سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

روانشناسی جالب انگشتان دست


شما با انتخاب یكی از انگشت‌های خود می‌توانید با ویژگی‌های تان آشنا شوید و با توصیه‌های كارشناسان مجله تپش روزهای موفقی را پیش‌رو داشته باشید





صبح بخیر:  آیا تا به حال به‌طور دقیق به انگشتان دستان خود نگاه كرده‌اید؟ آیا تا به حال فكر كرده‌اید به كدام یك علاقه بیشتری نسبت به بقیه دارید؟ با دقت نگاه كنید؛ همان انگشتی كه دوستش دارید، به سمت موفقیت اشاره می‌كند! این تست شخصیت‌شناسی شما را شگفت‌زده خواهد كرد وقتی با انتخاب یكی از انگشت‌ها، شخصیت خودتان را بشناسید. پس از مطالعه شخصیت خود، شما می‌توانید در ادامه متن، راهكارهایی برای رسیدن به موفقیت در روزهای پیش‌رو را  بخوانید.



انگشت شست

این انگشت نماد مسائل مادی و ثروت است و كسانی كه این انگشت را انتخاب می‌كنند، اقتصاد‌دانان خوبی هستند و معمولا از نظر مالی در وضعیت خوبی قرار دارند. توصیه كارشناس ما برای گروهی كه انگشت شست خود را دوست دارند، این است كه به مسائلی مثل طلا و دلار كه ذهن عموم را اشغال كرده است توجهی نكنند. شما می‌توانید به ایده‌ای تازه فكر كنید؛ درست مثل عكاسی كه دور ایستاده است و از تجمع هزاران عكاس در اطراف یك تیم ورزشی عكسی برای بردن تمام جوایز عكاسی برمی‌دارد!



انگشت اشاره

این انگشت نماد كار است و اشخاصی كه به این انگشت اهمیت بیشتری می‌دهند، انسان‌های كاری‌ای هستند و به‌طور كلی وجدان كاری‌ خوب و موفقیت زیادی در كارهای‌شان دارند. كارشناس ما به این گروه از افراد توصیه می‌كند چند هفته‌ای روی این موضوع مهم تمركز كنند: آیا ما درست در جای خودمان قرار گرفته‌ایم؟! پاسخ به این پرسش – البته به شرطی كه صادقانه باشد! – رمز موفقیت تمام مردم جهان است!



انگشت وسط

این انگشت میزان اهمیت به‌خود فرد را نشان می‌دهد؛ افرادی كه این انگشت را انتخاب می‌كنند، در مورد همه چیز اول به‌خود اهمیت داده و تا‌حدودی خود‌پرست و خود‌خواه هستند! افراد این گروه معمولا افراد موفقی هستند. در واقع نكته مهم این است كه این افراد حتی اگر در نگاه عموم چهره‌ای موفق نباشند اما در ذهن خودشان هستند و این رضایت از خود به نوعی بزرگ‌ترین موفقیت است؛ موفق باشید.



انگشت انگشتری

این انگشت نماد محبت و عشق است و كسانی كه این انگشت را انتخاب می‌كنند، انسان‌هایی احساساتی و عاطفی هستند و همواره به‌دنبال محبت و خوشحال كردن دیگران هستند. توصیه كارشناس ما برای این گروه از افراد این است كه واقع‌بین باشند. شما از محبت كردن به دیگران لذت می‌برید، این الزاما دلیلی برای مهربان بودن دیگران با شما نیست. شما بارها از این رفتار دیگران دل‌تان شكسته است اما باید به جای غصه خوردن خودتان را خوشبخت احساس كنید كه در این دنیا هنوز می‌توانید با آدم‌ها مهربان باشید!



انگشت كوچك

این انگشت نماد خانواده و فرزند است و كسانی كه به این انگشت علاقه‌مندند، افرادی هستند كه به خانواده پایبند بوده و به زندگی مشترك و به‌طور كلی روابط بین افراد اهمیت می‌دهند. این گروه از افراد آدم‌هایی خلاق اما بسیار بی‌اراده هستند. مشكل این افراد نداشتن قدرت ریسك در زندگی است. توصیه كارشناس ما به این گروه از افراد یك‌بار برای همیشه پا را درون آب گذاشتن است! بگذارید ترس‌تان بریزید؛ شما آنقدر خلاق هستید كه از ترس جان‌تان شنا كردن را به سرعت بیاموزید!


ویدیو مرتبط :
کار های جالب با انگشتان دست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هنرنمایی جالب با انگشتان دست /عکس


 



هنرنمایی جالب با انگشتان دست