سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

روش‏‌های رنگارنگ برای دکور خانه در بهار و تابستان


اگر می خواهید خانه خود را مانند هوای بهار و تابستان گرم و با طراوت کنید باید از رنگ های خاص و ایده های کاربردی کمک بگیرید. تاثیر بهار و تابستان نباید فقط بیرون خانه دیده شود بلکه باید آن را به داخل خانه هم بیاورید. در ادامه به شما می آموزیم که چگونه با تغییرات ساده این کار را برای خانه خود بکنید

وب‌سایت بدونیم: اگر می خواهید خانه خود را مانند هوای بهار و تابستان گرم و با طراوت کنید باید از رنگ های خاص و ایده های کاربردی کمک بگیرید. تاثیر بهار و تابستان نباید فقط بیرون خانه دیده شود بلکه باید آن را به داخل خانه هم بیاورید. در ادامه به شما می آموزیم که چگونه با تغییرات ساده این کار را برای خانه خود بکنید.

بشقاب های براق و روشن

روش های رنگارنگ برای دکور خانه در بهار و تابستان

استفاده از بشقاب های براق و روشن مانند این نمونه ها که رنگ صورتی خیلی روشن دارند، می توانند دکور میزتان را متحول کنند. طراحی بشقاب ها هرچه خاص تر باشد بهتر.



پرده های نازک و گل دار

روش های رنگارنگ برای دکور خانه در بهار و تابستان

پرده های ضخیم زمستانی را با پرده های نازک و روشن بهاری جایگزین کنید، اجازه دهید نور طبیعی وارد خانه شود، همین نور باعث می شود خانه طوری دیگر جلوه کند و همه چیز زیبا تر شود. پرده هرچقدر ساده تر باشد بهتر است، البته نوع الگوی آن را باید با توجه به رنگ زمینه دکور خانه انتخاب کنید.



روکش گلدار برای کوسن ها

روش های رنگارنگ برای دکور خانه در بهار و تابستان

اجازه دهید گلهای بهار و تابستان به این شکل وارد خانه تان شوند. با یک تعویض ساده روکش کوسن ها می توانید به مبل ها جلوه ای تازه بدهید. حتی عوض کردن رو بالشی ها و قرار دادن آنها روی تخت نیز به تغییر دکوراسیون اتاق خواب کمک می کند.



استفاده از تابلوها و یا کلکسیون پروانه ها

روش های رنگارنگ برای دکور خانه در بهار و تابستان

پروانه ها یکی از نشانه های این دو فصل و مخصوصا بهار هستند. استفاده از یک کلکسیون رنگارنگ پروانه مانند نمونه بالا یا تابلوهای رنگارنگ ( با طرح پروانه ) می تواند دیوارهای خانه را فوق العاده زیبا کند.



فرش و گلیم روشن

روش های رنگارنگ برای دکور خانه در بهار و تابستان

فرش و گلیم های تیره رنگ را جمع کنید و تا زمستان بعدی کنار بگذارید! با جایگزین کردن یک فرش یا گلیم با رنگ و الگویی روشن می توانید یک تغییر اساسی در اتاق نشیمن خانه ایجاد کنید.



تعویض رو تختی

روش های رنگارنگ برای دکور خانه در بهار و تابستان

تخت خواب در دید ترین نقطه اتاق خواب به حساب می آید، پس اگر می خواهید با کمترین زحمت در دکور این قسمت خانه تغییر ایجاد کنید بهترین کار تعویض رو تختی است. از یک رو تختی با زمینه روشن و رنگ های براق و الگوهای گل دار استفاده کنید.


ویدیو مرتبط :
3 ایده دکور خانه برای تابستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روش هایی برای معطر کردن خانه در تابستان



نحوه خوشبو کردن خانه, خوشبویی خانه در تابستان

با چند روش ساده و طبیعی خانه‌ی خود را معطر کنید


در اینجا چند روش ساده و طبیعی آورده شده است تا خانه‌ی خود را معطر کنید.


از دانه‌های معطر قهوه‌ی تازه استفاده کنید

خوشبو کردن خانه با مواد طبیعی,روش های ساده برای خوشبو کردن خانه

با قهوه بوی بد خانه را از بین ببرید و عطری بی نظیر بسازید


اگر طرفدار قهوه هستید می‌توانید با استفاده از دانه‌های قهوه در خانه برای خود عطری بی‌نظیر بسازید. یک‌کاسه‌ی کوچک را با دانه‌های تازه یا استفاده شده پرکرده و آن را روی کابینت بگذارید تا رایحه‌ی قهوه فضای خانه را پر کند.


ساخت یک دسته گل معطر

نحوه خوشبو کردن خانه, خوشبویی خانه در تابستان

برای خوشبو کردن یخچال و فریزر از دسته گل استفاده کنید


اگر شما یک دسته گیاه مانند علف‌های هرز دارید آن‌ها را به هم وصل کرده و در یخچال یا فریزر خود برای افزودن رایحه‌ی معطر قرار دهید. من گیاهان خود را در یک لیوان آب قرار داده و بویی عالی فضای خانه را گرفته است. هرروز آب لیوان را عوض کنید.


ساختن اسپری

خوشبو کردن خانه,خانه ای خوشبو در تابستان

ساخت اسپری‌های خانگی بسیار ساده برای خوشبو کردن خانه


ساخت اسپری‌های خانگی بسیار ساده است. یک بطری اسپری را با یک فنجان از آب مقطر پرکرده و چند قطره روغن معطر به آن بیفزایید، مانند اسطوخودوس و مرکبات.


خوشبو کردن دستمال‌های کاغذی

نحوه معطر کردن خانه,راههای معطر کردن خانه

شمع هایی که در حمام هستند را با چند قطره از یک روغن معطر  در داخل دستمال کاغذی جایگزین کنید


شما شمع هایی که برای استفاده در حمام هستند را می‌شناسید. اما آن را با چند قطره از یک روغن معطر  در داخل دستمال کاغذی جایگزین کنید. رایحه‌ی پرتقال، لیمو و مریم‌گلی برای تازگی و طراوت هوای حمام عالی هستند.


یک عطر جامد آویزان کنید

خوشبو کردن خانه با مواد طبیعی, از بین بردن بوی های بد

استفاده از عطرهای جامد برای خوشبو کردن خانه در تابستان


نه تنها نگاه کردن به این موم‌ها لذت‌بخش است بلکه بوی آن‌ها نیز در تابستان عالی است.

 

منبع : wiki.5040.ir