوری، توسط شکات مورد شناسایی قرار گرفت و درحالی‌ که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت، در اعترافات اولیه خود و در خصوص نحوه انتخاب طعمه‌های خود به کارآگاهان گفت: عصرها به تهران می‌آمدم و مسافران زن دارای ظاهر خوب را به عنوان مسافر سوار کرده و سپس با چاقو آنان را تهدید و اموالشان سرقت می‌کردم و بعد از سرقت نیز آنان را مجبور می‌کردم به خواسته‌هایم تن دهند.

متهم پس از مواجهه حضوری با یکی از شکات و تأیید اظهارات این زن جوان، به کارآگاهان گفت: این خانم جوان را در زیر پل اشرفی اصفهانی به عنوان مسافر سوار کرده و نزدیک میدان پونک زمانی که می‌خواست پیاده شود، چاقو را زیر پهلویش گذاشته و در خودرو را قفل و به سمت بوستان نهج‌البلاغه حرکت کردم و در مکانی خلوت در پشت یک دستگاه اتوبوس توقف و کلیه لوازم او را برداشته و بعد از سرقت، او را مجبور به اعمالی که می‌خواستم کردم و سرانجام این خانم جوان را در میدان پونک به بیرون از ماشین پرتاب و از محل متواری شدم.

سرهنگ عباسعلی محمدیان، رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با شناسایی متهم از سوی شکات و اعترافات اولیه وی در خصوص سرقت به عنف و اقدام به آزار و اذیت، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی دیگر جرایم ارتکابی و شکات در دستور کار قرار گرفت.

محمدیان ادامه‌داد: شناسایی شکات همچنان در حال انجام است و تا به این لحظه از تحقیقات، خانم جوان دیگری در ساعت 10:30 روز سه‌شنبه با حضور در اداره پنجم متهم را مورد شناسایی قرار داد.

وی با اشاره به احتمال افزایش جرایم ارتکابی، از کلیه شکات پرونده خواست تا برای طرح و پیگیری شکایات خود به اداره پنجم پلیس اگاهی تهران‌بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند./ایسنا