سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

روزهای عید چه عطری بزنیم؟


دنبال عطرهایی رفتیم كه هم برای استفاده در روزهای پیش رو مناسب‌اند و هم در بازار عطر ایران موجود باشند. با ما باشید تا بهترین و پرطرفدارترین عطرهای مجلسی را با هم مرور كنیم.


مجله سیب سبز - محیا شاه‌محمدی: روزهای باقی‌مانده اسفند، فرصت خوبی برای خرید عطرهای مناسب ‌مهمانی است.خیلی از خانم‌ها دنبال عطرهای گرم، شیك و مجلسی هستند تا در دیدو بازدیدهای عید از آن استفاده كنند. به همین دلیل از بین عطرهای موجود، دنبال عطرهایی رفتیم كه هم برای استفاده در روزهای پیش رو مناسب‌اند و هم در بازار عطر ایران موجود باشند. با ما باشید تا بهترین و پرطرفدارترین عطرهای مجلسی را با هم مرور كنیم.

Carolina Herrera 212 VIP Rose

اگر به دنبال بوی ملایم و شیك هستید، این محصول 2014 كمپانی «كارولینا هررا» گزینه مناسبی است. عطری كاملا جذاب، لطیف و لذتبخش كه سمبلی از هیجان و شادبودن در ‌مهمانی‌های مد در نیویورك به شمار می‌رود. همچنین اگر از بوهای كمی شیرین و با رایحه میوه خوش‌تان می‌آید و علاوه بر این، نت‌های چوبی را هم می‌پسندید، 212 Rose گزینه خیلی خوبی برای شما به حساب می‌آید.

عطرهای مجلسی عیدانه بشناسید

میزان پراکندگی بو: متوسط

نوع رایحه: ملایم و شیرین

ماندگاری: 3 تا 6 ساعت

قیمت: 280 هزار تومان



Valentino Valentino Oud Assoluto

این عطر محصول 2013 رایحه‌ تلخ و گرمی دارد و عطری كاملا سنگین و كلاسیك محسوب می‌شود. تركیب اولیه این عطر رایحه شیرینی از شكوفه‌های پرتقال و هل است كه بعد از گذشت مدتی جای خود را به گرمی و تلخی عود،چرم و گل رز می‌دهد.

عطرهای مجلسی عیدانه بشناسید

میزان پراکندگی بو: خوب

نوع رایحه: تلخ

ماندگاری: 7 تا 12 ساعت

قیمت: 330 هزار تومان



Givenchy Ange ou Demon Le Secret Elixir for women

اگر به محصولات ژیوانشی علاقه‌مند باشید، حتما از عطر زنانه آنژ و دمون له سیكرت اكسیر ژیوانشی هم خوشتان خواهد آمد. این عطر رایحه‌ای بی‌نظیر، ملایم و شیرین دارد كه تا حدودی به خاطر عطر بهارنارنج و چای موجود در آن است، همین طوربوی تلخی از چرم دارد.

عطرهای مجلسی عیدانه بشناسید

میزان پراکندگی بو: متوسط

نوع رایحه: ملایم و شیرین

ماندگاری: 3 تا 6 ساعت

قیمت: 240هزار تومان


Dolce&Gabbana Velvet Rose for women

اگر به عطر گل‌ها علاقه دارید، عطر زنانه دلچه گابانا ولوت رز با رایحه‌ای از انواع رزها از جمله رز بلغاری، مراكشی و گل سرخ حس قدم زدن در باغی مملو از گل‌های رنگارنگ را برای شما تداعی می‌كند. نوع رایحه این عطر كمی شیرین است اما از آن بوهایی است كه ردی استثنایی برجا می‌گذارد و در روزهای خنك بهاری استفاده از آن به‌شدت توصیه می‌شود.

عطرهای مجلسی عیدانه بشناسید

میزان پراکندگی بو: متوسط

نوع رایحه: ملایم و شیرین

ماندگاری: 2 تا 4 ساعت

قیمت: 560 هزار تومان


Noir Divin

نویر دیواین عطری خوشبو است كه در سال 2011 توسط كمپانی Standhal به بازار‌های جهانی معرفی شد. این عطر رایحه‌ای گرم و تا حدی شیرین دارد و برای خانم‌هایی كه به دنبال یك عطر مجلسی و فوق‌العاده شیك هستند، مناسب است. نكته مثبت این عطر ماندگاری بالای آن است كه تا چند روز بعد از استفاده کردن بوی آن به خوبی احساس می‌شود.

