سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

روح بخشیدن به دیوارهای خالی (2)


آیا از دیدن دیوارهای خالی، سرد و بی روح و بی نقش و نگار حالتان بد می شود؟ خوب! راه حل آسانی دارد. کافیست با تابلو، آثار هنری و کمی خلاقیت هویت این فضاها را تغییر دهید.


ویدیو مرتبط :
شهر خالی ، جاده خالی ، کوچه خالی ، خانه خالی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روح بخشیدن به دیوارهای خالی (1)


آیا از دیدن دیوارهای خالی، سرد و بی روح و بی نقش و نگار حالتان بد می شود؟ خوب! راه حل آسانی دارد. کافیست با تابلو، آثار هنری و کمی خلاقیت هویت این فضاها را تغییر دهید.

 
 
 
 
 صبح بخیر: آیا از دیدن دیوارهای خالی، سرد و بی روح و بی نقش و نگار حالتان بد می شود؟ خوب! راه حل آسانی دارد. کافیست با تابلو، آثار هنری و کمی خلاقیت هویت این فضاها را تغییر دهید.


سایه‌نماهای شیک

برای داشتن تابلوهای مرتبط به آشپزی و آشپزخانه می توانید قاب عکس های کلاسیک را با برچسب های تیره از وسایل آشپزخانه همچون ملاقه یا قابلمه تزئین کنید. برای پس زمینه قاب نیز می توانید از روزنامه های قدیمی (انگلیسی باشد بهتر است) استفاده کنید. برای نمای جذاب تر سعی کنید قاب عکس های تیره با اندازه های مختلف انتخاب کنید و در کنار هم بگذارید.





جلب توجه


برای جلب کردن توجه بیننده می توانید از یک اثر هنری بزرگ روی دیوار استفاده کنید. به طور مثال، این اثر چاپی بزرگی که در عکس می بینید در واقع نوعی تایپوگرافی است که توجه بیننده را به میز شفاف جلوی خودش جلب می کند. برای اینکه مشخص شود این تابلو از روی عمد در این مکان قرار گرفته است، دو طرف آن را با یک جفت روشنایی زیبا تزئین کنید.





 تقویم هنرمندانه


چه کسی گفته است از تقویم نمی توان به عنوان وسیله تزئینی استفاده کرد؟ برای اینکه با تقویم نیز بتوانید یک اثر هنری خلق کنید، شیشه را از فریم قاب بردارید، داخل قاب را با تکه ای از روزنامه یا کاغذ آلبوم بپوشانید، سپس تقویم خود را داخل قاب بچسبانید. برای راحتی کار خود، از تقویم هایی استفاده کنید که برگ های هر ماه آن به راحتی جدا می شوند.





 نمایی از طبیعت


از طبیعت و عناصر آن می توانید برای خلق آثار هنری زیبایی استفاده کنید. به طور مثال، در این اتاق که پنجره ای بزرگ رو به بیرون دارد، دیواری خالی وجود دارد که می توان به خوبی تزئینش کرد. برای این منظور می توانید از مجموعه ای از عکس های چاپی پروانه ها استفاده کنید. رنگ های زیبای بال های پروانه، حس زیبای به فضای اتاق می بخشد.  




 زیبایی طبیعت

برای تزیین دیوار خالی می توانید چند قاب یک اندازه و یک شکل چوبی را به صورت شبکه شطرنجی در کنار هم قرار دهید. طرح های داخلی این قاب ها نیز می تواند تصاویری چاپی از انواع گیاهان یا مناظر طبیعی باشد.





تزئین فضاهای کوچک

برای تزئین دیوارهای فضاهای کوچک، می توانید از ایده دو طبقه طاقچه باریک استفاده کنید. روی این طاقچه ها را با قاب عکس های مختلف و وسایل تزئینی ساده دکور کنید. ترجیحا این طاقچه ها را با رنگی نقاشی کنید که در تضاد با رنگ دیوار است.






تغییر فوری

برای پر کردن فوری دیوارهای خالی می توانید از طرح های چاپ شده استفاده کنید. این طرح یا عکس ها را بدون قاب و شیشه، فقط با کمک پونز به دیوار وصل کنید. البته این ایده موقتی است و برای همیشه روی دیوار بودن به هیچ عنوان طرح خوبی نیست.





 کارهای هنری دستی

خریدن وسایل دکوری زیبا با قیمت های ارزان تقریبا غیرممکن است. اما بیشتر این دکوری ها از بوم و فلز تهیه شده اند. شاید خود شما هم بتوانید نمونه های مشابه آنها بسازید. با این کار هم خانه را تزئین، هم در هزینه ها صرفه جویی کرده اید. به طور مثال، می توانید می توانید ورقه های فلزی یا آلومینیومی را به شکل ها و اندازه های دلخواه برش دهید و آنها را با چسب روی بوم های سفید بچسبانید.





 توجه به تِم

دیوارهای خالی را با بُن‌مایه های تزئینی پر کنید. به طور مثال، بالای میز تحریر یک تابلوی نقاشی کوچک از یک پرنده آویزان کنید و همان موضوع را در تابلویی بزرگ تر در بالای طبقه بالای میز تکرار کنید. تابلوی بزرگ بالای تاقچه نظرها را به خود جلب می کند و موضوعی واحد با دیگر بخش های دیوار دارد.





تاج تخت هنری


برای تزئین تاج تخت خود می توانید از تابلوهای تزئینی بسیار زیبا در کنار هم استفاده کنید. بهتر است تابلوهای این اثر یک اندازه و یک شکل باشند و طرح داخلی آنها نیز موضوع و رنگ واحدی داشته باشد. برای ایجاد ترکیب شبکه ای، آنها را با فاصله های چند سانتی متری از هم قرار دهید.





تابلوهای سقفی

فاصله پنجره تا سقف خانه را می توانید با انواع قاب عکس های زیبا بپوشانید. برای این کار به قاب های یک اندازه و یک شکل نیاز دارید. اگر اتاق وسایل رنگانگ دارد، سعی کنید طرح های این قاب ها سیاه و سفید باشند. اگر فضا کاملا بی روح و خنثی است، طرح های رنگی و شاد استفاده کنید تا این قاب ها به چشم بیایند.





 هنر عظمت

استفاده از یک اثر هنری بزرگ می تواند چاره کار دیوار خالی باشد- به ویژه اگر این اثر روی بومی به بزرگی زمین تا سقف باشد و طرحی منحصر به فرد داشته باشد. برای اینکه بومی به اندازه دلخواه خود تهیه کنید، می توانید کرباس و قاب های آن را از فروشگاه وسایل نقاشی خریداری و خودتان بوم دلخواه را درست کنید.





هنر دیواری دوبله

برای تزئین دیوارهای خود می توانید از آثار هنری در دل اثر هنری دیگر استفاده کنید - مثلا، بشقاب های تزئینی داخل باکس های طرح دار. باکس های عمق دار را با پارچه یا کاغذهای طرح دار بپوشانید، سپس بشقاب های تزئینی را داخل باکس نصب کنید.