سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

زمستان امسال کت و شلوار آبی بپوشید!


چرا مردها این قدر به رنگ آبی علاقه دارند؟ ثابت شده است که تمایل به رنگ آبی یه صورت ژنتیکی در آنها وجود دارد.

 
 
 

صبح بخیر: چرا مردها این قدر به رنگ آبی علاقه دارند؟ ثابت شده است که تمایل به رنگ آبی یه صورت ژنتیکی در آنها وجود دارد. آبی احساسی شبیه به فاصله را بوجود می آورد و هنرمندان برای ایجاد پرسپکتیو از آن استفاده می کنند. رنگ آبی همیشه روی مد است، پس بد نیست زمستان امسال لباس هایی با این رنگ افسانه ای به تن کنید.

زمستان امسال کت و شلوار آبی بپوشید

چگونه کت و شلوار آبی بپوشیم؟

پس از انتخاب مدل کت و شلواری که برای شما مناسب باشد، مهمترین مسئله این است که بدانید چه سایه ای از رنگ آبی به شما می آید. برای این کار کافی است که چند نمونه کت و شلوار آبی رنگ با تناژهای مختلف به تن کنید. این روزها بیشتر مردان هنگام انتخاب این رنگ،  از کت و شلوار گرفته تا جوراب،سر تا پا آبی می پوشند، ولی شما می توانید با اضافه کردن رنگ زرشکی یا سبز زمردی به لباس هایتان بسیار شیک و متفاوت به نظر برسید.

این که با کت و شلوار آبی خود پیراهن چه رنگی بپوشید خیلی سلیقه ای است. می توانید پیراهنی یک تا دو درجه روشنتر بپوشید یا اینکه با کت و شلوار آبی روشن خود پیراهن سورمه ای رنگ بپوشید.

زمستان امسال کت و شلوار آبی بپوشید

زمستان امسال کت و شلوار آبی بپوشید

زمستان امسال کت و شلوار آبی بپوشید

زمستان امسال کت و شلوار آبی بپوشید

زمستان امسال کت و شلوار آبی بپوشید

زمستان امسال کت و شلوار آبی بپوشید


ویدیو مرتبط :
کت و شلوار ( چگونه کت و شلوار را تا کنیم که چروک نشود)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چرا نباید عید کت و شلوار بپوشید!



لباس پوشیدن یا بهتر است بگوییم چه لباسی پوشیدن اغلب آقایان را در دید و بازدیدهای نوروزی نگران نمی‌کند چرا که همیشه بهترین راه، رفتن سراغ یک دست کت‌وشلوار است؛ اما ما می‌خواهیم به شما بگوییم در دید و بازدیدهای نوروز امسال کت‌وشلوار البته از نوع یکدستش نپوشید!

یک کت‌رنگی!
اگر به پوشیدن کت اصرار دارید، بهتر است به فکر انتخاب کت‌های تک باشید؛ کت‌های تک با رنگ‌هایی شاد و بهاری. این ترکیب نه آنچنان رسمی است که مخاطب شما را یاد مراسم اهدای جوایز اسکار بیندازد و نه آنچنان اسپرت که مناسب نشست‌های خانوادگی نباشد!

 

ساده‌ترین شلوار شما با یک کت رنگی آنچنان حال و هوای تازه‌ای پیدا می‌کند که شما را از هر انتخاب دیگری بی‌نیاز می‌کند. فقط کافی است در انتخاب رنگ جسارت را فراموش نکنید و در ترکیب رنگ‌ها کمی‌ سلیقه خرج کنید.

لباس مناسب عید نوروز,پوشش نوروزی آقایان


شلوار جین بپوشید
اگر همین انتخاب غیررسمی را با یک کت مناسب ترکیب کنید، ظاهر شما برای حاضر شدن در یک عیددیدنی خودمانی هیچ ایرادی ندارد. شما می‌توانید یک کت کتان به رنگ آبی‌روشن، کرم یا حتی زرشكی را با یک شلوار جین راسته تیره بپوشید و در مورد خوش‌پوش‌ بودن‌تان هیچ تردیدی به ذهن راه ندهید!

یک ژاکت فقط همین!
هوای دلچسب بهار به شما اجازه می‌دهد به جای کت به یک ژاکت ظریف فکر کنید. ژاکت ظریف با یقه 7 بازی که اجازه می‌دهد پیراهن مردانه شما از زیر آن کاملا به چشم بیاید. این سبک ژاکت‌ را اگر با شلوار پارچه‌ای بپوشید ظاهر مردانه‌تری پیدا می‌کنید و اگر همان‌ را با شلوارهای کتان رنگی ست كنید ظاهری نیمه‌رسمی و جوان‌پسندانه‌تری به شما می‌دهد. به جای ژاکت می‌توانید به پلیورهای رنگی ساده با یقه 7 هم فکر کنید.

 

لباس مناسب عید نوروز,پوشش نوروزی آقایان


کتانی‌های رنگی
شلوارهای کتان رنگی هنوز هم پرطرفدارند و اتفاقا انتخابی مناسب برای دید و ‌بازدیدهای نوروزی. پیش از این توضیح دادیم که نباید دوز رسمی بودن‌ لباس‌های‌ شما در دید و بازدیدهای نوروزی خیلی زیاد باشد پس با خیال راحت سراغ این شلوارها بروید اگر با انتخاب این شلوارها موافقید به کالج‌های رنگی هم فکر کنید.

 

فرمول انتخاب رنگ هم از این قرار است؛ رنگ کالج شما باید با رنگ بلوز یا کتی که با شلوار کتان رنگی‌تان هماهنگ کرده‌اید، همسو باشد!

لباس مناسب عید نوروز,پوشش نوروزی آقایان


یکدست نپوشید
کت‌وشلوار یکدست یک لباس کاملا رسمی است اما دوز رسمی این لباس برای مهمانی‌ها و دورهمی‌های عیدانه زیادتر از حد و اندازه‌های مورد نیاز است. به همین دلیل ما می‌خواهیم به شما توصیه کنیم در عید‌دیدنی‌های امسال سراغ کت‌وشلوار‌های یکدست نروید. کت‌وشلوار یک دست با وجود وقاری که به شما می‌دهد ظاهرتان را بیش از حد جدی و دور از فضای صمیمی نشست‌های خانوادگی می‌کند.

 

به همین دلیل است که ما خیال داریم شما را از پوشیدن کت‌وشلوار به سبک معمول منع کنیم. ما می‌خواهیم به شما بگوییم کت‌و‌شلوار بپوشید اما قاعده یکدستی را فراموش کنید! بهترین انتخاب برای نشست‌های صمیمی عیدانه رفتن سراغ ترکیب‌های متفاوتی است که شما با کت‌های تک، رنگی و شلوارهای‌تک رنگی‌تان می‌سازید.

 

منبع : مجله زندگی ایده آل

bartarinha.ir