عطرهای مجلسی عیدانه بشناسید

میزان پراکندگی بو: خوب

نوع رایحه: گرم و شیرین

ماندگاری: 7 تا 12 ساعت

قیمت: 230 هزار تومان



Lady Million Paco Rabanne

ادكلن زنانه «لیدی میلیون» یكی از مشهورترین ادكلن‌هایی است كه در سال‌های اخیر به بازار پا گذاشته است. این ادكلن الهام گرفته از الماس طلایی است. نت بالای ادكلن شامل شكوفه‌ بهارنارنج، لیمو و توت‌فرنگی است. نت میانی آن در برگیرنده گل یاسمن، گاردنیا و شكوفه‌های پرتقال است و در نهایت با نعنای هندی، عسل و عنبر به پایان می‌رسد. 

عطرهای مجلسی عیدانه بشناسید

میزان پراکندگی بو: خوب

نوع رایحه: ملایم و شیرین

ماندگاری: 7 تا 12 ساعت

قیمت: 250 هزار تومان



Bvlgari Jasmin Noir for women

یكی از بهترین و مجلسی‌ترین عطرهای زنانه‌، جاسمین نویر محصول كمپانی بولگاری است كه با رایحه‌ای گرم و شیرین مناسب استفاده بانوان است. این عطر با رایحه‌ای از یاسمن و بوی خوش تركیباتی نظیر عنبر، نعنای هندی به یك محصول منحصر به فرد و خاص تبدیل شده است.

عطرهای مجلسی عیدانه بشناسید

میزان پراکندگی بو: خوب

نوع رایحه: گرم و شیرین

ماندگاری: 5 تا 8 ساعت

قیمت: 210 هزار تومان



Miss Dior Le Parfum Dior for women

از انصاف دور است اگر بخواهیم چند عطر را به شما معرفی كنیم و «دیور» در بین آنها نباشد. عطر زنانه «میس دیور له پرفیوم» با رایحه‌ای لطیف و گرم، مناسب مراسم رسمی و ‌مهمانی‌های شبانه است. خالق میس دیور می‌گوید: من می‌خواستم محصولی ارزشمند و به یاد ماندنی درست مثل جواهرات شرقی یا پارچه‌های قیمتی و نایاب تولید كنم.

عطرهای مجلسی عیدانه بشناسید

میزان پراکندگی بو: خوب

نوع رایحه: گرم و شیرین

ماندگاری: 7 تا 12 ساعت

قیمت: 430 هزار تومان



Yves Saint Laurent Manifesto for women

كمپانی ایوسن لوران همیشه عطرهای خوبی ارائه می‌كند. عطر زنانه «ایوسن لوران مانیفستو» هم یكی از آنهاست كه در سال 2012 خلق شد. مانیفستو رایحه‌ای ملایم و شیرین دارد كه بوی غالب وانیل، لوبیا تونكا و انگور سیاه همچنین  بوی كارامل  می‌دهد، این محصول كه ملقب به بیسكویت وانیلی نیز هست، یكی از بهترین گزینه‌هاست.

عطرهای مجلسی عیدانه بشناسید

میزان پراکندگی بو: متوسط

نوع رایحه: ملایم و شیرین

ماندگاری: 5 تا 8 ساعت

قیمت: 310 هزار تومان


Parfums de Marly Darcy for women

این محصول یكی از عطرهایی است كه حتما عاشق آن خواهید شد. عطر «د مارلی دارسی» جدیدترین محصول كمپانی د مارلی است كه در اندازه 120 میلی در بطری بژ رنگی با گردنبندی مشكی قرار دارد. این عطر بسیار لوكس و مجلل است و برای مراسم‌های خیلی رسمی مناسب است و به دلیل رایحه غالب نعنای هندی، پرتقال و گل رز نوعی شیرینی لطیف و به یادماندنی دارد.

عطرهای مجلسی عیدانه بشناسید

میزان پراکندگی بو: عالی

نوع رایحه: گرم و شیرین

ماندگاری: 7 تا 12 ساعت

قیمت: 490 هزار تومان


ویدیو مرتبط :
چون شیشه عطری که سرش گم شده باشد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عید مشترک همه ادیان



جهان امروزی، جهان اختلاف و نزاع و درگیری بین انسان هاست. از همین رو باید با پیدا کردن اشتراکات جهانی و تمرکز بر روی آن، قدری از التهابات کاست.

