سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

روسری های بهاری جیغ جیغو!


برای عوض‌شدن ظاهر‌تان لازم نیست هر روز یک دست یا یک رنگ لباس بپوشید. ما برای‌تان یک پیشنهاد ویژه ‌داریم تا هر روز متفاوت‌تر از روز قبل باشید! برای متنوع پوشیدن لازم نیست هر روز سراغ یک مدل کیف، یک جور کفش یا یک رنگ لباس بروید.



مجله زندگی ایده آل: برای عوض‌شدن ظاهر‌تان لازم نیست هر روز یک دست یا یک رنگ لباس بپوشید. عجله نکنید خیال نداریم به شما بگویم تنوع‌طلبی در پوشش را که حسی ذاتی و مشترک در همه خانم‌هاست، فراموش کنید؛ کاملا بر عکس ما برای‌تان یک پیشنهاد ویژه ‌داریم تا هر روز متفاوت‌تر از روز قبل باشید! برای متنوع پوشیدن لازم نیست  هر روز سراغ یک مدل کیف، یک جور کفش یا یک رنگ لباس بروید. شما می‌توانید یک ترفند ساده به کار بگیرید،آن هم اینکه همه این تغییرات را به شال یا روسری که سر می‌کنید بسپارید. تنوع در روسری‌هایی که برای پوشیدن انتخاب می‌کنید به سادگی می‌تواند تفاوت دلخواه‌ را در ظاهرتان ایجاد کند و نکته مهم‌تر اینکه اگر به قدر کافی در انتخاب آنها سلیقه به خرج بدهید به راحتی و با کمترین هزینه می‌توانید هر روز با ظاهری کاملا متفاوت‌تر از روز قبل ظاهر شوید. 

هم زیرکانه، هم مقتصدانه!

روسری و شال‌های نخی این روزها می‌توانید سراغ‌شان را از همه روسری‌فروشی‌ها بگیرید به دلیل سبکی، خنکی و رنگ‌های روشن و آرامی که دارند بهترین انتخاب برای این روزهای دلنشنین بهاری هستند. یادتان باشد در انتخاب رنگ‌های گرم و تند  عجله نکنید و آنها را بگذارید برای روزهای گرم تابستان.  نکته مهم‌تر اینکه هزینه‌ای که  برای این شال‌های نخی پرداخت می‌کنید به طور میانگین بین 20تا 30 هزارتومان است؛ بنابراین می‌بینید که این ترفند هم زیرکانه است هم مقتصدانه!



4 در 1!

زمینه روشن این روسری به شما اجازه می‌دهد آن را به راحتی با هر مانتو  یا لباسی هماهنگ کنید. اما ویژگی اصلی این مدل تنوع در طراحی و رنگ‌های به کار رفته در آن است. کافی است هر بار که آن را سر می‌کنید، تای روسری را روی یک جهت تنظیم کنید. آن وقت می‌بینید که با همین یک روسری 4 انتخاب متنوع دارید!





برای صورت‌های کشیده

این روسری نخی را به دلیل نوارهای رنگی افقی‌اش به  خانم‌هایی توصیه می‌کنیم که صورت‌های ظریف و کشیده‌ای ‌دارند. وقتی روسری را از وسط تا می‌کنید این خطوط حالت مورب به خود می‌‌گیرند؛ بنابراین با خطای دیدی که ایجاد می‌کنند  چهره را پرتر نشان می‌دهند. می‌بینید که  بهتر است قبل از اینکه مجذوب طرح و رنگ شوید به قواعدی از این دست هم فکر کنید!





کمی تا قسمتی شلوغ

یک روسری با حاشیه‌ای که با وجود طرح‌های انتزاعی زیبایش در نگاه اول، بسیار شلوغ به نظر می‌رسد. اما عجله نکنید. مرکز ساده و روشن این روسری شلوغی آن را  کنترل می‌کند. یادتان باشد  اگر روسری‌های شلوغ را نمی‌‌پسندید و روسری‌های تک رنگ هم برای‌تان جذابیتی ندارد سراغ نمونه‌هایی از این دست بروید.





یک انتخاب بهاری

این مدل را به دلیل رنگ‌های روشن آن به شما پیشنهاد می‌کنیم. رنگ‌هایی که هر کدام به تنهایی نشانی از آرامش دلنشین بهار دارند! به شما گفته بودیم  که برای فرار از یکنواختی ظاهرتان کافی است همه‌چیز را به شال یا روسری که سر می‌کنید بسپارید. حالا خودتان تصور کنید که با انتخاب یک روسری‌ با رنگ‌های متنوعی مثل مدل پیشنهادی ما چقدر می‌توانید متفاوت  ظاهر شوید!





برای صورت‌های گرد

طراحی روسری که شما می‌پوشید با ابعاد چهر‌ه‌تان ارتباط مستقیم دارد.  مثلا   صورت‌های گرد و مستطیلی می‌توانند روی این مدل حساب کنند چرا که نوارهای پهن این روسری بعد از اینکه آن را از وسط تا می‌کنید کاملا به صورت عمودی روی سر شما قرار می‌گیرند؛ نتیجه اینکه با خطای دیدی که ایجاد می‌کنند چهره شما را کشیده‌تر نشان می‌دهند.





ظریف انتخاب کنید

اگر دوست دارید روسری‌ای که انتخاب می‌کنید چهره شما را ظریف‌تر نشان دهد باید دنبال طرح‌هایی مثل مدل پیشنهادی ما باشید. ویژگی این مدل غیر از استفاده از رنگ‌های روشن بهاری، ظرافت در طراحی به کار رفته  و  پر نقش و نگاری آن است. یادتان باشد وقتی روسری را با طرح‌های ظریف انتخاب می‌کنید هر چقدر که هم شلوغ و پر نقش و نگار باشد نباید نگران درشت به نظر آمدن چهر‌ه‌تان باشید.





اگر سفید ‌پوش هستید

اگر روسری‌هایی با زمینه روشن به خصوص رنگ سفید را انتخاب می‌کنید  این نکته کوچک را هم در نظر بگیرید؛ اینکه نقش‌ و نگار و طرح به کار رفته در روسری شما از میان رنگ‌های گرم انتخاب شده باشد. درست مثل مدل‌ پیشنهادی ما که ترکیبی از رنگ‌های سبز و قرمز روی زمینه سفید است. این ترکیب باعث می‌شود چهره شما سرد و بی‌روح به نظر نیاید.


ویدیو مرتبط :
جیغ جیغو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: جغد لجباز و جیغ جیغو!


جغد لجباز و جیغ جیغو!

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

فیلم: جغد لجباز و جیغ جیغو!