 

 

یکی از اشتراکات مهم بین بسیاری از انسان ها، دین دار بود آن هاست. امروزه بسیاری از انسان‌ها را پیروان ادیان الهی تشکیل می‌دهند. در میان ادیان آسمانی، اسلام، مسیحیت و یهودیت، ادیانی ابراهیمی هستند و انعکاس مقام والای توحیدی حضرت ابراهیم (علیه السلام) را می‌توان به وفور در قرآن و حتی تورات و انجیل هم مشاهده کرد. لذا ما می‌توانیم حضرت ابراهیم (علیه السلام)را پدر مشترک و مرکز تجلیگاه دین الهی و وسیله ی نزدیکی و اتحاد با یکدیگر قرار دهیم.

 

 

به عنوان نمونه، خداوند در قرآن کریم درباره ی ایشان می‌فرماید:

 

"(به یاد آورید) زمانی که پروردگار ابراهیم، او را با کلماتی آزمایش فرمود و او از عهده ی همه ی آن‌ها بر آمد، خداوند فرمود من تو را برای مردم امام قرار دادم ..."(البقرة/124)

 

 

 

 

 

 

همچنین در تورات آمده:

 

"...و خداوند به ابراهیم چنین گفت: پیمان من با تو این است که پدر جمهور امت ها(2) بوده باشی ..."

 

 

و همچنین در انجیل حضرت عیسی (علیه السلام)خطاب به قوم خود می‌فرماید: "... پدر شما ابراهیم با دیدن دوران من خوشحال شد ..."

 

 

لذا اگر ما پیروان ادیان آسمانی بتوانیم در شخصیت و دین فطری و الهی که به وسیله ی حضرت ابراهیم (علیه السلام)مطرح شده است، تفاهم به وجود آوریم، قطعا می‌توانیم با یکدیگر همزیستی مسالمت آمیزی داشته باشیم.

 

 

به طور مثالی عملی برای بهره گیری از این اشتراک و همزیستی مسالمت آمیز، قرآن کریم درباره ی آن حضرت می‌فرماید: "او انسانی کاملا راستگو و راست کردار بود."(مریم/41)

 

 

از این توصیف، ما می‌توانیم این قضیه را به عنوان قانون و اصل مشترک دینی خودمان بپذیریم که همگی باید راستگو و راست کردار باشیم.

 

 

اما مگر ابراهیم خلیل پروردگار، چه کرده بود که چنین جایگاهی در تاریخ بشریت پیدا کرد؟! باز هم در این زمینه با مراجعه به کتب آسمانی و تاریخ متوجه می‌شویم ایشان در طول حیات خویش بارها مورد آزمایش‌های گوناگون الهی قرار گرفت و از همگی آن‌ها سربلند بیرون آمد.

 

 

یکی از آن آزمایش‌های عظیم الهی که ابراهیم خلیل الرحمان از عهده ی آن هم برآمد و به مقام امامت نایل گشت، ذبح جگرگوشه ی خویش، یعنی اسماعیل (علیه السلام)بود. اعطای اسماعیل (علیه السلام)به ابراهیم (علیه السلام)از طرف خدا خود آزمایش دیگری بود که در سن پیری به آن حضرت عطا شده بود.

 

 

اما با وجود این و علیرغم علاقه ی شدید ابراهیم (علیه السلام)به اسماعیل (علیه السلام)، او لحظه‌ای در اجرای فرمان پروردگار خویش درنگ نکرد. ولی تقدیر خداوند، غیر از این بود و چاقوی اطاعت الهی گلوی اسماعیل را ندرید.

 

 

باری از آن هنگام، این روز از طرف خدا برای همگان عید اعلام شد. عید قربان، عید اطاعت محض بنده در برابر مولای خویش است. بنابراین فقط مختص ما مسلمانان نیست. زیرا همه بنده ی اوییم و او مولای همه ی ما و ابراهیم (علیه السلام)هم از جانب او محل اشتراک و پدر ماست. پس همه ی عالمیان باید جشن قربان بر پا کنند ...